Agnes De Bezenac

هنر و مراقبت از خود


من اگنس دو بزناک هستم، هنرمند، نویسنده و تصویرگر. من زیبایی و فرهنگ را از طریق هنر زیبا ، هدایا و سوغاتی ها به اشتراک می گذارم، اما نه تنها... زیر را ببینید.

من در روئن، فرانسه به دنیا آمدم و امروز در دهکده ای کوچک در حومه شهر آلزاس، فرانسه زندگی می کنم.

من همچنین بخش بزرگی از زندگی خود را در خارج از کشور گذرانده‌ام و تجربه‌ها و ماجراجویی‌های مختلفی را در سرتاسر جهان تجربه کرده‌ام که زندگی من را با فرهنگ، قومیت، زبان‌ها و موارد دیگر غنی کرده است.

اولین خاطرات من در دوران کودکی شامل طراحی، به خصوص پرتره و گل است. با گذشت سالها، اشتیاق من به هنر شکوفا شد و اکنون از سال 1999 بسیاری از کتاب‌های کودکان را تصویرسازی کرده‌ام و هنر را برای کودکان آموزش داده‌ام. امروز هنر هنوز یکی از علایق من است.

اخیراً، من مراقبت از خود را آزمایش کرده‌ام و این من را در سفری شگفت‌انگیز آغاز کرده است، زیرا در حال کشف عشقم به هنر و خلاقیت با نیاز به رفاه فیزیکی و عاطفی هستم. من نتایج و پاداش های توجه به مراقبت از خود و با شیوه ای آهسته تر و آگاهانه تر از زندگی را تجربه کرده ام. نتایج در زندگی خودم (و دیگران نیز) شگفت‌انگیز بوده است، به همین دلیل است که من دوره‌هایی را در مورد این موضوع ایجاد کرده‌ام تا برخی از شیوه‌های خود مراقبتی خلاقانه‌ام را با دیگران به اشتراک بگذارم، و متوجه شدم که همه ما احتمالاً می‌توانیم این کار را انجام دهیم. با مراقبت از خود و دوست داشتن خود بهتر است، به طوری که ما نه تنها می توانیم احساس شادی، آرامش و اعتماد به نفس تازه ای داشته باشیم، بلکه به جای ذخایر خود، شروع به دادن و سهیم شدن از سرریزهایمان کنیم. من سایر خلاقان را تشویق می کنم که از هنر خود نیز استفاده کنند تا به آنها کمک کنند تا تصور کنند و رویا ببینند و سپس زندگی خارق العاده خود را تجربه کنند.

دوره های این مدرس:

آموزش 10 روز از خودمراقبتی Doodling

10 Days of Self-care Doodling

سلام! من بسیار خوشحالم که امروز در این دوره با شما هستم، زیرا با یک پروژه خلاقانه و سرگرم کننده ابله، کمی به مراقبت از خود خواهیم پرداخت. آنچه من. ..


آموزش چگونه ایده های خلاقانه خود را سازماندهی کنیم

How to Organize Your Creative Ideas

" راهی عالی برای متمرکز ماندن و با انگیزه ماندن روی اهداف و بهبود بهره وری. سلام! من Agnes de Bezenac (AgnesArt. fr) هستم و خوشحالم که امروز با شما به اشتراک می گذارم. .."


آموزش نقاشی 7 ژست خرس زیبا

Drawing 7 cute bear poses

"سلام، من اگنس هستم. من از سال 2000 در دنیای تصویرسازی هستم و تدریس نیز یکی از علایق من است. به دوره آموزشی من در سری طراحی cu خوش آمدید."


آموزش روشی هنری برای پرورش مراقبت از خود

An Artistic Way of Cultivating Self-Care

آماده باشید تا راه‌های خلاقانه‌ای را بیاموزید تا به شما کمک کند آرامش بیشتری پیدا کنید، از خودتان مراقبت کنید، بهره‌وری را افزایش دهید و کارهای مهم‌تری را انجام دهید. سلام!. ..


آموزش صفحات کاردستی هنری برای خودمراقبتی عاطفی و رفاه

Artistic Craft pages for Emotional Self-Care and Well-being

بیاموزید که چگونه از مهارت های خلاقانه خود برای مدیریت احساسات شدید و ایجاد یک تمرین مراقبت از خود برای ارتقای سلامت روان استفاده کنید. سلام! من اگنس د بزناک هستم، یک هنرپیشه. ..


آموزش مراقبت از خود و شفقت را با کاردستی ساده تمرین کنید: "یادآوری های سنگ جامد"

Practice Self-Care and Compassion with Simple Craft: "Solid Rock Reminders"

سلام، من اگنس دی بزناک هستم، نویسنده، هنرمند و معلم، مشتاق آسان کردن زندگی دیگران با به اشتراک گذاشتن تکنیک ها و ایده ها برای برخی. ..


آموزش نامه نویسی - برای مراقبت از خود

Letter Writing - For Your Self-Care

به دوره من خوش آمدید! همه ما روزهای بد خود را داریم، روزهایی که احساس می‌کنیم می‌توانیم در رختخواب بمانیم و زیر پتو پنهان شویم، یا شاید بلند شویم و بگذریم. ..


