آموزش مکانیک بازی غیرواقعی: ایجاد یک سرعت حداکثر سرعت

Unreal Game Mechanics: Creating a Directional Sprint

مهارت های توسعه بازی خود را با یادگیری نحوه پیاده سازی مکانیک دو سرعت در داخل موتور Unreal 4 گسترش دهید.


آموزش مجسمه سازی یک محیط بازی

Sculpting a Game Environment

بیاموزید که چگونه هنرمندان بازی با نرم افزارهایی مانند Photoshop و ZBrush برای ایجاد دارایی های مورد استفاده در بازی های دنیای واقعی کار می کنند ، در حالی که شما محیط منحصر به فرد خود را مجسمه می کنید.


آموزش خط لوله بافت دارایی بازی

Game Asset Texture Pipeline

مهارت های طراحی خود را به روز کنید. برای مدلسازی یک دارایی در 3ds Max ، ایجاد متن در Substance Painter و وارد کردن مش و بافت ها به موتور بازی Unreal ، یک گردش کار یاد بگیرید.


آموزش طراحی مجدد بازی با استفاده از طرح در موتور غیرواقعی

Replayable Game Design Using Blueprint in Unreal Engine

در این آموزش Unreal Engine ، ما اصول طراحی تکرارپذیری ، غیرقابل پیش بینی ساختاری و تکرار سریع را در ایجاد یک سیستم Blueprint اعمال خواهیم کرد که می تواند سطوح بازی را از هر اندازه با پخش کننده تعاملی واقع در یک مکان جمع کند ...


آموزش استفاده از DataTables برای ایجاد بازی مبتنی بر داده در موتور غیرواقعی

Using DataTables to Create Data Driven Gameplay in Unreal Engine

در این آموزش موتور Unreal ، خواهیم آموخت که چگونه یک توسعه دهنده بازی می تواند از داده ها برای هدایت گیم پلی بازی در Unreal Engine 4 استفاده کند. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.6.1 ، Microsoft Visual Studio 2013 ، Microsoft Excel 2013 ، Notepad ++.


آموزش ساخت یک بازی چرخه شب تعاملی در موتور غیرواقعی

Building an Interactive Day Night Cycle Game in Unreal Engine

در این آموزش Unreal Engine ، ما یک بازی چرخه شبانه شبانه و چندین وسیله قابل استفاده مجدد خواهیم ساخت که سیستم را متصل و پاسخ می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4، Maya 2015.


آموزش تنظیم بازی Split Screen Multiplayer در موتور غیرواقعی

Setting up a Split Screen Multiplayer Game in Unreal Engine

در طول این آموزش موتور Unreal ، ما می آموزیم که چگونه یک بازی چند نفره صفحه نمایش تقسیم محلی را در Unreal Engine 4 راه اندازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.5.1.


آموزش خط لوله تولید دارایی بازی در موتور غیرواقعی

Game Asset Production Pipeline in Unreal Engine

در این سری از آموزش ها ، ما در مورد خط لوله ایجاد یک دارایی بازی استاتیک مش برای Unreal Engine 4 بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015 ، Unreal Engine 4.1.1 ، dDo ، Photoshop CS4.