Martin Kemka

مارتین کمکا بنیانگذار Northraine ، یک خانه تولید ماشین یادگیری است. مارتین کمکا بنیانگذار Northraine ، یک خانه تولیدی برای یادگیری ماشین است.

در طول دهه گذشته ، مارتین راه حل های پیشگویی تحلیلی پیش بینی را برای تعدادی از شرکت ها از جمله GE ، Equifax ، D B ، بانک جهانی و زیراکس هدایت ، طراحی و ایجاد کرده است. وی همچنین به الگوریتم ها و تحقیقات pro bono در نهادهای جهانی حقوق بشر و اجتماعی کمک کرده است. از طریق مشارکت دانشگاهی ، Northraine به یک مشاوره تبدیل شده است که 40٪ از وقت خود را صرف تحقیق و 60٪ از زمان را برای طراحی الگوریتم های "بهبود شرایط انسانی" می گذراند. در http://www.northraine.com/اطلاعات بیشتری کسب کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر طراحی الگوریتم AI مسئولانه

Introduction to Responsible AI Algorithm Design

مراحلی را که در طراحی هوش مصنوعی مسئول و تصمیم گیری مسئولانه درگیر است طی کنید. در طول راه ، یادگیری خود را با مجموعه چالش ها و راه حل های بررسی کنید.


آموزش Data for Good: استفاده از Data Science در سازمانهای غیرانتفاعی و غیر دولتی

Data for Good: Using Data Science in Nonprofits and NGOs

این دوره بر استفاده از علم داده برای ایجاد تغییرات مثبت از طریق سازمان های غیرانتفاعی ، سازمان های غیردولتی و سایر ابزارهای نوع دوستانه متمرکز است.


آموزش حفاظت از هوش مصنوعی

Safeguarding AI

اطمینان حاصل کنید که سازمان شما از هوش مصنوعی برای همیشه استفاده می کند. موارد اخلاقی ، قانونی و استراتژیک راهنمای استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را کاوش کنید.


آموزش بنیادهای حقوق داده

Data Rights Foundations

بیاموزید که چه حقوقی نسبت به داده های خود دارید - و مشاغل و موسسات برای محافظت و احترام به این حقوق چه مسئولیت هایی دارند


آموزش مقدمه ای بر طراحی الگوریتم AI مسئولانه

Introduction to Responsible AI Algorithm Design

مراحلی را که در طراحی هوش مصنوعی مسئول و تصمیم گیری مسئولانه درگیر است طی کنید. در طول راه ، یادگیری خود را با مجموعه چالش ها و راه حل های موجود بررسی کنید.


آموزش مقدمه ای بر شبکه های متخاصم مولد (GAN)

Introduction to Generative Adversarial Networks (GANs)

درک بهتری از شبکه‌های متخاصم مولد (GAN)، نحوه ایجاد، نحوه آموزش و نحوه ایجاد رسانه‌های جدید به دست آورید.


آموزش آمازون SageMaker

Learning Amazon SageMaker

بیاموزید که چگونه از Amazon SageMaker برای تجزیه و تحلیل مجموعه داده ها و آموزش و استفاده از مدل های پیش بینی یادگیری ماشین استفاده کنید.