Chuck Cobb

چاک کاب نویسنده کتاب پرفروش اخیر "راهنمای مدیر پروژه برای تسلط بر چابک" به علاوه چهار کتاب دیگر و مقالات تخصصی متعددی در زمینه مدیریت پروژه و تعالی تجاری است. وی مدیر پروژه در سطح متخصص با بیش از 20 سال دست است - بر روی تجربه مدیریت پروژه/پروژه و همچنین زمینه گسترده ای در تجزیه و تحلیل تجارت و توسعه نرم افزار در طیف گسترده ای از صنایع و حوزه های کاربردی. وی علاقه زیادی به کمک به مدیران پروژه در درک همگرایی اصول و روش های مدیریت پروژه چابک و سنتی دارد او سخنران مهمان در بسیاری از رویدادهای سطح PMI ، Agile و سطح اجرایی بوده است. وی همچنین یک استاد الحاقی در دانشگاه بوستون است که در آن یکی از اولین دوره های مدیریت پروژه Agile در سطح تحصیلات تکمیلی را که در هر دانشگاه ارائه می شود تدریس می کند. فارغ التحصیل آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده است و دارای دو مدرک کارشناسی ارشد به علاوه گواهینامه مدیریت پیشرفته است.
دوره های این مدرس:

آموزش درک مدیریت پروژه ترکیبی چابک

Understanding Hybrid Agile Project Management

بیاموزید که چگونه روشهای مدیریت پروژه چابک و سنتی را در نسبتهای مناسب با هم تلفیق كرده و برای ایجاد یك رویكرد هیبریدی متناسب با هر شرایط خاص ، ایجاد كنید.


آموزش PMI-ACP®: مدیریت پروژه کاربردی چابک (10 از 11)

PMI-ACP®: Applied Agile Project Management (10 of 11)

این دوره درک درستی از نقش های بالقوه ای که یک مدیر پروژه چابک ممکن است در یک محیط دنیای واقعی بازی کند را فراهم می کند. این دوره بخشی از مجموعه مدیریت پروژه PMI-ACP® Agile است.


آموزش PMI-ACP®: برآورد چابک ، معیارها و مدیریت ریسک (4 از 11)

PMI-ACP®: Agile Estimation, Metrics, and Risk Management (4 of 11)

این دوره درک درستی از نحوه استفاده از روشهای برآورد مدیریت پروژه ، معیارها و مدیریت ریسک را در یک محیط چابک ارائه می دهد. این دوره بخشی از مجموعه مدیریت پروژه PMI-ACP® Agile است.


آموزش PMI-ACP®: تحویل ارزش محور و برنامه ریزی تطبیقی (3 از 11)

PMI-ACP®: Value-driven Delivery and Adaptive Planning (3 of 11)

در این دوره ، ما در مورد موضوعات تحویل ارزش محور و شیوه های برنامه ریزی تطبیقی ، دو حوزه که در هسته اصلی اکثر روش های چابک هستند ، به عمق بیشتری خواهیم پرداخت. این دوره بخشی از PMI-ACP® Agile ...


آموزش درک چارچوبهای پیاده سازی و چابک در سطح شرکت

Understanding Enterprise-level Agile Implementation and Agile Frameworks

اجرای Agile در سطح سازمانی چالش های زیادی دارد و مهارت زیادی را می طلبد. این دوره به شما کمک می کند تا پروژه های بزرگ و پیچیده ای را در سطح سازمانی هدایت کنید و رویکرد Agile را با تجارت یک شرکت در سطح سازمانی همسو کنید.


آموزش یادگیری حقیقت در مورد آبشار چالاک

Learning the Truth About Agile Versus Waterfall

این دوره به شما کمک می کند تا دیدگاه جدیدی را مشاهده کنید که در آن شیوه ها و اصول مدیریت چابک و سنتی ، برنامه محور ، بیشتر از اینکه رقابتی باشد ، تعارف آمیز تلقی می شوند تا به شما در استفاده از بهترین هر دو جهان کمک کنند!


آموزش درک چابک در یک سطح عمیق تر

Understanding Agile at a Deeper Level

آموزش چابک اغلب به "مکانیک" نحوه اجرای Scrum محدود می شود و این اغلب می تواند منجر به اجرای ضعیف و بی اثر شود. این دوره درک عمیق تری از اصول اساسی پشت Agile/Scrum را فراهم می کند.


آموزش PMI-ACP®: بهبود مستمر چابک (8 از 11)

PMI-ACP®: Agile Continuous Improvement (8 of 11)

این دوره به درک عمیقی از تکنیک‌های بهبود مستمر چابک، تشخیص مشکل و حل می‌پردازد. این دوره بخشی از سری PMI-ACP® Agile Project Management است.


