Stanislav Poritskiy

Stas Poritskiy یک هنرمند با استعداد CG است که به عنوان مدیر فنی در استودیوی Hemogoblin در پروژه "L5" کار می کند. از توانایی های وی می توان به طراحی سیستم های تحویل خط لوله که برای تولید هنرهای بازی و فیلم استفاده می شود ، ارائه تصاویر در سطح تجاری و جلوه های بصری استفاده کرد. در یک محیط تولید ، Stas از مایا ، 3D Studio Max ، Realflow ، MEL و C ++ استفاده می کند تا به درستی از تمام منابع موجود استفاده کند و تیم را دقیقاً هماهنگ کند تا خواسته های پروژه را برآورده کند. خارج از زندگی استودیویی ، استاس در آکادمی بین المللی طراحی و فناوری تدریس می کند ، و همچنین در پروژه های مستقل کار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک عنصر مجموعه سبک برای بازی در مایا

Creating a Stylized Set Element for Games in Maya

در طول این درس‌ها، ما کل فرآیند ایجاد یک دارایی بازی ساده را پوشش خواهیم داد و بر روی موضوعاتی که شامل مدل‌سازی با پلی پایین، چیدمان UV و اندازه‌بندی مناسب UV است تمرکز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya2013، Photoshop CS5، Marmoset Toolbag. xNormals.


آموزش بافت و رندر خودرو در مایا و ماکسول رندر

Automotive Texturing and Rendering in Maya and Maxwell Render

در این سری از آموزش ها، ما قصد داریم به ایجاد مواد عمیق در Maxwell نگاه کنیم و چندین تکنیک جدید برای چیدمان UV را یاد بگیریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Photoshop CS5، Maxwell Render 2.6.


آموزش تکنیک های بافت در UVLayout و Maxwell Render

Texturing Techniques in UVLayout and Maxwell Render

در این آموزش UVLayout، ما قصد داریم تعدادی از تکنیک های اثبات شده تولید را برای چیدمان UV ها برای هندسه پیچیده بررسی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، UVLayout Pro، Maxwell Render.


آموزش ارائه سریع تجسمهای معماری در مایا و ماکسول رندر

Quickly Rendering Architectural Visualizations in Maya and Maxwell Render

در این آموزش ، ما چندین مرحله از آماده سازی هندسه برای ارائه را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2012 ، ماکسول 2.6.


آموزش مدل سازی یک کشتی دقیق در مایا

Modeling a Detailed Ship in Maya

در این آموزش به روش های مختلف مدل سازی سرعت با استفاده از Autodesk Maya 2013 می پردازیم.نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.


آموزش ساخت یک تفنگ تهاجمی در مایا

Creating an Assault Rifle in Maya

در این آموزش مایا، ما با یک تصویر مفهومی شروع می کنیم و شروع به بررسی روش های مورد استفاده برای ایجاد سریع و کارآمد یک مدل سه بعدی از یک سلاح می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: V-Ray، Maya، Photoshop.


آموزش گردش کار مدلسازی سطح سخت در 3ds Max

Hard Surface Modeling Workflows in 3ds Max

در طول این آموزش 3ds Max، ما به کاربرد کارآمد اصلاح کننده های مختلف موجود در 3ds Max و نحوه استفاده از آنها برای سرعت بخشیدن به روند کار مدل سازی سطوح سخت خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012, V-Ray.


آموزش رندر داخلی در 3ds Max و Maxwell Render

Rendering Interiors in 3ds Max and Maxwell Render

این آموزش برای کمک به شما طراحی شده است که به سرعت به یک پایه خوب و محکم از تکنیک های نورپردازی و رندر مورد استفاده برای تجسم داخلی برسید. نرم افزار مورد نیاز: 3D Max 2013، Maxwell 2.7، Photoshop CS5.