Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya
جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.
دوره های این مدرس:

آموزش هنر بازی: نقشه و ماورا Poly بنفش یک شخصیت کم پلی است

Game Art: Model & UV Map a Low Poly Character

بیاموزید که چگونه مدل بازیهای چند ضلعی کم را برای بازی ها مدلسازی کنید. این دوره گام به گام نحوه استفاده از 3ds Max را نشان می دهد.


آموزش Substance Designer 2020 Essential Training

Substance Designer 2020 Essential Training

نحوه ایجاد بافت های سه بعدی را با Substance Designer 2020 کشف کنید. بیاموزید که چگونه از گره های اتمی ، نمودارها و سایر ویژگی ها برای تولید نقشه های بافت برای موتورهای بازی استفاده کنید.


آموزش Unreal Engine: اثرات فرآیند ارسال

Unreal Engine: Post Process Effects

ابزارها و تکنیک های اساسی پردازش پست را که برای انتقال صحنه تمام شده خود به سطح بعدی واقع گرایی نیاز دارید ، کاوش کنید


آموزش تعامل طرح غیر واقعی موتور برای پروژه های ArchViz

Unreal Engine Blueprint Interaction for ArchViz Projects

این دوره چهار نمونه از نحوه افزودن عناصر تعاملی به طراحی تجسم معماری با استفاده از موتور غیرواقعی را نشان می دهد.


آموزش ایجاد دارایی بازی جعبه چوبی تلطیف شده

Creating a Stylized Wooden Crate Game Asset

بیاموزید که چگونه از 3ds Max برای مدل سازی و ساخت یک جعبه چوبی کوچک استفاده کنید: دارایی که می تواند برای پر کردن یک محیط سه بعدی استفاده شود یا باعث شود که در یک موتور بازی در زمان واقعی منفجر شود.


Substance Designer 2017 آموزش

Substance Designer 2017 Essential Training

نحوه ایجاد بافت های سه بعدی با Substance Designer را بیاموزید. نحوه استفاده از گره های اتمی و نمودارها را برای تولید نقشه های بافتی برای موتورهای بازی مانند Unreal 4 بیابید.


آموزش طراح مواد: تجسم محصول

Substance Designer: Product Visualization

بیاموزید که چگونه از Substance Designer برای ایجاد تجسم محصول تعاملی استفاده کنید که به مشتریان امکان می دهد جزئیات سطح را در حین پرواز تغییر دهند.


آموزش ماده B2M

Substance B2M

با برنامه Bitmap2Material (B2M) شروع کنید. بیاموزید که چگونه از این نرم افزار برای تولید نقشه های ارائه بصورت فیزیکی (PBR) از یک تصویر تک منبع استفاده کنید.


آموزش مکانیک بازی غیرواقعی: ایجاد یک سرعت حداکثر سرعت

Unreal Game Mechanics: Creating a Directional Sprint

مهارت های توسعه بازی خود را با یادگیری نحوه پیاده سازی مکانیک دو سرعت در داخل موتور Unreal 4 گسترش دهید.


آموزش ایجاد فلز نقاشی شده در طراح مواد

Creating Painted Metal in Substance Designer

یک پروژه شروع تا پایان را شروع کنید که منجر به تولید یک ماده کاملاً رویه ای "فلز رنگ شده" در Substance Designer می شود.


آموزش Unreal Engine: Game Terrain Techniques

Unreal Engine: Game Terrain Techniques

در مورد مزایای استفاده از زمین برای بهبود هر دو جنبه بصری و قابلیت پخش بازی های خود بیاموزید.


آموزش 3ds Max: نقشه برداری UVW

3ds Max: UVW Mapping

بیاموزید که چگونه بر ابزارهای نقشه برداری UVW در 3ds Max مسلط شوید و از بافت های 2D برای اشیا complex پیچیده سه بعدی ترسیم کنید.


آموزش نقاش مواد: تکنیک های واقع گرایی

Substance Painter: Photorealistic Techniques

بیاموزید که چگونه در Substance Painter ، ابزاری برای نقاشی سه بعدی در زمان واقعی که به هنرمندان تجسمی امکان ایجاد مواد دقیق را می دهد ، یک ماده فوتورالیستی ایجاد کنید.


آموزش Unreal Engine: مصالحی برای تجسم معماری

Unreal Engine: Materials for Architectural Visualization

با نحوه ایجاد و بهینه سازی مواد برای تجسم معماری در Unreal Engine آشنا شوید. مزایا و معایب برخی از محبوب ترین جریان های کار تجسم را کاوش کنید.


