Xavier Morera

خاویر بسیار علاقه مند به تدریس است ، به دیگران کمک می کند جستجو و Big Data را درک کنند. او همچنین یک کارآفرین ، مدیر پروژه ، نویسنده فنی ، مربی است و دارای چند گواهینامه با Cloudera ، Microsoft و Scrum Alliance ، همراه با MVP مایکروسافت است. او بخش عمده ای از حرفه خود را صرف کار بر روی پروژه های پیشرفته با تمرکز اصلی در .NET ، Solr و Hadoop در میان چند فناوری جالب دیگر کرده است. در طول چندین پروژه ، وی مهارت هایی را برای مقابله با راه حل های نرم افزاری پیچیده سازمانی ، کار با شرکت هایی که از شرکت های نوپا گرفته تا مایکروسافت کار می کنند ، کسب کرده است. خاویر همچنین به عنوان مربی v/trainer در سراسر جهان برای مایکروسافت کار می کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش OpenAI: مهندسی سریع

OpenAI: Prompt Engineering

درک مهندسی سریع امکان بهبود عملکرد مدل زبان را با طراحی پیام‌های مؤثری که خروجی‌های دلخواه را تولید می‌کنند که با اهداف شما همسو هستند را افزایش می‌دهد. این دوره به شما می آموزد که چگونه برای ChatGPT OpenAI دستور ایجاد کنید.


آموزش استقرار Hadoop با Cloudera CDH به AWS

Deploying Hadoop with Cloudera CDH to AWS

با نحوه استقرار ، اندازه و مقیاس Hadoop در ابر (یعنی AWS) آشنا شوید. شما مفاهیم کلیدی را برای استقرار خوشه CDH ، انجام نصب دستی و سرانجام نحوه خودکار سازی استقرار برای چندین خوشه با Cloudera Director خواهید فهمید.


آموزش OpenAI Assistant API

OpenAI Assistant API

Assistants API قابلیت OpenAI است که امکان ساخت دستیارهای قدرتمند هوش مصنوعی را فراهم می کند که قادر به انجام کارهای شگفت انگیز هستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک دستیار بسازید که درخواست ها را دریافت کند و با استفاده از زبان طبیعی پاسخ دهد.


آموزش مفاهیم اصلی هوش مصنوعی مولد برای توسعه دهندگان

Core Concepts of Generative AI for Developers

هوش مصنوعی مولد انقلابی را در نحوه کار ما، نحوه عملکرد کسب‌وکارها و تغییر شکل دادن به آینده بشریت به وجود آورد.


آموزش NET 6 BCL Fundamentals

.NET 6 BCL Fundamentals

چرخ را دوباره اختراع نکنید. کتابخانه های کلاس پایه دات نت (BCL) مقدار زیادی از عملکردهای آزمایش شده و واقعی داخلی را ارائه می دهد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از کتابخانه های System.* و Microsoft.* .NET موجود اپلیکیشن بسازید.


آموزش درک پایگاه داده با SQLAlchemy: Python Data Playbook

Understanding Databases with SQLAlchemy: Python Data Playbook

کار با پایگاه های اطلاعاتی قسمت بزرگی از کمربند ابزار هر حرفه ای داده است. در این Playbook ما از SQLAlchemy برای یادگیری نحوه استفاده از SQL در پایتون و استفاده از قابلیت نگاشت رابطه ای شی object SQLAlchemy استفاده خواهیم کرد.


آموزش OpenAI Chat Completions API

OpenAI Chat Completions API

Chat Completions یک OpenAI API است که به شما امکان می دهد چت بات ها و عوامل مکالمه تعاملی مانند ChatGPT ایجاد کنید. این دوره به شما می آموزد که چگونه از Chat Completions API برای ایجاد برنامه های کاربردی هوش مصنوعی که از زبان طبیعی استفاده می کنند استفاده کنید.


آموزش جولیا: شروع کار

Julia: Getting Started

جولیا یک زبان برنامه نویسی است که برای عملکرد بالا طراحی شده است و برای Data Science ، حوزه های علمی ، تجسم داده ها ، محاسبات موازی و موارد دیگر استفاده می شود. این دوره به شما یاد می دهد که برای شروع برنامه نویسی با جولیا باید چه چیزهایی را بدانید!