آموزش درک برنامه های تطبیقی و روشهای تعریف الزامات چابک

Understanding Adaptive Planning and Agile Requirements Definition Practices

یک فرآیند چابک سطح عدم اطمینان در یک پروژه را تشخیص می دهد و برای انجام هر دو برنامه ریزی و تعریف الزامات در یک محیط نامطمئن و به سرعت در حال تغییر ، به روشی کاملاً متفاوت نیاز دارد. این دقیقاً همان چیزی است که در این دوره برگزار می شود.


آموزش برنامه ریزی و مدیریت تحولات چابک در سطح شرکت

Planning and Managing Enterprise-level Agile Transformations

استفاده از رویکرد چابک در یک شرکت اغلب شامل سطحی از تحول سازمانی است و مهارت زیادی را می طلبد. این دوره به شما کمک می کند تا چگونگی برنامه ریزی و مدیریت تحول چابک در سطح شرکت را درک کنید.


آموزش PMI-ACP®: شیوه های ارتباطی چابک و ابزارهای چابک (5 از 11)

PMI-ACP®: Agile Communications Practices and Agile Tools (5 of 11)

این دوره درک عمیقی از شیوه های ارتباطات چابک و ابزار مدیریت پروژه را فراهم می کند. این دوره بخشی از مجموعه مدیریت پروژه PMI-ACP® Agile است.


آموزش PMI-ACP®: آشنایی با Agile Project Mgt و آزمون PMI-ACP (1 از 11)

PMI-ACP®: Introduction to Agile Project Mgt and the PMI-ACP Exam (1 of 11)

این دوره دوره ابتدایی در یک مسیر یادگیری کلی است که برای آماده سازی کسی برای دستیابی به گواهینامه PMI-ACP® و تبدیل به نقش مدیریت پروژه Agile با تأثیر بالا طراحی شده است. این دوره بخشی از پروژه Agile PMI-ACP® است ...


آموزش PMI-ACP®: پویایی ، عملکرد و رهبری تیم چابک (7 از 11)

PMI-ACP®: Agile Team Dynamics, Performance, and Leadership (7 of 11)

این دوره درک عمیقی از پویایی ، عملکرد و اصول و روشهای تیم چابک را فراهم می کند. این دوره بخشی از مجموعه مدیریت پروژه PMI-ACP® Agile است.


آموزش درک مدیریت ریسک چابک ، معیارها ، مدیریت سهامداران و قراردادهای چابک

Understanding Agile Risk Management, Metrics, Stakeholder Management, and Agile Contracts

یک رویکرد چابک به یک رویکرد مدیریتی بسیار متفاوت در زمینه های مدیریت ریسک ، معیارها ، مدیریت سهامداران و قراردادهای چابک نیاز دارد. این دوره شما را برای گرفتن نقش رهبری در یک پروژه Agile در همه این زمینه ها آماده می کند.


آموزش درک تحویل ناب و ارزش محور

Understanding Lean and Value-driven Delivery

در یک محیط چابک ، تأکید کاملاً متفاوتی بر به حداکثر رساندن ارزش تجاری پروژه ای است که توسط یک مالک محصول و یک حامی تجاری اداره می شود. این دوره برای آماده سازی تجار برای به عهده گرفتن این نقش رهبری طراحی شده است.


آموزش PMI-ACP®: مقیاس پذیری چابک تا سطح سازمانی (9 از 11)

PMI-ACP®: Scaling Agile to an Enterprise Level (9 of 11)

این دوره به شما درک عمیقی از تکنیک های مدیریت پروژه هایی که به چندین تیم چابک نیاز دارند و مقیاس پذیری Agile در سطح سازمانی را ارائه می دهد. این دوره بخشی از مجموعه مدیریت پروژه Agile PMI-ACP® است.


آموزش PMI-ACP®: توسعه چابک، کیفیت و شیوه‌های آزمایش (6 از 11)

PMI-ACP®: Agile Development, Quality, and Testing Practices (6 of 11)

این دوره درک عمیقی از شیوه های توسعه Agile و همچنین کیفیت و فرآیندهای تست ارائه می دهد. این دوره بخشی از سری PMI-ACP® Agile Project Management است.


آموزش PMI-ACP®: آماده سازی نهایی برای گواهینامه PMI-ACP® (11 از 11)

PMI-ACP®: Final Preparations for PMI-ACP® Certification (11 of 11)

این دوره مرور کلیه دامنه ها را ارائه می دهد و شامل نکاتی برای آماده سازی و شرکت در آزمون PMI-ACP® است. این دوره بخشی از مجموعه مدیریت پروژه PMI-ACP® Agile است.


آموزش PMI-ACP®: روشهای چابک (2 از 11)

PMI-ACP®: Agile Methodologies (2 of 11)

این دوره درک عمیقی از روش های چابک را فراهم می کند. این دوره بخشی از مجموعه مدیریت پروژه PMI-ACP® Agile است.