Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش ارائه SketchUp: استفاده از V-Ray 2

SketchUp Rendering: Using V-Ray 2

بیاموزید که چگونه با V-Ray نور طبیعی ، دوربین های اضافی ، بازتاب و مواد منتشر شده را به مدل های SketchUp خود اضافه کنید.


آموزش V-Ray 3.0 برای بلندر

Learning V-Ray 3.0 for Blender

با استفاده از V-Ray 3.0 ، افزونه نورپردازی سریع و انعطاف پذیر ، رندرهای حرفه ای تری را در Blender ایجاد کنید.


آموزش مقدمه ای بر چراغ ها در V-Ray Next

Introduction to Lights in V-Ray Next

بیاموزید که چگونه از VRayLight در V-Ray Next برای 3ds Max برای نورپردازی و ارائه هر صحنه استفاده کنید.


آموزش 3ds Max: ارائه برای آهنگسازی در V-Ray Next

3ds Max: Rendering for Compositing in V-Ray Next

بیاموزید که چگونه با استفاده از V-Ray Next برای 3ds Max ، رندرهایی را برای آهنگ سازی ایجاد کنید.


آموزش 3ds Max به Unreal Engine گردش کار و عیب یابی

3ds Max to Unreal Engine Workflow and Troubleshooting

یاد بگیرید که هنگام طراحی خود از 3ds Max به Unreal ، از بروز مشکلات و عیب یابی جلوگیری کنید.


آموزش یادگیری پرتوی ذهنی در مایا

Learning mental ray in Maya

ویژگی های اساسی و نه چندان اساسی اشعه ذهنی ، ارائه دهنده اثبات شده تولید برای هنرمندان سه بعدی و کاربران مایا را معرفی می کند.


آموزش V-Ray 2.0 for Maya Essential Training

V-Ray 2.0 for Maya Essential Training

ویژگی های موتور رندر V-Ray 2.0 را معرفی می کند و نحوه افزایش برد مایا را با پیشرفته ترین ابزار خود نشان می دهد.


آموزش V-Ray 5 for 3ds Max Essential Training

V-Ray 5 for 3ds Max Essential Training

موارد ضروری V-Ray 5 ، پنجمین نسخه از موتور رندر محبوب شخص ثالث را در داخل 3ds Max بیاموزید


آموزش یادگیری پرتوی ذهنی در 3ds Max

Learning mental ray in 3ds Max

با استفاده از 3ds Max 2020 برای ایجاد مدل های سه بعدی حرفه ای ، انیمیشن ها و موشن گرافیک ، باید بدانید که برای استفاده از 3ds Max 2020 باید بدانید.


آموزش V-Ray: کنترل رنگ خون در SketchUp

V-Ray: Control Color Bleed in SketchUp

بیاموزید که چگونه در پروژه های SketchUp خود از خونریزی رنگ جلوگیری یا به حداقل برسانید. با اصول رنگ ، نور و بازتاب آشنا شوید تا بتوانید هنگام بروز خونریزی رنگ را کنترل کنید.


آموزش SketchUp: رندر با V-Ray Next

SketchUp: Rendering with V-Ray Next

بیاموزید که چگونه مستقیماً از V-Ray در SketchUp استفاده کنید و مجموعه ابزارهای خلاقانه V-Ray را برای روشنایی ، سایه زنی و ارائه کاوش کنید.


آموزش V-Ray: کنترل رنگ خون در 3ds Max

V-Ray: Control Color Bleed in 3ds Max

نگذارید رنگهایتان خونریزی کند. بیاموزید چگونه در رندرهای 3ds Max و V-Ray خود کنترل و از بین بردن رنگ را از بین ببرید.


آموزش V-Ray RT: رندر تولید

V-Ray RT: Production Rendering

نحوه استفاده از V-Ray RT را در 3ds Max به عنوان ارائه دهنده تولید صادقانه ، حتی در خط لوله مبتنی بر ترکیب با After Effects بیابید.


آموزش یادگیری جریان ذرات در 3ds Max 2013

Learning Particle Flow in 3ds Max 2013

با استفاده از 3ds Max 2020 برای ایجاد مدل های سه بعدی حرفه ای ، انیمیشن ها و موشن گرافیک ، باید بدانید که برای استفاده از 3ds Max 2020 باید بدانید.


آموزش 3ds Max: ماده ای برای گردش کار V-Ray

3ds Max: Substance to V-Ray Workflows

بیاموزید که چگونه از Substance Designer ، Substance Painter و Bitmap2Material با 3ds Max و V-Ray استفاده کنید و برای مدلهای سه بعدی خود بافتهای مبتنی بر مواد به صورت واقعی ایجاد کنید.


