Milena Pajic

Milena Pajic بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای در صنعت IT دارد ، تیم های توزیع شده را هدایت می کند و پروژه هایی را در سطح بین المللی مدیریت می کند. توسعه دهنده نرم افزار توسط آموزش و پرورش ، او عمیق کد را فرو برد ، تجربه قابل توجهی کسب کرد و قوانین بازی را آموخت. او به دلیل سازماندهی خودکار و عملکردهای متقابل ، گسترش دانش خود و سرمایه گذاری در امر آموزش ، به شدت درگیر ساخت تیم ها بوده است. Milena یک استاد علوم کامپیوتر ، متخصص دارای گواهینامه PMP ، استاد حرفه ای Scrum و یک مبلغ واقعی Kanban است. علاوه بر این ، مهارت های سازمانی قوی ، میلنا را به سمت موقعیت COO سوق داد. او همچنین سخنران مکرر در کنفرانس های فنی است. میلنا عاشق غرق شدن در معماها و معماها است و قفل درها را در اتاق های فرار در سراسر اروپا باز می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش درگیر کردن مشتریان با ICAgile

Getting Your Customers Involved with ICAgile

Agile چارچوبی کارآمد برای توسعه نرم افزار برای تیم های متقابل و مشتریان آنها است. این دوره اهمیت مشارکت زودهنگام مشتری را به شما نشان می دهد ، به شما می آموزد که چگونه بازخورد جمع کنید و محصول خود را برای ارائه ارزش سازگار کنید.


آموزش تکنیک های تجزیه و تحلیل تجارت: برنامه ریزی و نظارت بر کار تجزیه و تحلیل تجارت

Business Analysis Techniques: Planning and Monitoring Business Analysis Work

مراحل اجرای تکنیک های برنامه ریزی و نظارت بر کار تجزیه و تحلیل کسب و کار را بیاموزید. برای صدور گواهینامه CBAP® مطالعه کنید و از سناریوهای واقعی استفاده کنید. در مورد تکنیک های پرکاربرد دانش کافی کسب کنید. بعلاوه ، PDU و CDU خود را بدست آورید.


آموزش تجزیه و تحلیل تجارت: تعریف استراتژی های تغییر

Business Analysis: Defining Change Strategies

برای دستیابی به مجموعه ای از اهداف و اهداف ، بهترین روش را برای به کارگیری توانایی های یک سازمان تعیین کنید. این دوره سناریوهای زندگی واقعی را ارائه می دهد ، شما را برای گواهینامه های IIBA® آماده می کند و PDU و CDU برای شما کسب می کند.


آموزش چابک ماندن: با ظهور تغییرات، کار را ادامه دهید

Staying Agile: Keeping Work on Track as Changes Emerge

این دوره به شما در پذیرش تغییر، درخواست بازخورد و سازگاری با شرایط در حال تغییر کمک می کند. این می تواند به شما کمک کند برای آزمون PMI Agile Certified Practitioner (PMI-ACP)® آماده شوید و PDU کسب کنید.


آموزش تجزیه و تحلیل تجارت: مدیریت الزامات

Business Analysis: Managing Requirements

ماهیت مدیریت چرخه زندگی Requirements را دریافت کنید. بیاموزید که روند شروع و پایان چیست. برای درک کاربردی بودن در موقعیت های واقعی درگیر سناریوها شوید. برای گواهینامه های IIBA® آماده شوید و PDU و CDU خود را بدست آورید.


آموزش جعبه ابزار تکنیک چابک

The Agile Practitioner's Technique Toolkit

این دوره آموزشی طراحی شده است تا مهارت ها و تکنیک های لازم را در اختیار شما قرار دهد که به شما کمک می کند در محیط کسب و کار در حال تغییر امروز برتر باشید. این می تواند به شما کمک کند برای آزمون PMI Agile Certified Practitioner (PMI-ACP)® آماده شوید و PDU کسب کنید.


آموزش مدیریت محصول: مدیریت ذینفعان

Product Management: Stakeholder Management

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه ذینفعان محصول را به طور موثر شناسایی کنید، آنها را در گروه های اولویت دار مرتب کنید و به روش های مناسب با آنها تعامل کنید.


آموزش استفاده از تکنیک های تجزیه و تحلیل کسب و کار در محیط های چابک

Applying Business Analysis Techniques in Agile Environments

کشف کنید که از تکنیک های تجزیه و تحلیل تجاری می توانید به عنوان عضوی از تیم Agile استفاده کنید. برای صدور گواهینامه IIBA® Agile Analysis (IIBA®-AAC) مطالعه کرده و واحدهای توسعه مداوم (CDU) خود را جمع آوری کنید.


