Melody Wilding

نویسنده، سخنران و مربی اجرایی
ملودی وایلدینگ یک نویسنده، سخنران و مربی اجرایی است.

ملودی ایده "تلاش حساس" را برای توصیف افراد موفق متفکر ابداع کرد. ملودی از طریق برنامه‌های مربیگری، گفت‌وگوها، کارگاه‌های گروهی کوچک و مقاله‌هایش، به تلاشگران حساس کمک می‌کند تا از شک و تردید خود رهایی یابند، بر احساسات خود مسلط شوند و از حساسیت خود به عنوان ابرقدرت استفاده کنند. او به مدیران اجرایی، رهبران و کارمندان برتر در شرکت‌هایی مانند گوگل، فیس‌بوک و ورایزون کمک کرده است.

ملودی – که خود یک تلاشگر حساس است – یک مددکار اجتماعی دارای مجوز با مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه کلمبیا است. استاد رفتار انسانی در کالج هانتر؛ و نویسنده به خود اعتماد کنید: بیش از حد فکر نکنید و احساسات خود را برای موفقیت در کار هدایت کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش رهبری به عنوان یک فرد بسیار حساس

Leading as a Highly Sensitive Person

مهارت هایی را بیاموزید که رهبران بسیار حساس می توانند از آنها برای بهترین عملکرد خود استفاده کنند و تأثیر مثبتی بر تیم ها و سازمان ها داشته باشند.


آموزش مدیریت فرسودگی شغلی

Managing Burnout

نحوه شناسایی، مدیریت و پیشگیری از فرسودگی شغلی را بیاموزید.


آموزش گرفتن تصمیمات سخت شغلی

Making Tough Career Decisions

استراتژی‌هایی را برای تصمیم‌گیری‌های سخت شغلی مانند پرداختن به ترس‌ها در مورد ایجاد تغییرات بزرگ، استفاده از فرصت‌ها یا رد کردن فرصت‌ها و ترک یا گرفتن یک شغل جدید بررسی کنید.


آموزش مدیریت پاسخ عاطفی خود به استرس محل کار

Managing Your Emotional Response to Workplace Stress

با مدیریت احساسات، ایجاد اعتماد به نفس و بازیابی حس تعادل بین کار و زندگی در حرفه خود، راه های سالمی را برای کنترل استرس محل کار کشف کنید.


آموزش یادگیری نه گفتن با اعتماد به نفس و مهربانی

Learning to Say No with Confidence and Grace

بیاموزید که چرا نه گفتن مهم است و چگونه آن را بدون تأثیر منفی بر شغل یا روابط خود بگویید.


آموزش مهارت های تأثیرگذاری برای رهبران و مدیران

Influence Skills for Leaders and Managers

یاد بگیرید که چگونه مهارت نفوذ را برای رهبری و مدیریت افراد و انجام کارها در تیم ها و درون سازمان ها توسعه دهید و از آنها استفاده کنید.


آموزش بر بیش از حد فکر کردن غلبه کنید

Overcome Overthinking

ابزارها و استراتژی‌هایی را کاوش کنید که می‌توانند به شما کمک کنند تا روی چیزهایی که نمی‌توانید کنترل کنید تمرکز نکنید، بنابراین می‌توانید اقدامات قاطع‌تری را شروع کنید.