Frederico Aranha

فردریکو تجربه زیادی در زمینه آموزش حرفه ای ، مشاوره ، مدیریت برنامه ، پروژه های نوآوری و توسعه مشاغل جدید داشت. او به عنوان PMP ، ITIL Expert ، Scrum Master ، دارنده محصول ، مربی Scrum و مربی معتبر توسط Axelos/PEOPLECERT مجاز است. تخصص های فردریکو عبارتند از: آموزش مدیریت ، آموزش آنلاین ، مدیریت پروژه ، توسعه مشاغل جدید ، مدیریت ریسک ، توسعه سیستم ها ، شروع ناب ، BMG ، مدیریت کیفیت ، خدمات فناوری اطلاعات و برنامه ریزی استراتژیک. فعالیت های داوطلبانه وی معطوف به آموزش آنلاین رایگان برای مدیران پروژه است. آخرین پروژه وی ، PMP برای همه ، 25000 دانشجو داشت ، 43 حامی مالی و 3 سال بصورت آنلاین ادامه داشت. این یک دوره آمادگی آنلاین رایگان برای هر دو گواهینامه PMP و CAPM بود.
دوره های این مدرس:

آموزش تعریف اهداف برای راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات

Defining Objectives for IT Governance and Management

حاکمیت سازمانی اطلاعات و فناوری مبتنی بر فرآیندها است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه فرآیندها را برای حکومت و مدیریت تعریف کنید.


آموزش درک Lean Six Sigma Tools

Understanding Lean Six Sigma Tools

در این دوره ، شما ابزارهایی را برای تکمیل پروژه های Lean Six Sigma کشف خواهید کرد. همچنین شما می توانید ابزارهای اساسی را برای ترکیب با روش DMAIC از قبیل Value Stream Mapping و مجموعه ای از اصول ایجاد دستگاه ها و سیستم های Poka Yoke یاد بگیرید.


آموزش بنیادهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

IT Service Management Foundations

مبانی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات معاصر را بیاموزید و اولین قدم های خود را در عصر دیجیتال بردارید. بفهمید که ITSM امروزه بیش از آنکه مبتنی بر فرآیندها یا یک ساختار چرخه عمر خدمات سفت و سخت باشد ، مبتنی بر Lean و Agile است.


آموزش روشهای خاص مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

IT Service Management Specific Practices

شیوه های مدیریت خدمات عملیاتی مانند مدیریت حوادث ، مدیریت مشکلات ، مدیریت دارایی IT و بسیاری موارد دیگر را بیاموزید. در این دوره شرکت کنید و آماده شوید تا با ITSM کار کنید و عامل تغییر در عصر دیجیتال شوید.


آموزش بنیادهای حاکمیت فناوری اطلاعات

IT Governance Foundations

در این دوره ، خواهید آموخت که Enterprise Governance of Information and Technology بر اساس COBIT®2019 است. همچنین با رویکردهای معاصر مدیریت خدمات آشنا خواهید شد و با گواهینامه های حرفه ای پرچمدار آشنا خواهید شد.


آموزش ITIL® 4 مدیریت انتقال حرفه ای: ایجاد ، تحویل و پشتیبانی

ITIL® 4 Managing Professional Transition: Create, Deliver, and Support

اگر می خواهید یک گواهینامه ITIL® 4 Managing Professional شوید ، قبلاً یک متخصص ITIL هستید ، یا حداقل 17 اعتبار در برنامه صدور گواهینامه ITIL® 2011 دارید ، این دوره برای شما مناسب است.


آموزش ITIL® 4 Specialist CDS: Managing Value Streams

ITIL® 4 Specialist CDS: Managing Value Streams

متخصصان فناوری اطلاعات که در زمینه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات تخصص دارند و می خواهند بفهمند که چگونه جریانهای ارزشی در ITSM اعمال می شود ، از این دوره که به نحوه مدیریت موثر جریانهای ارزش می پردازد ، سود خواهند برد.


آموزش مدیریت IT چابک ناب

Lean Agile IT Management

Lean Agile IT به مدیریت پروژه فناوری اطلاعات، مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و مدیریت فناوری اطلاعات بر اساس یک رویکرد واحد اجازه می دهد. نقش ها، رویدادها و مصنوعات را بیاموزید تا سیستم Lean Agile خود را برای مدیریت فناوری اطلاعات ایجاد کنید.


