آموزش تصویر شمشیر فانتزی درخشان در Procreate

Glowy Fantasy Sword Illustration in Procreate

«اگر عاشق کار در Procreate هستید و می‌خواهید تصاویر رنگارنگ شمشیر فانتزی خلق کنید، این کلاس برای شما مناسب است! ساکی ماه‌ها را صرف آزمایش راه‌هایی کرده است. .."


آموزش Blender 3D برای مبتدیان: مدل یک شمشیر فانتزی کم پلی

Blender 3D for Beginners: Model a Low-poly Fantasy Sword

" سلام، نام من هری است و یک هنرمند حرفه ای سه بعدی با بیش از یک دهه تجربه هستم. من اخیراً به عنوان مدیر استودیو برنده جایزه ای کار کرده ام. .."


آموزش با استفاده از مخلوط کن 3D یک شمشیر سبک بسازید

Create a stylized sword using blender 3D

"در این دوره، شما یک شمشیر 3 بعدی کم پلی استایل شده در بلندر ایجاد خواهید کرد. ایجاد هنر سه بعدی که برجسته باشد چیزی بیش از ایجاد یک مدل پیچیده سه بعدی است. با من .."


آموزش GDPR: شمشیر نه سپر

GDPR: A Sword Not a Shield

Big Data LDN 2019 | GDPR: شمشیر نه سپر | دای دیویس


آموزش شمشیر و بیل: بستن حلقه

Swords and Shovels: Closing the Loop

شما در دوره های Swords and Bavels چیزهای زیادی آموخته اید. وقت آن است که این دانش را به کار بیاندازیم و کمی لذت ببریم! در این دوره ، با ایجاد یک تجربه بازی سرگرم کننده و جذاب ، خواهید دید که چگونه همه قطعات قبلی به صورت هماهنگ کار می کنند.


آموزش شمشیر و بیل: پردازش پست و لهستانی

Swords and Shovels: Post Processing and Polish

پردازش پست برای گرفتن مسیر هنری و زنده کردن دنیای بازی بسیار مهم است. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با Post Processing Stack کار کنید ، FX جوی ایجاد کنید و یک مکان متمایز ایجاد کنید.


آموزش شمشیر و بیل: طراحی مجموعه های مدولار

Swords and Shovels: Designing Modular Sets

برای بسیاری از بازی ها ، مجموعه های مدولار برای طراحی و تولید بسیار مهم هستند. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک مجموعه مدولار آماده و تولید را از دارایی های هنری موجود در گذشته ایجاد کنید.


آموزش نمونه سازی سیستم های بازی شمشیر و بیل

Prototyping Game Systems for Swords and Shovels

نمونه سازی یک مهارت حیاتی برای همه سازندگان بازی است. این دوره به شما اصول اولیه نمونه سازی سیستم های بازی ، از جمله طراحی ، اسکریپت نویسی و آزمایش سیستم های جدید و همچنین ادغام آنها در یک حلقه بازی موجود را می آموزد.


آموزش شمشیر و بیل: سیستم مبارزه

Swords and Shovels: Combat System

Unity یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین موتورهای بازی در جهان است. این دوره به شما یک روش مبتنی بر م componentلفه برای افزودن سرگرم کننده و مبارزات جذاب به بازی های Unity شما می آموزد.


آموزش شمشیرها و بیل ها: سیستم غارت

Swords and Shovels: Loot System

با کار با دارایی‌های بازی در دنیای واقعی، روند کاهش لوت آیتم‌ها را بررسی خواهید کرد. توجه ویژه به ادغام در سیستم های دیگر مانند آمار موجودی و کاراکتر.


آموزش شمشیر و بیل کنترل کننده شخصیت و هوش مصنوعی

Swords and Shovels Character Controller and AI

یادگیری نحوه ساخت کنترلرهای شخصیت و سیستم های یافتن مسیر برای موفقیت هر برنامه نویس بازی ضروری است. این دوره به شما نحوه ایجاد این موارد و موارد دیگر را در یک خزنده سیاه چال از بالا به پایین برای شما نشان می دهد.


آموزش شمشیر و بیل: مدیران بازی ، لودرها و حلقه بازی

Swords and Shovels: Game Managers, Loaders, and the Game Loop

Unity یکی از رایج ترین موتورهای بازی امروزی است. این دوره با آموزش ساخت سیستم های مشترک در بازی های ویدیویی و ادغام آنها در پروژه های موجود به شما کمک می کند دانش برنامه نویسی و مهارت های بازی سازی خود را گسترش دهید.