آموزش استراتژیهای بی درنگ برای شناسایی و کاهش ریسک پروژه

Real-time Strategies for Identifying and Mitigating Project Risk

هر پروژه ای مستعد خطر است و پیچیدگی و درمان ریسک از پروژه ای به پروژه دیگر متفاوت است. مدیریت ریسک یک فرایند تکراری است و این دوره به شما می آموزد که چگونه برای از بین بردن یا کاهش خطرات احتمالی ، به طور پیشگیرانه به آن نزدیک شوید.


آموزش تکنیک های تجزیه و تحلیل کسب و کار: تجزیه و تحلیل و تعریف الزامات و طرح ها

Business Analysis Techniques: Analyzing and Defining Requirements and Designs

بیاموزید که چگونه و چه وقت از تکنیک ها برای تجزیه و تحلیل الزامات و تعریف طراحی استفاده کنید. برای مثال CBAP numerous از طریق مثالهای متعدد در زندگی واقعی آماده شوید. این تکنیک های پرکاربرد را در هر زمینه کاری استفاده کنید. بعلاوه ، PDU و CDU خود را بدست آورید.


آموزش درگیر کردن اعضای تیم و مشتریان به عنوان یک مالک محصول

Engaging Team Members and Customers as a Product Owner

این دوره به شما می آموزد که چگونه تجزیه و تحلیل مالکیت محصول می تواند به شما در ایجاد و ارائه محصولات و خدمات استثنایی، برای مشتریان و ذینفعان، با درگیر کردن همه طرف های مرتبط، کمک کند.


آموزش ارائه ارزش با تجزیه و تحلیل مالکیت محصول (IIBA®-CPOA)

Delivering Value with Product Ownership Analysis (IIBA®-CPOA)

این دوره به شما می آموزد که چگونه مهارت های تجزیه و تحلیل کسب و کار را در مالکیت محصول اعمال کنید و به شما کمک کند ارزش بیشتری را به مشتریان ارائه دهید. این دوره به شما کمک می کند تا برای گواهینامه IIBA-CPOA آماده شوید.


آموزش تکنیک های تجزیه و تحلیل تجارت: استخراج اطلاعات و همکاری با سهامداران

Business Analysis Techniques: Eliciting Information and Collaborating with Stakeholders

از تکنیک های استخراج و همکاری برخوردار شوید و از طریق چندین سناریوی جذاب برای آزمون صدور گواهینامه CBAP® آماده شوید. این تکنیک های پرکاربرد را در هر زمینه کاری در حرفه خود به کار بگیرید و PDU و CDU خود را بدست آورید.


آموزش تکنیک های تجزیه و تحلیل تجارت چابک

Agile Business Analysis Techniques

استاد 24 تکنیک تجزیه و تحلیل تجارت چابک. برای صدور گواهینامه IIBA® Agile Analysis (IIBA®-AAC) مطالعه کرده و واحدهای توسعه مداوم (CDU) خود را جمع آوری کنید.


آموزش تجزیه و تحلیل تجارت: مورد نیاز و طراحی

Business Analysis: Capturing and Designing Requirements

این دوره شما را برای دریافت گواهینامه های IIBA آماده می کند ، و شما را برای کسب PDU و CDU آماده می کند. شما تجزیه و تحلیل نیازهای تجاری ، تحولات را کشف کرده و راه حل هایی را در پایگاه دانش تجزیه و تحلیل الزامات و تعریف طراحی پیدا خواهید کرد.


آموزش سفارشی کردن گردش کار تیم خود با بهترین برنامه های Kanban و Scrum

Customizing Your Team Workflow with the Best of Kanban and Scrum

با تماشای این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه از هر دو Scrum و Kanban بهترین استفاده کنید و چگونه یک ترکیب برنده برای تیم و پروژه خود ایجاد کنید.


آموزش انتقال از اسکرام به کنبان

Transitioning from Scrum to Kanban

Scrum و Kanban وقتی ما آنها را در زمینه های مناسب به کار می گیریم بسیار قابل استفاده هستند. با تغییر زمینه ها ، باید ما را تشویق کنیم که با تغییر روند کار آزمایش کنیم. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه از Scrum به Kanban انتقال روان داشته باشید.


آموزش فنون حل خلاقانه و تصمیم گیری

Creative Problem Solving and Decision Making Techniques

این دوره روشهای حل مسئله و تصمیم گیری را معرفی می کند. این روزها ، همه ما مرتباً با مشکلاتی روبرو هستیم که باید آنها را حل کنیم و تصمیماتی که باید بگیریم. این دوره به شما نشان می دهد که کدام روش ها برای ...