Dr. Shirley Davis

سخنران اصلی و کارشناس جهانی مدیریت نیروی کار دکتر شرلی دیویس سخنران اصلی ، رئیس اجرایی شرکت ها و کارشناس جهانی مدیریت نیروی کار است.

دکتر دیویس مدیرعامل SDS Global Enterprises ، یک شرکت راه حل توسعه استراتژیک است که استراتژی هایی را برای نحوه کار ، هدایت و موفقیت در یک نیروی کار متنوع و جهانی آموزش می دهد. او بیش از 20 سال تجربه به عنوان یک مدیر اجرایی در مدیریت استعداد ، استراتژی منابع انسانی ، توسعه رهبری ، و تنوع جهانی و شمول این نقش را به ارمغان می آورد. او در چندین شرکت جهانی Fortune 100 و همچنین در سازمان های دولتی ، آموزش عالی و سازمان های جامعه کار کرده است. اخیراً - به مدت هشت سال - وی مدیر ارشد تنوع و شمول جهانی در بزرگترین انجمن منابع انسانی جهان ، انجمن مدیریت منابع انسانی (SHRM) بود. وی یک رهبر فکری بسیار مورد جستجو ، سخنران اصلی ، مشاور و مربی اجرایی بین المللی و نویسنده کتاب های مختلف است.
دوره های این مدرس:

آموزش ساخت یک شبکه حرفه ای متنوع

Building a Diverse Professional Network

یک شبکه حرفه ای متنوع به شما یک مزیت رقابتی می دهد. بیاموزید که چگونه افراد مناسب را پیدا کنید ، شبکه خود را ایجاد و به حداکثر برسانید و تفاوت های ظریف غیر منتظره را مدیریت کنید.


آموزش نشان دادن مسئولیت پذیری به عنوان یک رهبر

Demonstrating Accountabilty as a Leader

کشف کنید مسئولیت پذیری رهبری چیست ، چرا برای سازمان ها مهم است و رهبران برای انجام مسئولیت پذیری چه اقداماتی را باید انجام دهند.


آموزش گرفتن صندلی در میز و آن را شمارش

Getting a Seat at the Table and Making It Count

در مورد مراحل و استراتژی‌های خاص برای نحوه به دست آوردن یک صندلی پشت میز و به حساب آوردن آن به عنوان کارگر از یک گروه کم‌نماینده بیاموزید.


آموزش نشان دادن مسئولیت پذیری به عنوان یک رهبر

Demonstrating Accountability as a Leader

کشف کنید مسئولیت پذیری رهبری چیست ، چرا برای سازمان ها مهم است و رهبران برای انجام مسئولیت پذیری چه اقداماتی را باید انجام دهند.


آموزش رهبری فراگیر

Inclusive Leadership

بیاموزید که چگونه سازمانی را ایجاد کنید که از استعدادهای متنوع همه همکاران استفاده کند.


آموزش مهارت ها و شایستگی ها برای رهبری نیروی کار DEI امروزی

Skills and Competencies for Leading Today's DEI Workforce

مهارت های کلیدی را برای طراحی و اجرای موفقیت آمیز طرح های DEI در سطح شرکت توسعه دهید.


آموزش بنیادهای رهبری

Leadership Foundations

با اعتماد به نفس ، صداقت و چابکی یاد بگیرید که چه چیزی برای هدایت لازم است. مهارت ها و مهارت های حیاتی را که باعث ایجاد ارزش در سازمان ها می شوند ، کاوش کنید و عملکرد بالایی را تحریک کنید.


آموزش پیگیری، اندازه‌گیری و گزارش تلاش‌های DEI شما

Tracking, Measuring, and Reporting Your DEI Efforts

بیاموزید که چگونه بهترین شیوه‌ها را برای ردیابی، اندازه‌گیری و گزارش یافته‌های تلاش‌های حیاتی DEI به کار ببرید.