در این کلاس من شما را با فرآیند طراحی و نقاشی خود در تهیه دارایی های بازی/کتاب داستان با رسانه های سنتی جوهر و آبرنگ آشنا می کنم. من یک d کوتاه انجام می دهم. ..
این کلاس کوتاه به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از ابزارها و دارایی های رایگان، بازی بسازید و منتشر کنید. ما یک بازی ساده با موتور گودو ایجاد خواهیم کرد که کامل است. ..
طراحی دارایی های بازی دو بعدی بردار: انیمیشن ها، پلتفرم ها، شخصیت ها، پس زمینه ها، دکمه ها! طراحی بازی دو بعدی برای مبتدیان!
چگونه می توانید دارایی های بازی خود را موثرترین راه ایجاد کنید؟ چگونه می توان هنر بازی منحصر به فرد را با صرف زمان و هزینه طراحی کرد؟ آیا این امکان وجود دارد؟ آره. ..
هنگام ایجاد دارایی های هنری برای یک بازی ویدیویی ، مهم است که با کیفیت بالا و با کارایی ایجاد کنید. با ایجاد دارایی های مدولار می توان به این مهم دست یافت. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه چند دارایی ایجاد کنید که بتوان دوباره استفاده کرد و ...
در این آموزش MARI ، ما یک گردش کار استاندارد برای بافت دارایی بازی را مرور خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: MARI 3.0.
در طول این آموزش، به این خواهیم پرداخت که چگونه می توانیم دارایی های دقیق بازی را بدون مفهوم و در یک بازه زمانی بسیار کوتاه ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r7، xNormal، Marmoset Toolbag.
در این آموزش 3ds Max و Unity خواهیم آموخت که چگونه دارایی های خود را سازماندهی کنیم و یک خط لوله بسته بندی کیت در 3ds Max ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3d Max 2015 ، Photoshop CS6 ، Unity 4.5.
در طول این درس ها یاد خواهیم گرفت که برای ایجاد دارایی برای یک توسعه دهنده بازی AAA چه چیزی لازم است. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014، Photoshop CS6، Unity 4.5، Headus UVLayout.
ZBrush ابزاری خارق العاده برای ایجاد مدلهای بسیار دقیق است ، از شخصیت ها گرفته تا وسایل و محیط. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5 ، Marmoset Toolbag 1.15.
در این آموزش مایا، یاد می گیریم که چگونه یک تفنگ واقعی بسازیم و سپس مش با رزولوشن بالا را به یک مش با رزولوشن کمتر قابل استفاده در موتورهای بازی پردازش کنیم. نرم افزار مورد نیاز: maya 2008 و بالاتر (فایل های پروژه ایجاد شده با استفاده از Maya 2010).
در این سری از آموزش های Softimage، یاد می گیریم که چگونه می توان از Softimage برای ایجاد دارایی های بازی نسل بعدی که حاوی سطوح بالایی از جزئیات هستند استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7.5.