آموزش CDS متخصص ITIL® 4: شروع به کار

ITIL® 4 Specialist CDS: Getting Started

این دوره به شما نحوه راه اندازی و مدیریت عملیات ایجاد ، ارائه و پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات را آموزش می دهد.


آموزش درک محرک ها و اصول حاکمیت فناوری اطلاعات

Understanding IT Governance Drivers and Principles

اولین قدم در درک حاکمیت فناوری اطلاعات، درک چیستی آن و همچنین اصولی است که آن را هدایت می کند. این دوره مکانیک پشت رهبری شرکتی را به شما می آموزد و اینکه چگونه چارچوب COBIT می تواند پل بین تجارت و فناوری اطلاعات باشد.


آموزش استفاده از روش DMAIC

Applying the DMAIC Methodology

برای صدور گواهینامه کمربند سبز شش سیگما آماده شوید و یاد بگیرید چگونه در اولین دوره از مسیر یادگیری کمربند سبز شش سیگما Lean روش DMAIC را اعمال کنید.


آموزش شناسایی رانندگان برای اجرای حاکمیت فناوری اطلاعات

Identifying Drivers for IT Governance Implementation

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه می توانید حاکمیت سازمانی IT را پیاده سازی کنید. رهبر شوید و اگر می خواهید با COBIT5 بتوانید هرگونه تحول سازمانی را انجام دهید ، این دوره را بگذرانید.


آموزش CDS متخصص ITIL® 4: شروع به کار

ITIL® 4 Specialist CDS: Getting Started

این دوره به شما نحوه راه اندازی و مدیریت عملیات ایجاد ، ارائه و پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات را آموزش می دهد.


آموزش امکان مدیریت و مدیریت فناوری اطلاعات

Enabling IT Governance and Management

زمان آن فرا رسیده است که شما دریابید چگونه IT حاکمیت را در هر مشاغل فعال کرده و به سرعت شغل خود را دنبال کنید. در این دوره ، شما همه 7 فعال کننده را مطابق با چارچوب COBIT5 خواهید آموخت و برای گواهینامه بنیاد COBIT5 آماده می شوید.


آموزش بنیادهای اجرای حاکمیت فناوری اطلاعات

IT Governance Implementation Foundations

در این دوره ، شما گام به گام در مورد اجرای معاصر Enterprise Governance of IT (EGIT) ، آنچه برای راه اندازی چارچوب حاکمیت ضروری است و نحوه طراحی سیستم حاکمیت یاد خواهید گرفت.


آموزش مدیریت کیفیت خدمات فناوری اطلاعات

IT Service Quality Management

مدیریت کیفیت به معنای اطمینان از انطباق با الزامات بر اساس نیازهای مشتری است. در این دوره یاد بگیرید که چگونه یک متخصص مدیریت کیفیت شوید و به یک متخصص ارزشمند ITSM تبدیل شوید.


آموزش استفاده از آمار در شش سیگما ناب

Applying Statistics in Lean Six Sigma

عملی کردن آمار به معنای همکاری با Lean Six Sigma است. این دوره تمام ابزارها و تکنیک های اساسی در مورد آمار میانی را در Lean Six Sigma به شما می آموزد.


آموزش اصول اجرای حاکمیت فناوری اطلاعات

IT Governance Implementation Fundamentals

در این دوره ، شما با اصول اجرای IT Governance در هر سازمانی آشنا خواهید شد. اگر می خواهید رویکرد گام به گام ارزیابی فرآیند و چرخه حیات فناوری اطلاعات را درک کنید ، باید این دوره را بگذرانید.


آموزش درک مزایا و بررسی اثربخشی یک اجرای GEIT

Realizing Benefits and Reviewing Effectiveness of a GEIT Implementation

در این دوره ، شما این فرصت را خواهید داشت که دانش اساسی در زمینه IT IT را مرور کنید و یاد بگیرید که چالش ها ، وظایف پیشنهادی ، نقش ها و مسئولیت های تحقق مزایا و بررسی اثربخشی یک برنامه GEIT چیست.


