Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.
دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک های مسدود کردن انیمیشن در مایا

Animation Blocking Techniques in Maya

در این مجموعه از آموزش ها ، نکات و تکنیک های اساسی برای مسدود کردن انیمیشن ها را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.


آموزش راهنمای مبتدیان برای انیمیشن در 3ds Max

Beginner's Guide to Animation in 3ds Max

در این آموزش 3ds Max با پایه های انیمیشن سازی در 3ds Max آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در 3ds Max: اغراق

Exploring Animation Principles in 3ds Max: Exaggeration

در این مجموعه درس با اصل انیمیشن اغراق آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.


آموزش تعامل کاراکتر در 3ds Max

Character Interaction in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش های 3ds Max، نحوه متحرک سازی یک تعامل چند کاراکتر در 3ds Max را خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013.


آموزش مکانیک بدن و انیمیشن در مایا: بلند کردن اجسام سنگین

Body Mechanics and Animation in Maya: Lifting Heavy Objects

انیمیشن کاراکترها و مکانیک بدن درگیر برای بلند کردن اجسام سنگین را به راحتی یاد بگیرید و سبک، شخصیت و زندگی را به انیمیشن بعدی خود اضافه کنید. توجه داشته باشید که فایل های پروژه ارائه شده به همراه این کیت آموزشی نیاز به باز شدن Maya 7 دارند....


آموزش متحرک سازی چهارپایان در 3ds Max 2012

Animating Quadrupeds in 3ds Max 2012

در این آموزش 3ds Max یاد می گیریم که چگونه یک چهارپا را متحرک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2012.


آموزش چیزهای جدید در مایا 2013

What's New in Maya 2013

در این آموزش مایا یاد می گیریم که چگونه از ویژگی های جدید عالی در Maya 2013 استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.


آموزش شروع سریع جعل در 3ds Max: جلد 1

Quick Start to Rigging in 3ds Max: Volume 1

به شروع سریع تقلب در 3ds Max خوش آمدید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.


آموزش متحرک سازی با Props در 3ds Max

Animating with Props in 3ds Max

در این مجموعه درس با انیمیشن پروپوزال آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در CINEMA 4D R15

Introduction to Animation in CINEMA 4D R15

در این مجموعه از آموزش ها ، ما ابزارهای نوآورانه و سرگرم کننده انیمیشن CINEMA 4D را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.


آموزش ایجاد چرخه های اجرای در 3ds Max

Creating Run Cycles in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش های 3ds Max ، ما می آموزیم که چگونه از ابزارهای انیمیشن شگفت انگیز 3ds Max برای ایجاد یک چرخه اجرای قانع کننده استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013.


آموزش شروع کار با MEL در مایا

Getting Started with MEL in Maya

به این آموزش خوش آمدید که با اسکریپت نویسی MEL به شما سرعت می بخشد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش معرفی CINEMA 4D R14

Introduction to CINEMA 4D R14

در این آموزش CINEMA 4D، ما به شما درک خوبی از نحوه کار در CINEMA 4D ارائه می دهیم. شما از چندین مربی در اینجا در Digital-Tutors یاد خواهید گرفت، زیرا ما بسیاری از بخش های اصلی نرم افزار را مرور می کنیم و به شما کمک می کنیم...


آموزش مکانیک بدن و انیمیشن در Maya: Pushing Objects

Body Mechanics and Animation in Maya: Pushing Objects

با هفت ساعت آموزش پروژه محور که به طور خاص برای انیمیشن شخصیت ها و مکانیک بدن توسعه یافته است، مکانیک بدن مناسب برای ایجاد انیمیشن های باورپذیر را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7 (برای فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش تکنیک های مسدود کردن انیمیشن در Softimage

Animation Blocking Techniques in Softimage

در این مجموعه از آموزش Softimage ، ما نکات و تکنیک های اساسی برای مسدود کردن انیمیشن ها را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Softimage 2013.


آموزش تکنیک های مسدود کردن انیمیشن در 3ds Max

Animation Blocking Techniques in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش ها ، نکات و تکنیک های اساسی برای مسدود کردن انیمیشن ها را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013.


آموزش معرفی انیمیشن در مایا 2008

Introduction to Animation in Maya 2008

نکات ضروری انیمیشن و روش های خلاقانه برای استفاده از ابزارهای انیمیشن مایا را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش کتابخانه مرجع Maya Rigging: Constrain

Maya Rigging Reference Library: Constrain

در این سری از آموزش های مایا با منوی محدودیت مایا آشنا خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.


آموزش تصحیح حالت های شخصیت با استفاده از اشکال ترکیبی در مایا

Refining Character Poses Using Blend Shapes in Maya

در این آموزش ، ما تکنیک هایی را یاد خواهیم گرفت که می توانیم از آنها استفاده کنیم تا دکل های خود را در مایا از حد مجاز خارج کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.


آموزش مقدمه ای بر Rigging در XSI

Introduction to Rigging in XSI

یک پایه محکم ایجاد کنید و روش‌های انعطاف‌پذیر ریگ، ابزارهای مختلف تنظیم و تنظیم کاراکتر، و ملزومات ساخت کنترل‌های انیماتور پسند در XSI را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر.