آموزش ابرهای متحرک - یک پروژه خلاقانه برای کمک به مقابله با فراز و نشیب های احساسی

Moving Clouds - A Creative Project to Help Cope with Emotional Ups and Downs

"به دوره دیگری از "خودمراقبتی خلاق" خوش آمدید، درباره نحوه ساخت و استفاده از وسایل کمک بصری که به پرورش عادات جدید کمک می کند و ترغیب شفقت و شفقت بیشتر و شخصی است. . .


آموزش ترکیب هنر و مراقبت از خود برای رشد شخصی و شما شادتر

Combining Art and Self-care for Personal Growth and a Happier You

«در اینجا راهی برای استفاده از مهارت‌های خلاقانه‌تان به‌صورت شخصی‌سازی شده، برای تمرین ذهن‌آگاهی و رفاه بیشتر وجود دارد. سلام! من اگنس د بزناک هستم، هنرمندی. .."


آموزش ترسیم و ایجاد "بامزه ترین مجله گربه"

Draw And Create "The Cutest Ever Cat Journal"

وقت آن است که یک مجله شگفت‌انگیز PURR شخصی بسازید تا شیرین‌ترین خاطرات دوست حیوان کوچکتان را ثبت کنید. PURR-fect برای همه دوستداران حیوانات یا صاحبان حیوانات خانگی! من. ..


آموزش عادات قدیمی را کنار بگذارید: شفقت خود را از طریق صنایع دستی ساده توسعه دهید

Break Old Habits: Develop Your Compassion Through Simple Crafts

"با این کاردستی ساده هنری در را به روی خودگویی مثبت باز کنید! من خیلی هیجان زده هستم که امروز بیایید و به من بپیوندید، زیرا شروع به ایجاد عادت های جدید در w می کنیم. .."


آموزش یک مجله کلاژ کاردستی کاغذی معنادار ایجاد کنید

Create a Meaningful Paper Craft Collage Journal

سلام. این دوره دو بخش است: 1. مجموعه ابزار کاملی از مهارت‌ها به شما داده می‌شود تا فقط R..."


آموزش نقاشی 7 ژست گربه زیبا

Drawing 7 cute cat poses

"به فضای خلاقانه من خوش آمدید، جایی که امروز یاد می گیریم یا تمرین می کنیم که یک گربه کوچولو زیبا را در 7 حالت یا موقعیت مختلف، به روشی عجیب و غریب بکشیم. من اگنس هستم .."


آموزش چگونه مهمانی سلامتی خود را میزبانی کنید - از خود مراقبت کنید

How to Host Your Own Wellness Party - Treat Yourself to Some Self-Care

"یک مهمانی شادی و رفاه بیشتری را در زندگی ما تسریع می کند. پیدا کردن زمانی برای مراقبت از خود یا دادن این «امتیاز» به خود دشوار است. .."


آموزش گل های قاصدک را در Procreate، از زندگی واقعی بکشید

Draw Dandelion Flowers in Procreate, From Real Life

"دسته گل قاصدک منحصر به فرد خود را با کپی برداری از طبیعت واقعی ایجاد کنید. در این کلاس، نحوه نگاه کردن و توجه به جزئیات از یک زندگی واقعی را یاد خواهیم گرفت. .."


آموزش کشیدن 7 ژست خرگوش بامزه

Drawing 7 cute bunny poses

"به کلاس من در مورد نحوه ترسیم یک اسم حیوان دست اموز خوش آمدید! در اینجا شما به سرعت یاد خواهید گرفت که چگونه یک اسم حیوان دست اموز را در هفت حالت مختلف بکشید. من اگنس هستم از فرانسه، هنرمند و. .."


آموزش ساخت یک مجله سفر معنی دار

Crafting A Meaningful Travel Journal

با این دوره آنلاین، «Crafting A Meaningful Travel Journal» به سفری متحول کننده ابراز وجود و کاوش خوش آمدید. "این دوره طراحی شده است..."


آموزش طرح کسب و کار هنری برای یادگیرندگان بصری

An Artsy Business Plan for Visual Learners

" اگر می‌خواهید به شفاف‌سازی یا تعریف کسب‌وکار یا خدماتتان کمک کنید، این طرح کسب‌وکار برای یادگیرندگان بصری عالی است. این می تواند در زیبایی با هر چیزی که شما h. .."


آموزش کتاب تونل تاج گل مقدس - پروژه کاردستی کتاب به طرز لذت بخشی

A Holly Wreath Tunnel Book - A Delightfully Altered Book Craft Project

"سلام! من Agnes de Bezenac از فرانسه هستم. من یک هنرمند و مربی سلامتی هستم و دوست دارم پروژه های هنری خلاقانه انجام دهم که مراقبت از خود و رفاه را به ..."


آموزش طراحی 7 ژست زیبای سنجاب

Drawing 7 cute squirrel poses

"به فضای خلاقانه من خوش آمدید، جایی که امروز می آموزیم یا تمرین می کنیم که یک سنجاب کوچولو زیبا را در 7 حالت یا موقعیت مختلف، به روشی عجیب و غریب بکشیم. من یک هستم. .."


آموزش نقاشی 7 ژست پرنده زیبا

Drawing 7 cute bird poses

"به کلاس من در مورد نحوه ترسیم یک پرنده زیبا خوش آمدید! در اینجا شما به سرعت یاد خواهید گرفت که چگونه یک پرنده را در هفت حالت مختلف بکشید. من اگنس اهل فرانسه هستم، هنرمند و مبهم. .."