آموزش روشهای عمومی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

IT Service Management General Practices

در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که مدلهای عملیاتی چیست و چگونه می توانید هنگام مطالعه روشهای کلی ITSM ، جریانهای ارزشی خدمات IT را بر اساس Lean و Kanban ایجاد کنید. این دوره مرحله بعدی برای کسانی است که اصول ITSM را درک می کنند.


آموزش بنیادهای شش سیگما ناب

Lean Six Sigma Foundations

در این دوره ، شما تاریخ ناب ، اصول و فلسفه و همچنین ساختار ، شیوه ها و اهداف اساسی شش سیگما را درک خواهید کرد. اگر می خواهید برای صدور گواهینامه کمربند سفید یا زرد Lean Six Sigma از CSSC آماده شوید ، این دوره را بگذرانید.


آموزش تعریف مشکلات و فرصتهای اجرای GEIT

Defining Problems and Opportunities for GEIT Implementation

بیاموزید که چگونه از ارزیابی فرآیند در تعریف حالتهای "همانطور که هست" و "بودن" استفاده کنید. اگر می خواهید ارزیابی فرآیند را به درستی در تعریف توانایی فعلی شرکت و نحوه بهبود بر اساس آن با COBIT5® انجام دهید ، این دوره را بگذرانید.


آموزش استفاده از Lean Six Sigma

Applying Lean Six Sigma

با این دوره برای آزمون گواهینامه کمربند زرد Lean Six Sigma آماده شوید. با مطالعه نقش های شش سیگما و تکنیک های مدیریت نمونه کارها ، اولین پروژه بهبود فرآیند خود را ایجاد کنید و مسیر یادگیری کمربند زرد را به پایان برسانید.


آموزش ITIL® 4 Specialist CDS: Managing Value Streams

ITIL® 4 Specialist CDS: Managing Value Streams

متخصصان فناوری اطلاعات که در زمینه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات تخصص دارند و می خواهند بفهمند که چگونه جریانهای ارزشی در ITSM اعمال می شود ، از این دوره که به نحوه مدیریت موثر جریانهای ارزش می پردازد ، سود خواهند برد.


آموزش برنامه ریزی و اجرای پیاده سازی GEIT

Planning and Executing GEIT Implementation

در این دوره ، شما نحوه اجرای فازهای 4 و 5 روش اجرای COBIT5 را یاد خواهید گرفت. اگر می خواهید ضمن یادگیری بهترین شیوه های حاکمیت فناوری اطلاعات و عوامل موفقیت ، برای دریافت گواهینامه پیاده سازی COBIT5 آماده شوید ، این دوره را بگذرانید.


آموزش درک آمار پایه شش سیگما ناب

Understanding Basic Lean Six Sigma Statistics

از آمار چه می دانید؟ این دوره به شما آماری اساسی و نحوه شروع بکارگیری آن در یک پروژه Lean Six Sigma را آموزش می دهد.


آموزش ارائه خدمات فناوری اطلاعات

Delivering IT Services

با این دوره آموزشی، ارائه خدمات فناوری اطلاعات، با این دنیای دیجیتالی جدید و شجاع سازگار شوید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه جریان های ارزشی ایجاد کنید و منابع را مدیریت کنید تا خدمات فناوری اطلاعات بر اساس ITSM ناب چابک ارائه کنید.


آموزش درک روش ناب شش سیگما

Understanding the Lean Six Sigma Methodology

با استفاده از این دوره ، شما آماده گواهینامه کمربند سفید Lean Six Sigma خواهید شد و با درک روش DMAIC ، که قلب تپنده Lean Six Sigma است ، به عنوان یک عضو تیم در پروژه های بهبود فرآیند کار می کنید.


آموزش آماده شدن برای امتحان بنیاد COBIT5®

Preparing for the COBIT5® Foundation Exam

این دوره برای همه داوطلبان صدور گواهینامه بنیاد COBIT5 است که می خواهند آزمون را کاملاً بشناسند. اگر قبلاً در COBIT5 تحصیل کرده اید و می خواهید مفاهیم اصلی آن را مرور کنید و به طور دقیق با آزمون آشنا شوید ، باید این دوره را بگذرانید.