Catherine Mattice

مشاور و مربی حرفه ای متخصص در فرهنگ سازمانی
کاترین متیس یک مشاور و مربی حرفه ای است که به ایجاد فرهنگ شرکتی مثبت کمک می کند.

شرکت او، Civility Partners، مشاوره و آموزش در زمینه های فرآیندهای ارتباط داخلی، حل تعارض، قلدری در محل کار، آزار و اذیت جنسی ارائه می دهد. ، تنوع، ارتباطات بین فرهنگی، محیط های کاری خصمانه، و مهارت های ارتباطی بین فردی.

Civility Partners از همکاری با مشتریانی به عنوان سومین شرکت بزرگ انرژی در جهان، صلیب سرخ آمریکا، نیروی دریایی ایالات متحده لذت برده است. سپاه و نیروی دریایی ایالات متحده، و انواع دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، سازمان‌های دولتی، سازمان‌های غیرانتفاعی، و مشاغل خصوصی در صنایع مختلف.

کاترین برنامه‌های تحقیقاتی و آموزشی خود را در سطح ملی و بین‌المللی ارائه کرده است. او همچنین چندین بار در ایستگاه‌های خبری سراسر کشور، از جمله FOX، NBC، و ABC حضور داشته است و در رسانه‌هایی مانند MSNBC، Inc Magazine، Entrepreneur و USA ذکر شده است. امروز. او یکی از نویسندگان کتاب بازگشت! راهنمای شما برای پایان دادن به قلدری در محل کارکه استاد تجارت، کن بلانچارد آن را "جامع ترین و ارزشمندترین کتاب راهنما در مورد این موضوع" نامید. کاترین همچنین برای طیف گسترده ای از مجلات تجاری صنعت، مقالاتی نوشته است که منابع انسانی، رهبری، ایمنی، توسعه شخصی، کمک به کارکنان و موارد دیگر را پوشش می دهد.

کاترین رئیس سابق بخش سن دیگو انجمن آمریکایی است. توسعه آموزش، که اکنون انجمن توسعه استعدادها نامیده می شود، و استاد کمکی در دانشگاه ملی و کالج جنوب غربی است. او مدرک لیسانس و فوق لیسانس خود را در رشته ارتباطات از دانشگاه ایالتی سن دیگو دریافت کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش منابع انسانی استراتژیک (2019)

Strategic Human Resources (2019)

یاد بگیرید که چگونه به عنوان یک متخصص منابع انسانی استراتژیک فکر کنید و عمل کنید. استراتژی های استخدام، مدیریت عملکرد و آموزش خود را با چشم انداز سازمان خود هماهنگ کنید.


آموزش منابع انسانی استراتژیک

Strategic Human Resources