Zachary Phillips

مدیتیشن، نوشتن، خودسازی

زاکاری فیلیپس مدافع سلامت روان، نویسنده و مربی ذهنیت است. او در این نقش‌ها به هزاران نفر کمک کرده است که از جایی که به سختی زنده مانده‌اند به سمت پرشور پرشور حرکت کنند.

او نویسنده 9 کتاب از جمله: How To Get Your Sh!t Together و , و خالق کمیک وب Depresso Espresso است.

او همچنین مربی و تایمر بینش، آموزش مراقبه ذهن آگاهی، توسعه شخصی و نوشتن خلاق است.

او یک معلم مدرسه واجد شرایط، مربی شخصی، مربی هنرهای رزمی و کارمند پشتیبانی از معلولیت است. کار در این صنایع به او تجربه عمیقی در تدریس در موضوعات مختلف، به زبان آموزان در هر سنی و سطوح توانایی داده است. همچنین او را قادر می سازد تا ثروت مدیتیشن و دانش خودیاری را که از یک عمر تمرین و مطالعه عمیق به دست آورده است، جمع کند، ترکیب کند و به اشتراک بگذارد، چه شخصی و چه تحت پوشش اساتید برجسته.

رویکرد زاخاری برای آموزش تمرکز بر آنچه برای فرد مفید است. او اهمیت خودآگاهی، عاملیت و خودکارآمدی را به عنوان مؤلفه های حیاتی یادگیری تشخیص می دهد. و سبک تدریس او نشان دهنده این موضوع است. یادگیرندگان تشویق می شوند تا همه چیز را امتحان کنند، آنچه را که کار می کند نگه دارند و بقیه را کنار بگذارند.

وب سایت: اجتماعی:

دوره های این مدرس:

آموزش چالش 7 روزه مدیتیشن ذهن آگاهی

7 Day Mindfulness Meditation Challenge

"یک تمرین مدیتیشن روزانه را ایجاد کنید و زندگی خود را تغییر دهید! این دوره شما را به مدیتیشن روزانه با جلسات کوتاه و هدایت‌شده و یک پروژه کلاسی مرتبط با ... وا می‌دارد."


آموزش مدیتیشن ذهن آگاهی برای مبتدیان مطلق!

Mindfulness Meditation For Absolute Beginners!

از همین امروز مراقبه را شروع کنید! این دوره مقدمه ای بیهوده برای تمرکز حواس است که شما را بلافاصله به مدیتیشن وادار می کند. مجموعه ای از سریع p را خواهید آموخت. ..


آموزش چالش 30 روزه شعر

30 Day Poetry Challenge

"میخوای هر روز یه شعر بنویسی؟ نوشتن خلاق یکی از بهترین اشکال بیان، مراقبت از خود و درمان است: صفحه گوش می دهد، قضاوت نمی کند و این را دارد. .."


آموزش چگونه انگیزه بگیریم، با انگیزه بمانیم و پروژه ها را به موقع به پایان برسانیم

How To Get Motivated, Stay Motivated & Finish Projects On Time

"همه ما اهدافی داریم که دوست داریم به آنها برسیم، و وظایفی داریم که باید انجام دهیم. متأسفانه ما اغلب انگیزه ای برای شروع نداریم، چه رسد به اتمام آن..."


آموزش شعر برای بیان خود

Poetry For Self Expression

سرودن شعر درمانی است. با شناسایی و بیان وضعیت عاطفی خود، هم از دنیای درونی خود جدا می شوید و هم به آن متصل می شوید. با مرتب سازی thro. ..


آموزش در خانه خود قهوه با کیفیت کافه بسازید

Create Café Quality Coffee In Your Own Home

قهوه با کیفیت باریستا را در خانه بسازید! قهوه شگفت انگیز است، اما می تواند به سرعت گران شود. یک قهوه 5 دلاری در روز برابر است با 1825 دلار در سال ... و این به فرض شماست. ..


آموزش تنظیم هدف 101: چگونه به پتانسیل کامل خود برسید و موفق شوید

Goal Setting 101: How To Reach Your Full Potential & Succeed

"می خواهید زندگی موفقی داشته باشید؟ برای خود اهدافی تعیین کنید! افرادی که اهداف موثری را تعیین می کنند و روزانه آنها را مرور می کنند، احتمال موفقیت بسیار بیشتری دارند. این افراد..."


آموزش بررسی واقعیت: شیرجه عمیق

Reality Check: Deep Dive

بررسی واقعیت شما کارساز باشد – از امشب رویای شفاف را شروع کنید! این دوره ادامه دوره های قبلی من است، Learn To Lucid Dream: 101 202 It is designe. ..


آموزش چگونه مراقبه ذهن آگاهی را تمرین کنیم

How To Practice Mindfulness Meditation

یاد بگیرید که چگونه مراقبه ذهن آگاهی را تمرین کنید. مدیتیشن روزانه به شما کمک می کند تا از ذهن خود خارج شوید و وارد لحظه حال شوید. این به شما مقداری فضا می دهد. ..


آموزش زودتر بیدار شو

Wake Up Earlier!

آن ساعت های تلف شده را پس بگیرید! قرار است یک سوم عمر خود را در خواب بگذرانید. آیا عالی نیست اگر بتوانید مقداری از آن زمان را برگردانید؟ این بار می تواند ب. ..


آموزش تارت های کاسترد نان شکن

Bakery Busting Custard Tarts

یک غذای منزجر کننده خوشمزه که به سادگی نمی توانید آن را رد کنید! خداحافظی نانوایی عزیزتان را ببوسید و تارت های کاسترد خارق العاده خود را فقط با مقدار کمی درست کنید. ..


آموزش شروع با هنر - باز کردن قفل ابراز وجود!

