"شرح تکسچرینگ برای من به عنوان یک هنرمند CG همیشه یک رمز و راز بود. من روشهای مختلفی را در طول حرفهام آزمایش کردهام، اما هرگز به آن چیزی واقعی نرسیدم. .."
به Quixotic ، یک تیم طراحی مستقر در کانزاس سیتی ، بپیوندید تا اعضا در مورد چالش های فنی و گزینه های طراحی پیش روی پروژه نقشه برداری پیش بینی Union Station خود توضیح دهند.
در این آموزش ZBrush، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از Spotlight در ZBrush 4 برای ایجاد بافت های یکپارچه و واقعی برای سر انسان استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.
در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از پروژکتور دوربین در مایا، یک تصویر دو بعدی را به یک صحنه سه بعدی تبدیل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این سری از درس ها، ما بر روی ایجاد نقشه های سه بعدی با استفاده از طرح ریزی ایزومتریک تمرکز خواهیم کرد. ما با یادگیری اینکه طرح ریزی ایزومتریک چیست و چگونه با دیدگاه خطی سنتی تفاوت دارد، شروع می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CS5.