بهترین راه برای یادگیری رنگ آمیزی و رنگ آمیزی شخصیت های حرفه ای برای انیمیشن، بازی، کمیک، مانگا و موارد دیگر.
آموزش ترسیم مناظر، نحوه ترسیم پرسپکتیو، نحوه ترسیم پس زمینه و نحوه ترسیم صحنه و خلق جهان
آموزش طراحی حرفه ای کاراکترها در دوره طراحی نهایی - برای بازی، مانگا، انیمیشن و کمیک
"به مدرسه هنر خیلی باحال خوش آمدید! در این مجموعه، آنجی هنرمند شما را در مفاهیم اساسی استوریبورد که در مدرسه انیمیشن آموزش داده میشود، راهنمایی میکند. بدون سابقه قبلی .."
بسیاری از مردم به من می گویند که "فقط نمی توانند بدن ها را بکشند". اما منظورشان واقعاً این است که نمیتوانند آنطور که فکر میکنند باید این کار را انجام دهند. آنها می توانند. ..
"در این قسمت از بوت کمپ مدرسه هنر، ما به معنای "موفق" بودن به عنوان یک هنرمند هستیم. راههای مختلفی برای تعریف موفقیت وجود دارد. …
چه چیزی یک طراحی را به یک اثر هنری تبدیل می کند؟ چه چیزی باعث ایجاد لکه های رنگ روی یک اثر هنری بوم می شود؟ چه چیزی باعث می شود تکه هایی از صحنه های ضبط شده یک شاهکار باشند؟ برای ایجاد یک stro. ..
"در این قسمت از بوت کمپ مدرسه هنر، ما می خواهیم همه چیز را عوض کنیم و در مورد جنبه ذهنی ساختن هنر صحبت کنیم. هنر چیزی فراتر از مطالعه آناتو است. ..."
"چه چیزی باعث می شود یک شخصیت شبیه یک پسر خوب به نظر برسد؟ یک پسر بد؟ تسکین کمیک؟ علاقه عشقی؟ طراحی شخصیت با یک نقاشی ساده از یک شخص متفاوت است. A. .."
"به جلسه بعدی بوت کمپ هنرستان خوش آمدید! من کریستین فلمینگ هستم، تصویرگر در استودیو Might Could. در این قسمت از بوت کمپ، ما در حال تمرکز هستیم..."
"در این قسمت از بوت کمپ مدرسه هنر، ما در حال غواصی در دنیای عمیق رنگ هستیم. رنگ اغلب گیج کننده ترین و ناامید کننده ترین بخش هنرسازی است - اما...."
" به دومین جلسه کمپ بوت مدرسه هنر خوش آمدید! در طول این مجموعه، کریستین فلمینگ، تصویرگر، شما را با مفاهیم اساسی یادگیری آشنا میکند. .."