Team Treehouse

آموزش آنلاین

مأموریت Team Treehouse تنوع بخشیدن به صنعت فناوری از طریق آموزش در دسترس، باز کردن قفل فرصت ها، و توانمندسازی افراد برای رسیدن به رویاهایشان است.


با ارائه دوره‌هایی به دانش‌آموزان، تیم‌های داخلی شرکت، و ارائه‌دهندگان آموزش شخص ثالث، ما به پر کردن شکاف بین مؤسسات آموزشی رسمی و الزامات حین کار کمک می‌کنیم.


Treehouse با هدف دسترسی بیشتر به فناوری از طریق آموزش فناوری آنلاین مقرون به صرفه و جذاب تأسیس شد. در طول دهه بعد، ما به بیش از 1.2 میلیون نفر نحوه کدنویسی و طراحی را آموزش دادیم.

دوره های این مدرس:

UX: طراحی تعامل [ویدئو]

UX: Interaction Design [Video]

با این دوره جامع مهارت های خود را در طراحی UX و UI ارتقا دهید. از درک نیازهای کاربر گرفته تا طراحی رابط های در دسترس، این دوره شما را با ابزارها و دانش ضروری برای ایجاد تجربیات دیجیتال برجسته مجهز می کند.


مهارت های یک کارآفرین مدرن یا صاحب کسب و کار [ویدئو]

Skills for a Modern Entrepreneur or Business Owner [Video]

سفر کارآفرینی خود را با این دوره جامع که برای تجهیز شما به مهارت‌ها و دانش حیاتی مورد نیاز برای راه‌اندازی، رشد و حفظ یک کسب‌وکار موفق در بازار مدرن طراحی شده است، متحول کنید.


UX: فرآیند طراحی بصری [ویدئو]

UX: Visual Design Process [Video]

با یادگیری اصول اساسی، قاب سیمی، نمونه سازی اولیه و تایپوگرافی، به طراحی بصری UX مسلط شوید. مدیریت بازخورد و همکاری را برای ایجاد طرح‌های کاربرپسند با ابزارهای استاندارد صنعتی بهبود دهید.


امنیت آغاز [ویدئو]

Beginning Security [Video]

یادگیری امنیت سایبری خود را با این آهنگ Treehouse تراکم کنید. دوره‌های سواد امنیتی پایه، آسیب‌پذیری‌های رایج، هش کردن، داده‌ها، کاربران و موارد دیگر.


UX: فرآیند تحقیق [ویدئو]

UX: Research Process [Video]

با این Treehouse Track، یادگیری تحقیقات UX خود را مدیریت کنید. دوره های تفکر طراحی، نقشه های همدلی، مصاحبه با کاربر، معماری اطلاعات و غیره.