آموزش توسعه Kanban با جیرا چابک

Kanban Development With Jira Agile

توسعه Kanban با هدف Jira Agile مسیری آسان ، سریع و آسان را برای توسعه دهندگان و پرسنل فناوری اطلاعات جهت استفاده از Kanban در سازمان خود فراهم می کند.


آموزش وارد کردن داده ها: Python Data Playbook

Importing Data: Python Data Playbook

برای کار با داده ها در پایتون ، باید بدانید که چگونه داده ها را به پایتون وارد کنید. این کتاب بازی دستورالعمل های واردات داده را برای مشکلات رایج واردات داده که با استفاده از Python با آن روبرو خواهید شد ، تعریف می کند.


آموزش ایجاد اولین خوشه Big Data Hadoop با استفاده از Cloudera CDH

Creating Your First Big Data Hadoop Cluster Using Cloudera CDH

داده ها به خودی خود معنایی ندارند ، این آنچه شما با آن انجام می دهید مهم است. در این دوره ، شما با Cloudera QuickStart VM سریع به Hadoop & Big Data خواهید رسید و سپس نحوه راه اندازی خوشه Hadoop با Cloudera CDH را یاد خواهید گرفت.


آموزش توسعه برنامه های Spark با استفاده از Scala و Cloudera

Developing Spark Applications Using Scala & Cloudera

Apache Spark یکی از سریعترین و کارآمدترین موتورهای عمومی برای پردازش داده در مقیاس بزرگ است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه با استفاده از Scala و یک توزیع پایدار Hadoop ، Cloudera CDH ، برنامه های Spark را برای Big Data خود توسعه دهید.


آموزش Microsoft Azure Developer: پیاده سازی Data Lake Storage Gen2

Microsoft Azure Developer: Implementing Data Lake Storage Gen2

این دوره به شما نحوه کار با مخزن داده ابر Cloud Microsoft Azure را که در بالای Blob Storage: Data Lake Store Gen2 ساخته شده است ، آموزش می دهد.


آموزش انتخاب و استخراج ویژگی در Microsoft Azure

Feature Selection and Extraction in Microsoft Azure

یکی از مهمترین جنبه های یادگیری ماشین استفاده از داده های مناسب در قالب مناسب برای مدل های شما است. در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از Azure Machine Learning بهترین ویژگی ها را برای مدل های خود استخراج ، عادی سازی و انتخاب کنید ...


آموزش توسعه برنامه های هوش مصنوعی مولد با پایتون و هوش مصنوعی باز

Developing Generative AI Applications with Python and Open AI

هوش مصنوعی مولد نقطه عطفی در تاریخ بشر است. کسانی که از LLM استفاده می کنند، مولدتر، خلاق تر، کارآمدتر خواهند بود و قادر خواهند بود با کمترین میزان به دستاوردهای بیشتری برسند. در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چگونه اپلیکیشن های هوش مصنوعی مولد با...


آموزش پرس و جو از داده های JSON ، XML و Temporal با T-SQL

Querying JSON, XML, and Temporal Data with T-SQL

متداول ترین سناریو در SQL Server جستجوی داده های ساخت یافته است. اما بسیاری نمی دانند که این امکان ذخیره و پرس و جو از داده های نیمه ساخت یافته را با استفاده از XML و JSON نیز فراهم می کند. و همچنین به دست آوردن مقادیر از هر نقطه از زمان با جداول زمانی.


آموزش شروع با جستجوی سازمانی با استفاده از Apache Solr

Getting Started with Enterprise Search Using Apache Solr

جستجو یکی از عملکردهای نادرست در صنعت فناوری اطلاعات است. Apache Solr جستجوی سازمانی با کیفیت بالا را برای توده ها به ارمغان می آورد.


آموزش توسعه برنامه های Spark با پایتون و Cloudera

Developing Spark Applications with Python & Cloudera

Apache Spark یکی از سریعترین و کارآمدترین موتورهای عمومی برای پردازش داده در مقیاس بزرگ است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه با استفاده از پایتون و توزیع پایدار Hadoop ، Cloudera CDH ، برنامه های Spark را برای Big Data خود توسعه دهید.


آموزش برنامه نویسی پایتون با استفاده از IDE

Programming Python Using an IDE

پس از یادگیری مبانی پایتون ، گام بعدی برای افزایش بهره وری ، یادگیری مهارت در یک محیط توسعه یا IDE است. این دوره به شما کمک می کند تا شروع کنید.