آموزش غیرواقعی: ایجاد سینمایی های تجسم

Unreal: Creating Visualization Cinematics

بیاموزید چگونه با ایجاد سینمایی در Unreal پروژه های تجسم معماری در زمان واقعی خود را افزایش دهید.


آموزش بلندر: شبیه سازی پارچه

Blender: Cloth Simulation

بیاموزید که چگونه با استفاده از بلندر پارچه را شبیه سازی کنید ، شکل ظاهری آن را کنترل کرده و باعث ایجاد تعامل واقعی با سایر اشیای صحنه خود شوید.


آموزش تسلط بر نقشه برداری UVW در Houdini 16.5

Mastering UVW Mapping in Houdini 16.5

در این دوره ، بیاموزید که چگونه از Houdini برای اعمال و تصحیح بافت ها روی اشیا 3D سه بعدی ساده و پیچیده استفاده کنید.


آموزش ابزارهای جعل CAT در 3ds Max

Learning CAT Rigging Tools in 3ds Max

با مجموعه ابزارهای Character Animation Toolkit (CAT) برای 3ds Max ، یک جریان جدید جعل کاراکتر پیدا کنید. درباره دکل های از پیش تعیین شده شخصیت و ایجاد یک دکل از ابتدا اطلاعات کسب کنید.


آموزش 3ds Max 2018: تسلط بر نقشه برداری UVW

3ds Max 2018: Mastering UVW Mapping

بیاموزید که چگونه از نقشه برداری UVW در 3ds Max 2018 برای ترسیم مدل های سه بعدی برای بافت استفاده کنید.


آموزش 3ds Max: ارائه برای کامپوزیت ها

3ds Max: Rendering for Composites

بیاموزید که چگونه از طیف گسترده ای از ابزارها در 3ds Max برای ارائه عناصر برای ترکیب در After Effects استفاده کنید.


آموزش موتور غیرواقعی: ایجاد قالب برای پروژه های تجسم

Unreal Engine: Creating Templates for Visualization Projects


آموزش مکانیک بازی Unreal: Camera Walk Action

Unreal Game Mechanics: Camera Walk Action

بیاموزید که از Unreal Engine Blueprints برای اضافه کردن لرزش دوربین و مهار کردن آن به بازی های اول شخص استفاده کنید و یک تجربه پخش کننده همهجانبه تر ایجاد کنید.


آموزش Substance Painter: دارایی بازی پمپ بنزین

Substance Painter: Petrol Pump Game Asset

بیاموزید که چگونه یک مدل سه بعدی پمپ بنزین را با استفاده از Substance Painter ساختار دهید و موادی مانند فلز ، لاستیک ، پلاستیک و شیشه را ایجاد و استفاده کنید.


آموزش طراح مواد: ایجاد مواد غیرفوتورئالیستی (NPR)

Substance Designer: Creating Nonphotorealistic (NPR) Materials

بیاموزید که چگونه از Adobe Substance Designer برای تبدیل یک تصویر فوتورال به یک ماده تلطیف شده و غیر فوتوریال برای استفاده در یک پروژه تجسم استفاده کنید.


آموزش Unreal Engine: تجسم محصول

Unreal Engine: Product Visualization

بیاموزید که چگونه با استفاده از موتور غیرواقعی تجسم محصول را ایجاد کرده و آن را دستکاری کنید. در مورد واردات هندسه ، تنظیم تنظیمات نور ، ایجاد مواد و ساخت سینمایی اطلاعات کسب کنید.


آموزش 3ds Max: مدل سازی سطح سخت

3ds Max: Hard Surface Modeling

با 3ds Max ، ابزارها و تکنیک هایی را برای مدل سازی اشیا surface روی سطح سخت و در سریعترین زمان ممکن بیاموزید.


آموزش طراح مواد یادگیری

Learning Substance Designer

با Substance Designer ، ابزار بافت مبتنی بر گره ، برای ایجاد بافت و مواد با کیفیت و رویه ، شروع کنید.


Substance Designer 2018 آموزش

Substance Designer 2018 Essential Training

بیاموزید که چگونه با Substance Designer 2018 بافت های سه بعدی ایجاد کنید. نحوه استفاده از گره های اتمی ، نمودارها و توابع را برای تولید نقشه های بافتی برای موتورهای بازی مانند Unreal 4 بیابید.


آموزش شبیه سازی پارچه: 3ds Max

Cloth Simulation: 3ds Max

با استفاده از 3ds Max 2020 برای ایجاد مدل های سه بعدی حرفه ای ، انیمیشن ها و موشن گرافیک ، باید بدانید که برای استفاده از 3ds Max 2020 باید بدانید.