Shelley Benhoff

مدیر تجربه توسعه‌دهنده ارشد در Docker، مربی و نویسنده
شلی بنهوف نویسنده، مدرس و مدیر تجربه توسعه‌دهنده ارشد در Docker است.

شلی بیش از 20 سال تجربه در زمینه فناوری به عنوان توسعه دهنده، مربی، نویسنده و سخنران دارد. او اشتیاق به اشتراک گذاری دانش برای حمایت از موفقیت توسعه دهندگان از طریق ایجاد محتوا، انتشارات و تعاملات گفتاری دارد. شلی به عنوان ناظر، چندین انجمن توسعه‌دهنده آنلاین را مدیریت کرده است تا فضای امنی را برای توسعه‌دهندگان فراهم کند تا در مورد فرآیند یادگیری، اهداف شغلی و چالش‌های خود بحث کنند.
دوره های این مدرس:

آموزش شروع با Sitecore 9 و Helix

Getting Started with Sitecore 9 and Helix

این دوره به توسعه دهندگان وب ASP.NET راهنمای شروع سریع توسعه Sitecore را ارائه می دهد. در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود یک وب سایت ساده Sitecore 9 را با استفاده از معماری Helix از ابتدا پیاده سازی کنید.


آموزش تاکتیک ها و ابزارهای عیب یابی توسعه وب جلویی

Tactics and Tools for Troubleshooting Front-end Web Development

این دوره محبوب ترین ابزارهای حرفه ای موجود را برای توسعه دهندگان وب جلویی معرفی می کند تا به آنها در عیب یابی مسائل در HTML ، CSS و JavaScript کمک کند و وب سایت های آنها را از طریق مرورگر متقابل سازگار کند.


آموزش راه اندازی تیم های موفق

Launching Successful Teams

این دوره روش های امتحان شده و واقعی را در اختیار مدیران قرار می دهد تا به شما کمک کند از موانع پیش روی تیم های جدید عبور کنید. شما دقیقاً خواهید آموخت که چگونه برای دستیابی به پویایی گروه متعادل ، استخدام با موفقیت انجام دهید.


آموزش تقویت همکاری و ارتباطات موثر تیمی

Fostering Effective Team Collaboration and Communication

این دوره بهترین شیوه ها را برای توسعه ارتباطات برای پرورش یک تیم خود مدیریتی به مدیران ارائه می دهد. در این دوره شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک برنامه ارتباطی ایجاد کنید و ابزارهایی را برای همکاری موفق در اختیار تیم خود قرار دهید.


آموزش حذف تعصب، تعصب و کلیشه از طریق افزایش درک شما از دیگران

Eliminating Bias, Prejudices, and Stereotyping through Increasing Your Understanding of Others

حذف تعصبات، تعصبات و کلیشه‌سازی از طریق افزایش درک شما از دیگران، به متخصصان فنی بینشی از مبارزات گروه‌های به حاشیه رانده شده در محل کار از طریق مصاحبه با کارشناسان صنعت می‌دهد.


آموزش افزایش آگاهی سلامت روان برای بهبود فراگیری

Increasing Mental Health Awareness for Improved Inclusiveness

این دوره به متخصصان فنی یک مرور کلی از شایع ترین اختلالات سلامت روان ارائه می دهد. در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود با از بین بردن ننگ در محل کار خود، از ابتکارات بهداشت روان حمایت کنید.


آموزش مدیریت مؤثر و مدیریت اطلاعات در تیم خود - به تیم خود کمک کنید تا زمان جستجو را کاهش دهد

Effective Content and Information Management in Your Team - Help Your Team to Reduce Search Time

این دوره مروری بر محبوب ترین ابزارها برای مدیریت محتوا و اطلاعات در اختیار مدیران قرار می دهد و به شما کمک می کند ابزار مدیریت محتوا و اطلاعات مناسب را برای تیم خود و انواع اسناد خود انتخاب کنید.


آموزش مدیریت حرفه ای های فنی

Managing Technical Professionals

این دوره روش‌های آزموده‌شده و واقعی را در اختیار مدیران قرار می‌دهد تا به آنها کمک کند کارکنان خود را برای دستیابی به پتانسیل کامل خود توانمند کنند. در طول این دوره، سناریوها و تکنیک های روزمره برای مدیریت موقعیت ها و حذف موانع به شما ارائه می شود.


آموزش مبانی مدیریت پروژه برای مدیران غیر پروژه

Project Management Basics for Non-project Managers

این دوره مروری بر محبوب ترین متدولوژی های مدیریت پروژه را به مدیران ارائه می دهد. با پایان این دوره ، شما می توانید روش مدیریت پروژه مناسب را برای تیم خود و انواع پروژه های خود انتخاب کنید.


آموزش تقویت همکاری و ارتباط تیمی موثر

Fostering Effective Team Collaboration and Communication

این دوره بهترین شیوه ها را برای مدیران فراهم می کند تا ارتباطات خود را برای تقویت تیم مدیریتی خود توسعه دهند. در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه یک برنامه ارتباطی ایجاد کنید و ابزارهای همکاری موفق را در اختیار تیم خود قرار دهید.


