این دوره به شما کمک می کند تا با استفاده از دارایی های Swords and Shovels انیمیشن های بازی را برای بازی خود بسازید!
این دوره شامل حرکت چهره و انیمیشن دستی است که به شما کمک می کند شخصیت های شما را با بیان و باورپذیری زنده کند.
صحنه های نبرد غوغا وظایف منحصر به فرد ، چالش برانگیزی و سرگرم کننده را برای متحرک سازی ایجاد می کنند. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از Unity و Maya برای تصویربرداری یک دنباله جذاب استفاده کنید.
نزدیک شدن به انیمیشن شخصیت ، چه برای بازی ، VR یا پخش ، شامل مراحل زیادی است. در طول این دوره ، شما خواهید فهمید که زنده کردن شخصیت های شما چقدر سرگرم کننده و آسان است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016 و MotionBuilder 2016.
کنترل HumanIK Autodesk باعث میشود کاراکترها را برای ضبط حرکت آسانتر کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک کاراکتر را تنظیم کنید، آن را در دامنه حرکتی قرار دهید و تغییر شکل های چند ضلعی را اصلاح کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016، MotionBuilder2016.