آموزش SketchUp: رندر با V-Ray 3

SketchUp: Rendering with V-Ray 3

با ابزارها و ویژگی های موجود در راه حل ارائه V-Ray برای SketchUp آشنا شوید. نحوه پیمایش رابط ، افزودن نور به صحنه ها و کار با دوربین V-Ray را کشف کنید.


آموزش V-Ray 2.0 برای 3ds Max Essential Training

V-Ray 2.0 for 3ds Max Essential Training

ویژگی های موتور رندر V-Ray 2.0 را معرفی می کند و نحوه افزایش دامنه 3ds Max با ابزار پیشرفته خود را نشان می دهد.


آموزش موتور غیرواقعی: ایجاد قالب برای پروژه های تجسم

Unreal Engine: Creating Templates for Visualization Projects


آموزش Mental Ray: کنترل رنگ خون در 3ds Max

Mental Ray: Control Color Bleed in 3ds Max

بیاموزید چگونه در رندرهای 3ds Max و اشعه ذهنی خونریزی رنگ (معروف به نور غیر مستقیم پخش) را کنترل و از بین ببرید.


آموزش Unreal Engine: Illumination جهانی برای تجسم معماری

Unreal Engine: Global Illumination for Architectural Visualization

بیاموزید که چگونه از Lightmass Global Illumination برای روشن کردن پروژه های تجسم معماری در Unreal استفاده کنید.


آموزش V-Ray: کنترل رنگ خون در مخلوط کن

V-Ray: Control Color Bleed in Blender

بیاموزید که چگونه هنگام کار با ارائه دهنده های روشنایی جهانی ، خونریزی رنگ را محدود ، مهار یا جلوگیری کنید.


آموزش V-Ray Next: رندر غیر واقعی موتور

V-Ray Next: Unreal Engine Rendering

گردش کار رندر را در V-Ray Next for Unreal کاوش کنید ، موتور رندر تغییر دهنده بازی ارائه دهنده عکس آفلاین و در زمان واقعی است.


آموزش SketchUp: ارائه با V-Ray

SketchUp: Rendering with V-Ray

با V-Ray ، ارائه دهنده محبوب شخص ثالث برای SketchUp ، نقشه های معماری سه بعدی بسیار واقع گرایانه ایجاد کنید.


آموزش 3ds Max: ماده ای برای V-Ray

3ds Max: Substance to V-Ray

الزامات و گزینه های مختلف گردش کار را که هنگام استفاده از Substance Designer ، Substance Painter و Bitmap2Material با 3ds Max و V-Ray در دسترس هستند ، کاوش کنید.


آموزش متحرک سازی در 3ds Max: محدودیت ها ، کنترل کننده ها و پارامترهای سیم

Animating in 3ds Max: Constraints, Controllers, and Wire Parameters

با برخی از ابزارهای اساسی موجود در Autodesk 3ds Max برای ایجاد و کنترل انیمیشن ها آشنا شوید.


آموزش SketchUp: رندر برای آهنگسازی در V-Ray Next

SketchUp: Rendering for Compositing in V-Ray Next

هنگام استفاده از V-Ray Next با SketchUp ، تکنیک های مهم ایجاد رندر تجسم های سه بعدی خود را در ترکیب برنامه ها مانند فتوشاپ بیاموزید.


آموزش 3ds Max: ماده ای برای آرنولد

3ds Max: Substance to Arnold

درباره مجموعه ابزارهای مبتنی بر مواد الگوریتمی همراه با ارائه دهنده آرنولد در 3ds Max اطلاعات کسب کنید. نیازهای گردش کار را برای برنامه های Substance Bitmap2Material و Designer کاوش کنید.


آموزش V-Ray 3.0 برای 3ds Max Essential Training

V-Ray 3.0 for 3ds Max Essential Training

ویژگی های اصلی موتور رندر V-Ray 3.0 را بیاموزید و بیاموزید که چگونه طیف 3ds Max را با ابزارهای پیشرفته V-Ray مانند نمونه برداری تدریجی و سایه های مو و پوست گسترش دهید.


آموزش V-Ray Next برای 3ds Max Essential Training

V-Ray Next for 3ds Max Essential Training

با موتور رندر V-Ray Next درون 3ds Max بلند شوید و کار کنید. بیاموزید که چگونه از بسیاری از ابزارها و ویژگی های موجود در این راه حل ارائه دهنده قدرت استفاده کنید.