Peter Gend

پیتر یک هنرمند CGI با سالها تجربه در صنعت فیلم ، انیمیشن و بازی های ویدیویی است. برخی از موارد برجسته شامل سیمپسونهای فاکس ، چهار شگفت انگیز ، هفته کوسه کانال دیسکاوری ، رابطه جنسی و شهر ، زندگی مخفی والتر میتی و موارد دیگر است! پیتر طی 8 سال گذشته در آموزش عالی مشغول به کار بوده و موضوعات مختلفی را شامل می شود: مجسمه سازی دیجیتال ، شبیه سازی پویا ، مدل سازی سنتی ، تقلب شخصیت ، اسکریپت نویسی MEL ، نورپردازی ، بافت و موارد دیگر. او همچنین وقت خود را صرف کار در تدوین برنامه درسی و به عنوان مدیر گروه کرد. پیتر همچنین اکنون به شدت در دنیای نمونه سازی سریع فرو رفته است ، کارهای او اخیراً در وب سایت و بلاگ MakerkBot نشان داده شده است.
دوره های این مدرس:

آموزش استفاده از پویایی برای تخریب در مایا

Using Dynamics for Destruction in Maya

در طول این آموزش های مایا ، نگاهی خواهیم انداخت به استفاده از سیستم nCloth مایا برای ایجاد جلوه ای که یک شخصیت کاملاً متحرک براساس ماسک های از قبل متحرک به قطعات تقسیم شود. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2015 ، افترافکت CC ، ...


آموزش Maya Dynamics: Bifrost برای شبیه سازی در مقیاس کوچک

Maya Dynamics: Bifrost for Small-scale Simulations

Bifrost in Maya 2017 یک سیستم انقلابی شبیه سازی مایع است. در این دوره خواهید دید که چگونه می توان از این سیستم که به طور سنتی برای شبیه سازی در مقیاس بزرگ استفاده می شود ، برای شبیه سازی در مقیاس کوچک نیز استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2017.


آموزش Maya Dynamics: BOSS Ocean Simulations

Maya Dynamics: BOSS Ocean Simulations

این دوره نحوه استفاده از سیستم جدید شبیه سازی اقیانوس BOSS در مایا 2017 را به شما می آموزد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2017.


آموزش شبیه سازی شخصیت های دود متحرک سریع در مایا و NUKE

Simulating Fast-moving Smoke Characters in Maya and NUKE

در این آموزش مایا و NUKE، با استفاده از Maya Fluids یک شخصیت ساخته شده از دود و انرژی ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، NOKE 9.


آموزش ردیابی و بازسازی صورت در NUKEX

Facial Tracking and Reconstruction in NUKEX

این دوره شما را با یک روش منحصر به فرد ردیابی صورت با ردیابی و بازسازی صورت در NUKEX هدایت می کند. بازیگران را به عنوان هندسه چند ضلعی در آماده سازی برای یک عکس بزرگتر VFX بازسازی کنید. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX ، مایا 2017.


آموزش ایجاد خز پویا با XGen در مایا

Creating Dynamic Fur with XGen in Maya

در این آموزش مایا ، ما از سیستم XGen داخل مایا برای ایجاد خز روی یک شبکه متحرک استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016، Zbrush 4r7، mental ray.


آموزش شبیه سازی مایعات در مقیاس بزرگ و کوچک در Bifrost

Simulating Large and Small Scale Liquids in Bifrost

در طول این آموزش Bifrost ، شما را با سیستم شبیه سازی مایع جدید Bifrost آشنا خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2015 ، افترافکت CC 2014.


آموزش درهم شکستن یک مجسمه با استفاده از فیزیک گلوله در مایا

Shattering a Statue Using Bullet Physics in Maya

در طول این دوره ها ، ما شما را با سیستم فیزیکی Bullet در Maya 2015 آشنا خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015 ، RealFlow 2014.


آموزش اصول تقلب مایا

Maya Rigging Fundamentals

مجموعه ابزارهای تقلبی مایا یکی از جنبه های قدرتمند مایا است. این دوره ابزارها و مهارت های اساسی برای تقلب در مایا 2017 را به شما می آموزد.


آموزش Maya Dynamics: nHair، Xgen، and Interactive Grooming

Maya Dynamics: nHair, Xgen, and Interactive Grooming

این دوره کاربران را با مهمترین عملکردهای اساسی و گردش کار موجود در مایا 2017 برای ایجاد مو با استفاده از nHair ، Xgen و شاخه های نظافت نظافت آشنا می کند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2017.


آموزش اصول مایعات n ذره

Maya nParticle Fundamentals

nParticle System مایا یک سیستم شبیه سازی بسیار قدرتمند و آسان برای استفاده است که می تواند برای جلوه های مختلف بی شماری مورد استفاده قرار گیرد. این دوره کاربران را با توابع و ابزارهای اساسی موجود در مجموعه ابزار nParticles آشنا می کند. نرم افزار...