Kain Ramsay

مبتکر در روانشناسی، مربیگری زندگی و NLP

کین که به دلیل توسعه فرآیندها و استراتژی‌ها برای تحولات شخصی در افراد شناخته شده است، مورد توجه افراد مختلف از هر طبقه برای آموزش، مربیگری و راهنمایی قرار گرفته است.

کین در مراحل مختلف زندگی خود، مشاغل موفقی را در نیروهای HM، بخش مالی، فروش، بازاریابی و توسعه تجارت توسعه داد. امروز، او به عنوان یک رهبر با نفوذ در صنعت توسعه شخصی خدمت می کند.

کین با شروع کار خود در ارتش، نه سال در ارتش بریتانیا و در تورهای عملیاتی در عربستان سعودی، کنیا، کویت، عراق ایرلند شمالی خدمت کرد و قبل از پایان خدمت در سال 2004.

او پیش از ادامه تحصیل در رشته‌های برنامه‌ریزی زبانی عصبی، مشاوره و الهیات، روان‌شناسی و علوم اجتماعی را در ادینبورگ مطالعه کرد.

از سال 2011، Kain طیف وسیعی از دوره‌ها، برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی خودسازی را به سازمان‌ها، گروه‌ها و موسسات خیریه در سراسر بریتانیا ارائه کرده است. او به عنوان یک مربی زندگی الهام‌بخش، رویکردی تازه و نوآورانه برای خودسازی ارائه می‌دهد که می‌توان آن را از طریق دوره‌های نوآورانه آنلاین خود تجربه کرد.

کاین که یک کارآفرین موفق است، به عنوان رئیس سازمان خیریه کهنه سربازان، که پرسنل نظامی سابق را از طریق انتقال از ارتش به زندگی غیرنظامی راهنمایی می کند، به عنوان رئیس سالید زمین فعالیت می کند.

از فوریه 2012، رویکرد مستقیم کاین به خودسازی همچنان به جذب جامعه متعهد متشکل از 22500 یادگیرنده آنلاین ادامه می‌دهد.

تعهد کین به ایجاد میراثی معنادار که بر جهان تأثیر خواهد گذاشت، تنها با اشتیاق او به خانواده به عنوان یک شوهر فداکار برای همسرش، کارن، پیشی گرفته است.

دوره های این مدرس:

آموزش اعتماد به نفس تزلزل ناپذیر: فرمول نهایی عزت نفس

Unshakable Confidence: The Ultimate Self Esteem Formula

" آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر به حقیقت خود اعتماد ناپذیری داشتید، زندگی چگونه بود؟ آیا تا به حال تصور کرده اید که خود دست نیافتنی داشته باشید. .."