آموزش داده های بزرگ: جلسات اجرایی

Big Data: Executive Briefing

کلان داده ، حال و آینده است. این به شما این امکان را می دهد که بر اساس بینش های به دست آمده از داده های خود ، تصمیمات و پیش بینی های آگاهانه بگیرید. در این دوره خواهید آموخت که چرا داده های بزرگ مهم هستند ، چگونه جهان را تغییر می دهند و چه کاری می توانید انجام دهید ...


آموزش دات نت 6: تصویر بزرگ

.NET 6: The Big Picture

دات نت یک پلتفرم توسعه دهنده رایگان، چند پلتفرمی و منبع باز است که دارای زبان، ویرایشگر، کتابخانه و غیره است. این دوره آموزشی Big Picture به شما یاد می دهد که چگونه می توان از دات نت 6 برای ساخت وب، موبایل، دسکتاپ، بازی ها و اینترنت اشیا استفاده کرد.


آموزش چشم انداز رایانه: جلسات اجرایی

Computer Vision: Executive Briefing

Computer Vision به برنامه ها این توانایی را می دهد تا جهان اطراف خود را "ببینند" و با توجه به دقت نزدیک به انسان واکنش نشان دهند. مشاهده و یاد بگیرید که چگونه Computer Vision دنیای جدیدی از امکانات را برای شما و برنامه های شما باز می کند.


آموزش وارد کردن فایل های متنی در پایتون

Importing Text Files in Python

برای کار با داده ها در پایتون، باید بدانید که چگونه داده ها را به پایتون وارد کنید. در این دوره به شما یاد می دهم که چگونه فایل های متنی و داده های جدولی را به سه روش مختلف وارد پایتون کنید: با خواندن مستقیم متن، با استفاده از Numpy و Pandas.


آموزش کار با JSON در NET 6

Working with JSON in .NET 6

JSON یکی از پرکاربردترین فرمت های تبادل داده برای سریال سازی و انتقال داده های ساخت یافته است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از کتابخانه کلاس پایه System.Text.Json در NET 6 با JSON کار کنید.


آموزش C# 10 بهترین تمرین ها

C# 10 Best Practices

نگهداری کد کار آسانی نیست، به خصوص زمانی که ضعیف نوشته شده باشد و درک آن سخت باشد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با پیروی از بهترین شیوه ها و قراردادهای کدنویسی C#، کدهای تمیز ایجاد کنید که نگهداری و گسترش آن آسان است.


آموزش آماده سازی خوشه Hadoop با Cloudera: پایگاه داده

Preparing a Production Hadoop Cluster with Cloudera: Databases

Big Data یک تحول طبیعی در تجزیه و تحلیل داده ها است ، و مقیاس آن فراتر از محدودیت پایگاه های داده معمولی است. با این حال ، آنها هنوز هم بخش مهمی از یک خوشه Hadoop هستند. با نحوه راه اندازی پایگاه داده برای Cloudera CDH و نصب خوشه درجه تولید آشنا شوید.


آموزش T-SQL کتاب دستکاری داده ها

T-SQL Data Manipulation Playbook

پرس و جو یکی از رایج ترین عملیات هنگام کار با یک پایگاه داده است. اما برای پرس و جو ، به داده نیاز دارید. این آموزش نحوه درج ، به روزرسانی و حذف داده ها در پایگاه داده Microsoft SQL Server خود را با استفاده از T-SQL Data Manipulation Language یا DML در بر می گیرد.


آموزش شروع کار با JSON در C # با استفاده از Json.NET

Getting Started with JSON in C# Using Json.NET

آیا می دانید JSON در حال حاضر پرکاربردترین قالب تبادل داده است ، بنابراین یادگیری JSON مهارت اصلی شما در تسلط بر آن است. در این دوره ، شما می خواهید آنچه را که باید در مورد JSON در NET بدانید بیاموزید


آموزش استفاده از Git با رابط کاربری گرافیکی

Using Git with a GUI

شروع کار با Git کار سختی است اما من به شما کمک می کنم منحنی یادگیری را صاف کنید ، مکانیک Git ، مدل شاخه سازی را درک کنید و به طور کلی با کمک یک ابزار رایگان عالی: Atlassian SourceTree ، بسیار سریعتر تولید می کنید.


آموزش توسعه اسکرام با Jira و JIRA Agile

Scrum Development with Jira & JIRA Agile

یک ایده عالی مهم است ، اما اعدام کلیدی است! با Scrum و JIRA Agile شانس موفقیت خود را بهبود ببخشید.