آموزش تاکتیک ها و ابزارهای عیب یابی Docker

Tactics and Tools for Troubleshooting Docker

این دوره به توسعه دهندگان مهارت های مورد نیاز برای عیب یابی و رفع رایج ترین خطاهای Docker را ارائه می دهد. در پایان این دوره، شما مهارت های لازم برای کاهش زمان ارزیابی و رفع مشکلات را خواهید داشت.


آموزش ساخت وب سایت Sitecore Helix

Building a Sitecore Helix Website

این دوره راهنمای جامع توسعه Sitecore را به توسعه دهندگان وب ASP.NET ارائه می دهد. این دوره به شما کمک می کند تا بتوانید یک وب سایت کامل Sitecore Helix را با استفاده از Sitecore Helix Visual Studio Templates Extension پیاده سازی کنید.


آموزش ساخت یک وب سایت Sitecore 9 Helix

Building a Sitecore 9 Helix Website

این دوره به توسعه دهندگان وب ASP.NET راهنمای عمیقی برای توسعه Sitecore ارائه می دهد. این دوره به شما کمک می کند تا بتوانید یک وب سایت کامل Sitecore 9 Helix را با استفاده از افزونه Sitecore Helix Visual Studio Templates پیاده سازی کنید.


آموزش شروع کار با Sitecore Helix

Getting Started with Sitecore Helix

این دوره راهنمای شروع سریع توسعه Sitecore را به توسعه دهندگان وب ASP.NET ارائه می دهد. با پایان این دوره ، شما می توانید یک وب سایت ساده Sitecore را با استفاده از معماری Helix از ابتدا پیاده سازی کنید.


آموزش روش های PM: توجیهی اجرایی

PM Methodologies: Executive Briefing

این دوره مقایسه ای از محبوب ترین روش های مدیریت پروژه را برای رهبران فراهم می کند. با پایان این دوره ، شما می توانید یک روش استاندارد مدیریت پروژه را برای سازمان خود ارائه دهید و از آن پشتیبانی کنید.


آموزش مدیریت Sitecore Docker Containers

Managing Sitecore Docker Containers

این دوره به توسعه دهندگان Sitecore راهنمای اجرا و استقرار وب سایت های Sitecore در Docker را ارائه می دهد. در این دوره، شما یک وب سایت کامل Sitecore را با استفاده از Docker، Kubernetes، و Azure Kubernetes Service (AKS) توسعه و استقرار خواهید داد.


آموزش مدیریت حرفه ای های فنی

Managing Technical Professionals

این دوره روش‌های آزموده‌شده و واقعی را در اختیار مدیران قرار می‌دهد تا به آنها کمک کند کارکنان خود را برای رسیدن به پتانسیل کامل خود توانمند کنند. در طول این دوره، سناریوها و تکنیک های روزمره برای مدیریت موقعیت ها و حذف موانع به شما ارائه می شود.


آموزش مدیریت یک وب سایت Sitecore

Administering a Sitecore Website

این دوره به توسعه دهندگان وب ASP.NET راهنمای جامعی در زمینه مدیریت سایت سایت ارائه می دهد. شما یاد خواهید گرفت که یک وب سایت کامل Sitecore را با استفاده از ابزارهای امنیتی موجود در خارج از جعبه مدیریت کنید.


آموزش راهنمای کامل ایجاد محتوا و بازاریابی محتوا

Complete Content Creation & Content Marketing Guide

ایجاد محتوا برای فرمت های نوشتاری، صوتی و تصویری را بیاموزید و برنامه بازاریابی محتوایی خود را ایجاد کنید


آموزش داکر: اولین پروژه شما

Docker: Your First Project

این دوره یک راهنمای گام به گام برای توسعه دهندگان برای کار با Docker به صورت محلی ارائه می دهد.


آموزش حرکت از حرفه ای فنی به مدیریت

Moving from Technical Professional to Management

این دوره روش های امتحان شده و واقعی را برای حرفه ای های فنی فراهم می کند تا به شما کمک کند سطح شغلی خود را ارتقا دهید و وارد مدیریت شوید. شما خواهید آموخت که چگونه مدیریت را وادار کنید تا مهارتهای برجسته خود را مورد توجه قرار دهد و امیدوارم که یک تبلیغ را بدست آورید.


آموزش راه اندازی تیم های موفق

Launching Successful Teams

این دوره روش های آزموده شده و واقعی را به مدیران ارائه می دهد تا به آنها کمک کند تا بر موانع پیش روی تیم های جدید غلبه کنند. دقیقاً یاد خواهید گرفت که چگونه با موفقیت برای جذب استعدادهای برتر استخدام کنید.


آموزش حرکت از حرفه ای فنی به مدیریت

Moving from Technical Professional to Management

این دوره روش های آزموده شده و واقعی را به متخصصان فنی ارائه می دهد تا به شما در ارتقاء سطح شغلی و رفتن به سمت مدیریت کمک کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه مدیریت را وادار کنید تا به مهارت های برجسته شما توجه کند و امیدواریم ارتقا پیدا کند.