این مطالعات موردی نشان می دهد که چگونه می توان چهار بافت متمایز و بسیار واقع گرایانه ایجاد کرد ، تغییرات متنوعی را اعمال کرد و بافت های سفارشی خود را به مواد موجود در مایا پیوند داد.
تکنیک های طراحی سطح ابتدایی را با استفاده از موتور بازی Unity3D بیاموزید و محیط هایی را برای پیمایش سرگرم کننده ، مدولار ، استفاده مجدد آسان و بسیار تعاملی ایجاد کنید.
برای استفاده در انیمیشن ، بازی ، تجسم طراحی و جلوه های تصویری ، یاد بگیرید که یک مدل ماشین را در Autodesk Maya تقلب کنید.
تقریباً از هر دوره ، با Illustrator (یا هر برنامه نقاشی دیگر) و 3ds Max ، می توانید شهری را طراحی و مدل کنید.
یک راهنمای عملی برای ساخت ساختمان های سه بعدی که می تواند برای پر کردن محیط های بازی ویدیویی استفاده شود
بیاموزید که چگونه خط تولید مشخصی را برای انتقال شخصیت های خود از 3ds Max به موتور بازی Unity 3D ایجاد کنید.
با ساخت فتوشاپ و ایلوستریتور نحوه ساخت زونا های آسفالت در انواع الگوهای پیوند را بیاموزید.
بیاموزید که چگونه با استفاده از فتوشاپ از شکل گرانیت و ترازو ، دو ماده سطح بالا برای مدل های معماری و تجسم تقلید کنید.
یاد بگیرید که با استفاده از فتوشاپ و ایلوستریتور بافت های فلزی را از ابتدا ترسیم کنید و آنها را به مواد 3ds Max پیوند دهید.
بیاموزید که چگونه سریعاً انواع متریال معماری معمولاً مورد استفاده در Allegorithmic Substance Designer را برای استفاده در پروژه های تجسم طراحی ایجاد کنید.
با Illustrator و Maya ، طراحی ، مدل سازی و ارائه منظره شهری دقیق را بیاموزید.
یک بافت چوبی واقع گرایانه ، کامل با دانه ها ، گره ها و حلقه ها ، با فتوشاپ ایجاد کنید و آن را در صحنه های 3ds Max اعمال کنید.
بیاموزید که چگونه مدلی را از Autodesk Revit به Autodesk 3ds Max تبدیل کنید. گردش کار ساده ای را جستجو کنید که مدل های Revit را برای انعطاف پذیری در ارائه و طراحی بهینه می کند.
بیاموزید که چگونه سه تنظیم روشنایی منحصر به فرد را برای یک لابی کاملاً دقیق و مدرن در مایا تکرار کنید ، از نور مستقیم روز شروع کنید.
با استفاده از 3ds Max 2020 برای ایجاد مدل های سه بعدی حرفه ای ، انیمیشن ها و موشن گرافیک ، باید بدانید که برای استفاده از 3ds Max 2020 باید بدانید.
دنیای مدل سازی و ساخت وسایل و دارایی های بازی ، از ابزار گرفته تا مبلمان را در Autodesk Maya کاوش کنید.
بیاموزید که چگونه نمای بیرونی ساختمان را با دکل های روشنایی روزانه و شبانه با استفاده از مایا ارائه دهید و صحنه نهایی را در Nuke و After Effects به صورت کامپوزیت ارائه دهید.
ساخت یک بازی سه بعدی در Unity 5 را بیاموزید ، همراه با یک محیط سرسبز ، شخصیت های کاملاً متحرک و برخی از گیم پلی های تعاملی اساسی.
نحوه ایجاد بافت های آجری واقع گرایانه را از ابتدا در فتوشاپ کشف کنید.
با استفاده از 3ds Max 2020 برای ایجاد مدل های سه بعدی حرفه ای ، انیمیشن ها و موشن گرافیک ، باید بدانید که برای استفاده از 3ds Max 2020 باید بدانید.
نحوه تنظیم سیستم تقلب HumanIK در Autodesk Maya را بیاموزید و شروع به ایجاد اسکلت های واقع گرایانه برای شخصیت های سه بعدی خود کنید.
بیاموزید که چگونه موادی مانند چوب ، فلز و شیشه را بسازید و صحنه خود را در داخل موتور بازی Unity 3D روشن کنید.
دنیای مدل سازی و ساخت وسایل بازی را در 3ds Max از شبیه سازی تا نقاشی بافت کاوش کنید.
بیاموزید که با Autodesk Maya ، Mudbox و Adobe Photoshop بافت ایجاد کنید و رنگ ، بازتاب و سایر جزئیات سطح را به بازی های خود اضافه کنید.
بیاموزید که چگونه سریعاً انواع متریال معماری معمولاً مورد استفاده در Allegorithmic Substance Designer را برای استفاده در پروژه های تجسم طراحی ایجاد کنید.
بیاموزید که چگونه سه تنظیم روشنایی منحصر به فرد برای داخل هر ساختمان را در 3ds Max تکرار کنید ، از جمله نور روز ، غروب و عکس های شب.
بیاموزید که چگونه از فتوشاپ برای ایجاد یک بافت تخته سنگ سفارشی استفاده کنید که برای مدل سازی فضای داخلی ساختمان (کف) و فضای داخلی (سقف) عالی است.
بیاموزید که یک بازی ساده در Unity ایجاد کنید و با اصول اسکریپت نویسی و عملکرد بازی آشنا شوید.
بیاموزید که چگونه با Blackmagic Design Fusion ، VFX و نرم افزار انیمیشن رایگان و کامل ، موشن گرافیک قدرتمندی از جمله آرم متحرک و ضربه گیرهای هویتی ایجاد کنید.
تمام مراحل ایجاد بافت های بتنی در فتوشاپ و مایا را به شما راهنمایی می کند.
بیاموزید که چگونه با استفاده از موتور بازی Unreal 4 یک طراحی معماری را در زمان واقعی به نمایش بگذارید.