Michael Krasowski

مایکل مشاور و نویسنده Pluralsight است. او اخیراً دنیای سازمانی Accenture را به اشتیاق خود بازگرداند: توسعه حرفه ای فناوری اطلاعات و تألیف برای Pluralsight. پیش از Accenture ، مایکل مدیر کل Fairway Technologies Inc در دفاتر اورنج کانتی واقع در ایروین ، کالیفرنیا بود. در سال 2017 ، Fairway Technologies PDSA Inc را خریداری کرد ، جایی که مایکل معاون رئیس جمهور/COO در PDSA ، Inc بود. مسئولیت وی مدیریت همه پروژه ها و پرسنل بود در حالی که اطمینان حاصل می کرد خدمات با کیفیت به موقع و با بودجه به مشتریان گرامی تحویل داده می شوند. وی در تعریف و اجرای یک فرآیند مهندسی داخلی داخلی و تجاری برای اطمینان از خدمات با کیفیت ، از جمله استفاده از تکنیک های Agile و Scrum و خدمات عالی به مشتریان ، نقش مهمی داشته است. مایکل قبل از پیوستن به شرکت PDSA Inc ، مدیر فناوری اطلاعات در بخش لانگ بیچ بوئینگ بود. او مسئول تمام جنبه های محاسبات بود - برنامه ریزی استراتژیک ، معماری ، چرخه عمر برنامه ها ، مدیریت دارایی و مدیریت برون سپاری. مایکل همچنین مدرس برنامه UCLA و دانشگاه کالیفرنیا ، ایروین بود. وی سخنران کنفرانس های صنعتی از جمله DevIntersection ، Advisor’s Convention ، DevConnections ، Code Camp و همایش های خبرچین متخصص در بهترین شیوه های مدیریت ، مدیریت پروژه ، رهبری ، ارتباطات ، جمع آوری نیازها ، برآورد ، برنامه ریزی سرعت و Kanban بوده است. مایکل دارای مدرک لیسانس ریاضیات و فوق لیسانس علوم کامپیوتر از UCLA است و چندین مقاله در زمینه فناوری رایانه منتشر کرده است. از سال 2013 ، مایکل با تدوین و انتشار 10 دوره در زمینه مدیریت پروژه ، نیازهای پروژه ، برآورد پروژه ، مدیریت تیم ، رهبری و ارتباطات ، تقاضا و مدیریت کار: یک رویکرد عملی ، توسعه برنامه های موثر چابک سرعت ، تجارت فنی ، یک مربی Pluralsight بوده است. تحلیلگر ، و دو دوره در مورد Kanban.
دوره های این مدرس:

آموزش مهارت های رهبری و ارتباطات برای مهندسان نرم افزار

Leadership and Communication Skills for Software Engineers

آیا می خواهید بلافاصله بر توانایی های رهبری و ارتباطی خود تأثیر بگذارید؟ چه مهندس نرم افزار باشید و چه یک رهبر تیم ، این دوره به شما کمک می کند در کار تیمی و همچنین در هدایت و مدیریت افراد موثر باشید.


آموزش در حال توسعه برنامه های موثر سرعت چابک

Developing Effective Agile Sprint Plans

این دوره به شما کمک می کند تا چالش مشترک ایجاد برنامه های سریع و سریع دو سرعت یا مبارزه با مسائل اواسط سرعت را تجربه کنید. پس از اتمام این دوره ، مهارت و دانش در مورد نحوه اجرا و تحویل برنامه های دو سرعت با کیفیت را خواهید داشت.


آموزش بهترین روشها برای گردآوری الزامات

Best Practices for Requirements Gathering

اصول ، ابزارها و تکنیک های اساسی و چگونگی استفاده از تکنیک های چابک برای افزایش مهارت های جمع آوری نیازهای شما را بیاموزید.


آموزش استفاده از Value با Kanban

Deploying Value with Kanban

اگر از Agile/Scrum یا اصول Kanban استفاده می کنید و به دنبال بررسی دقیق تر و عمیق تری در مورد چگونگی اصلاح و بهبود عملکرد کنبان خود هستید تا ارزش بیشتری به مشتریان خود برساند ، این دوره برای شما مناسب است.


آموزش تحلیلگر فنی تجارت

The Technical Business Analyst

نقش تحلیلگر مشاغل فنی در مقطع هیجان انگیز تجارت و فناوری قرار گرفته است. این دوره مهارت ها ، ابزارها و تکنیک های پیشبرد توانایی های شما را برای از بین بردن شکاف بین تجارت و فناوری به شما می آموزد.


آموزش Kanban برای تمرین کنندگان چابک/اسکرام

Kanban for Agile/Scrum Practitioners

اگر شما با ارائه دائماً ارزش با کیفیت بالا به مشتریان خود چالش دارید و با آبشار ، Agile/Scrum یا سایر رویکردها برای مدیریت توسعه نرم افزار خود دست و پنجه نرم می کنید ، Kanban ممکن است برای شما مناسب باشد.


آموزش بهترین روشها برای برآورد پروژه

Best Practices for Project Estimation

اصول ، ابزارهای اساسی و تکنیک های چابکی را که می تواند برای افزایش مهارت های تخمین پروژه شما استفاده شود ، یاد بگیرید.


آموزش رهبری و مهارت های ارتباطی برای مهندسان نرم افزار

Leadership and Communication Skills for Software Engineers

آیا برای دستیابی به اهداف شغلی خود با چالش روبرو هستید؟ این دوره به شما مهارت های رهبری و ارتباطی و دانش لازم را که برای شکوفایی به عنوان یک رهبر محترم نیاز دارید، آموزش می دهد. و با اطمینان لازم برای ادامه شما...


آموزش تقاضا و مدیریت کار: یک راهنمای عملی

Demand and Work Management: A Practical Guide

هر روز تقاضا و بار کاری که روی دوش شما قرار می گیرد در حال افزایش است. این دوره مهارت ها و فرایندهای لازم را برای تأثیر مستقیم بر تقاضای شما و توانایی های مدیریت کار با نتایج فوری قابل استفاده در اختیار شما قرار می دهد.


آموزش مدیریت پروژه برای مهندسان نرم افزار

Project Management for Software Engineers

این دوره اصول مدیریت پروژه را شامل می شود که هر توسعه دهنده بدون توجه به معماری ، سیستم عامل ، ابزار یا زبان باید از آنها مطلع شود.


آموزش بهترین روش ها برای جمع آوری موثر نیازمندی ها

Best Practices For Effective Requirements Gathering

این دوره ابزارها و تکنیک هایی را به شما آموزش می دهد تا مهارت های جمع آوری نیازهای خود را بهبود ببخشید.


آموزش مدیریت عملی تیم برای مهندسین نرم افزار

Practical Team Management for Software Engineers

این دوره مهارت ها و راهنمایی ها را به شما می آموزد تا بلافاصله تأثیر عملی بر توانایی های مدیریت تیم خود بگذارید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه در توسعه فرآیندهای مدیریت و هدایت تیم خود موثرتر باشید.