Getting Started With Art - Unlocking Self-Expression!

زمان ابراز وجود است هنر لزومی ندارد که چیزی زیبا خلق کند که به نمایش گذاشته شود یا فروخته شود - بلکه می تواند در مورد بیان یک مطلب باشد. ..


آموزش نظم و انضباط را به زندگی خود القا کنید

Instil Discipline Into Your Life

"وقت آن است که منضبط شوید! اگر می خواهید تغییر مثبتی در زندگی خود ایجاد کنید، باید آنقدر منظم باشید که به چیزهای خوب بله بگویید و نه. .."


آموزش اعتماد به نفس خود را به طور تصاعدی افزایش دهید

Grow Your Self-Confidence Exponentially

آیا می خواهید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید؟ اعتماد به نفس یکی از عوامل کلیدی موفقیت در همه چیز است. چرا؟ خوب اگر خودت را باور نداری، اگر باور نداری. ..


آموزش استاد شعر تک قافیه

Master Mono-Rhyme Poetry

"خلاقیت خود را تقویت کنید و به تک قافیه مسلط شوید! تک قافیه شعری است که هر سطر آن قافیه پایانی یکسانی دارد. برای مثال، «ess» با اعتراف، فشار، برکت. .."


آموزش یک روتین صبحگاهی قاتل ایجاد کنید

Create A Killer Morning Routine

"روزتان را درست شروع کنید! همه اشکال خودسازی شامل گام‌های کوچکی است که روزانه تکرار می‌شوند. روتین صبحگاهی بهترین راه برای وارد کردن این موضوع به زندگی‌تان است. این کار را تضمین می‌کند..."


آموزش رویای شفاف: 101

Learn To Lucid Dream: 101

"کنترل رویاهای خود را به دست آورید! در این دوره شما یاد خواهید گرفت که چگونه رویاهای شفاف را ببینید - یعنی توانایی تشخیص اینکه دارید رویا می بینید و سپس کنترل آن را به دست آورید. .."


آموزش مرغ خانگی زشت اما خوشمزه کیف با پوره سیب زمینی اسفناج!

Ugly But Delicious Homestyle Chicken Kiev w/Spinach Potato Mash!

"دوستان خود را با مرغ خانگی زشت و در عین حال خوشمزه کیف کیف" تحت تاثیر قرار دهید! مرغ کیف یک غذای راحتی کلاسیک است، یک غذای معروف و خوشمزه که همه آن را دوست خواهند داشت، و وی. .."


آموزش خلاقیت خود را با مدیتیشن ذهن آگاهی تقویت کنید

Boost Your Creativity With Mindfulness Meditation

"خلاقیت خود را تقویت کنید مدیتیشن ذهن آگاهی راهی عالی برای آموزش تمرکز و همچنین توانایی شما برای پذیرش سکوت لازم برای خلق آثار عالی است. .."


آموزش تغییر عادات: 101

Changing Habits: 101

"یاد بگیرید چگونه عادات را تغییر دهید - عادت های بد را حذف کنید و برخی از موارد خوب را اضافه کنید! با گذراندن این دوره، استراتژی هایی را یاد خواهید گرفت که مشتریان من را قادر می سازد..."


آموزش Blast Through Writers شاهکار بعدی خود را مسدود کرده و بسازید!

Blast Through Writers Block & Create Your Next Masterpiece!

"صفحه خالی را فتح کنید! آیا شما نویسنده ای هستید که با ناامیدی بلاک نویسنده دست و پنجه نرم کرده اید؟ آیا متوجه شده اید که به یک صفحه خالی خیره شده اید و نمی توانید. .."


آموزش زندگی خود را سازماندهی کنید و در واقع کارها را انجام دهید

Organise Your Life & Actually Get Stuff Done

"ابزارها، نکات و ترفندهایی را بیاموزید که به شما امکان می دهد کنترل زندگی خود را در دست بگیرید. وقتی الهام به ما می رسد، ما فقط می خواهیم با تمام قوا به سمت g خود حرکت کنیم. .."


آموزش Learn to Lucid Dream: 201

Learn To Lucid Dream: 201

ضمیر ناخودآگاه خود را از طریق رویای شفاف کاوش کنید! این دوره ادامه دوره قبلی من است، Learn To Lucid Dream: 101 برای افرادی طراحی شده است که. ..


آموزش مدیتیشن برای مدیریت احساسات قوی

Meditation For Managing Strong Emotions

احساسات قوی راهی برای سوار شدن ما دارند. لحظه‌ای که یک‌طرفه احساس می‌کنیم، سپس تقریباً در یک سکه به سمت دیگری می‌رویم. این می تواند خیلی سریع اتفاق بیفتد. ..


آموزش چگونه اولین کتاب خود را بنویسیم!

How To Write Your First Book!

«چند کتاب نیمه تمام باقی مانده است؟ پس از انتشار موفقیت آمیز پنج کتاب، از روی تجربه صحبت می کنم که می گویم همیشه دلیلی وجود دارد که این کار را نکنم. .."


آموزش به طور چشمگیری یادآوری رویای خود را برای رویای شفاف افزایش دهید

Dramatically Increase Your Dream Recall For Lucid Dreaming

آیا می خواهید تمام رویاهای خود را به خاطر بسپارید؟ ما یک سوم زندگی خود را در خواب می گذرانیم، آیا خوب نیست که بتوانیم از آن زمان استفاده کنیم؟ یادآوری رویا هر دو مورد است. ..


آموزش دوره مگا مدیتیشن ذهن آگاهی

Mindfulness Meditation Mega Course

"می خواهید کنترل ذهن خود را به دست آورید؟ در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه مراقبه ذهنی کنید و آن را به عنوان یک تمرین روزانه در زندگی خود تثبیت کنید. این شرکت دوره ...."