آموزش شروع کار با JSON در سی شارپ با استفاده از Json.NET

Getting Started with JSON in C# Using Json.NET

JSON قالبی سبک، قابل خواندن برای انسان، کارآمد و آسان برای تبادل داده است. بیاموزید که چگونه سریال‌سازی کنید، سریال‌زدایی کنید، از LINQ به JSON استفاده کنید، عملکرد سریال‌سازی را بهبود ببخشید، BSON، ایجاد طرح‌واره‌ها، اعتبارسنجی JSON و به طور کلی کار کنید...


آموزش با استفاده از HUE در Cloudera CDH کنترل داده های بزرگ خود را در دست بگیرید

Take Control of Your Big Data with HUE in Cloudera CDH

کار با Big Data کار کمی نیست. مهارت های Hadoop خود را با بارگذاری ، تجسم ، تجزیه و تحلیل و جستجو در داده های خود با استفاده از Cloudera HUE ، تجربه کاربر Hadoop ، شروع کنید. کنترل Big Data خود را در دست بگیرید!


آموزش جستجوی سازمانی: جلسات اجرایی

Enterprise Search: Executive Briefing

این خلاصه اجرایی به شما می گوید که چرا Enterprise Search مهم است ، چگونه از آن در دنیای واقعی استفاده می شود و به شما یک نمای کلی از نحوه عملکرد جستجو می دهد تا بتوانید در شرکت خود درخواست دهید.


آموزش نحوه شروع با Microsoft Azure Data Explorer

How to Start with Microsoft Azure Data Explorer

بیاموزید چگونه با Azure Data Explorer ، پلتفرم تعاملی تجزیه و تحلیل Big Data مایکروسافت ، مقدار زیادی داده را بلعید ، پرس و جو ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید.


آموزش استفاده از Git با رابط کاربری گرافیکی

Using Git with a GUI

شروع به کار با Git می تواند سخت باشد، اما من می توانم به شما کمک کنم تا این فرآیند را با استفاده از یک رابط کاربری گرافیکی آسان کنید. این دوره مکانیک کار با Git با رابط کاربری گرافیکی را با استفاده از یک ابزار رایگان عالی به شما آموزش می دهد: Atlassian SourceTree.


آموزش مقیاس پذیری چابک برای شرکت: Daikibo

Scaling Agile for Enterprise: Daikibo

اگرچه Agile یکی از موفق ترین روش ها برای توسعه نرم افزار است ، اما برای مشاغل سازمانی مقیاس خوبی ندارد. این دوره روش ها ، چارچوب ها و خط لوله برای Daikibo را به شما می آموزد ، ابزاری که به شما در اجرای ...


آموزش پیاده سازی جستجو در برنامه های .NET

Implementing Search in .NET Applications

توانایی جستجو و از همه مهمتر یافتن ، چیزی است که اکثر مردم آن را امری مسلم می دانند و فقط انتظار دارند که م workثر باشد. در بسیاری از موارد ، فقط در صورت خراب شدن یا از بین رفتن جستجو ، به یک اولویت مهم تبدیل می شود.


آموزش کار با فایل ها در پایتون

Working with Files in Python

پایتون بهترین زبان برای یادگیری در هر مرحله از حرفه شما است. در این دوره آموزشی، نحوه کار با فایل‌ها در پایتون، از جمله نحوه ایجاد فایل، پیوست متن، خواندن از فایل‌ها، یافتن فایل‌ها، ایجاد و مکان‌یابی دایرکتوری‌ها و موارد دیگر را یاد خواهید گرفت.


آموزش یادگیری ماشین با پایتون - کاربرد عملی

Machine Learning with Python - Practical Application

بسیاری از مشکلات با استفاده از یادگیری ماشین حل می شوند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه الگوریتم ML را انتخاب کنید که می تواند به شما در ایجاد مدل ML مناسب برای حل مشکل در دست کمک کند.


آموزش .NET عملکرد بهینه سازی و پروفایل با JetBrains dotTrace

.NET Performance Optimization & Profiling with JetBrains dotTrace

با نحوه پروفایل ، شناسایی گلوگاه های hotspot و بهینه سازی کد .NET برای ایجاد برنامه های سریع و کارآمد با JetBrains dotTrace آشنا شوید.