آموزش مکانیک بدن و انیمیشن در مایا: کشش اجسام

Body Mechanics and Animation in Maya: Pulling Objects

با بیش از 5 ساعت آموزش پروژه محور که به طور خاص برای انیمیشن شخصیت ها و مکانیک بدن توسعه یافته است، به راحتی مکانیک بدن مناسب برای ایجاد انیمیشن های باورپذیر را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7 (برای فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش مقدمه ای بر تقلب شخصیت در CINEMA 4D

Introduction to Character Rigging in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D با اصول تقلب شخصیت ها در CINEMA 4D آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و بالاتر.


آموزش ادغام Maya به MotionBuilder

Maya to MotionBuilder Integration

در این آموزش، گردش کار Maya to MotionBuilder را یاد خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012 و MotionBuilder 2012.


آموزش Rigging Quadrupeds در مایا 8.5

Rigging Quadrupeds in Maya 8.5

تکنیک های صرفه جویی در زمان و اصول ساخت دکل ها و کنترل های مبتنی بر راه حل را برای انیمیشن سازی کارآمدتر بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در 3ds Max: پیش بینی

Exploring Animation Principles in 3ds Max: Anticipation

در این مجموعه درس با اصل پیش بینی انیمیشن آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.


آموزش شروع سریع جعل در 3ds Max: جلد 3

Quick Start to Rigging in 3ds Max: Volume 3

به جلد 3 شروع سریع تقلب در 3ds Max خوش آمدید ، مجموعه ای از دوره های ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و ترتیب دادن به تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.


آموزش تقلب موجود در مایا: حشرات

Creature Rigging in Maya: Insects

یک گردش کار هنرمند پسند برای تقلب موجودات و یک رویکرد مبتنی بر راه حل برای ایجاد کنترل برای انیمیشن سریعتر در مایا بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در Maya: Solid Drawing

Exploring Animation Principles in Maya: Solid Drawing

در این مجموعه درس با اصل انیمیشن Solid Drawing آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش تبدیل خط تولید خط تولید جلد 6: تقلب

Transforming Robot Production Pipeline Volume 6: Rigging

در این آموزش ، ما روش هایی را می آموزیم که برای جعل ربات در حال تغییر استفاده می شود. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در مایا: اقدام ثانویه

Exploring Animation Principles in Maya: Secondary Action

در این مجموعه درس با اصل انیمیشن اکشن ثانویه آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش هدف گذاری مجدد Mocap به سکوهای سفارشی در CINEMA 4D

Retargeting Mocap to Custom Rigs in CINEMA 4D

در این مجموعه از آموزش ها ، یک روش ساده برای انتقال عملکرد ضبط شده از حرکت به یک دکل سفارشی را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R16.


آموزش شروع سریع انیمیشن در مایا: جلد 2

Quick Start to Animation in Maya: Volume 2

به جلد 2 از شروع سریع انیمیشن در مایا خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و توالی با تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.


آموزش شروع سریع تقلب در مایا: جلد 3

Quick Start to Rigging in Maya: Volume 3

به جلد 3 مبحث Quick Start to Rigging در مایا خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده که به ترتیب دنبال می شوند و با تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده توام می شوند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش ایجاد چرخه های پیاده روی در Softimage

Creating Walk Cycles in Softimage

در این آموزش Softimage، اصول ساخت یک چرخه پیاده روی متقاعد کننده را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011 و بالاتر.


آموزش معرفی مایا 2014

Introduction to Maya 2014

این آموزش جامع مقدمه ای بر مایا 2014 برای کمک به شما در درک کامل ویژگی های اصلی موجود در مایا و کمک به شما در جهت سهولت انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در Maya: Arcs

Exploring Animation Principles in Maya: Arcs

در این مجموعه درس با اصل انیمیشن سازی آرک ها آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش استفاده مجدد از ریگ های کنترل در مایا

Reusing Control Rigs in Maya

در این آموزش مایا، تکنیک هایی برای استفاده مجدد از ریگ های کنترلی در مایا برای کارآمدتر شدن کار را یاد خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012.


آموزش سریال حرفه ای: متحرک کردن چشمان واقع بینانه در مایا

Professional Series: Animating Realistic Eyes in Maya

این سری از آموزش های سطح بالا برای ارائه تکنیک ها و نکاتی برای متحرک سازی متقاعد کننده چشم ها در مایا طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012.


آموزش 3ds Max 2011 برای موشن گرافیک

3ds Max 2011 for Motion Graphics

این مجموعه آموزش به هنرمندان نشان می دهد که چگونه با استفاده از 3ds Max و After Effects یک نقطه موشن گرافیکی چشم نواز ایجاد کنند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011، MatchMover، After Effects CS4.


آموزش تقویت ریگ با ماهیچه مایا

Enhancing Rigs with Maya Muscle

در این آموزش مایا، شما به دانشی که برای ترکیب Maya Muscle در خط لوله ریگینگ خود نیاز دارید مجهز خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012.


آموزش متحرک سازی شخصیت های کارتونی در مایا

Animating Cartoon Characters in Maya

با تاکید بر تکنیک‌های تون، اسکواش و کشش، و اصول داستان‌گویی از طریق حرکت، گردش کار تولید برای انیمیشن شخصیت‌ها را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در مایا: دنبال کردن و همپوشانی

Exploring Animation Principles in Maya: Follow-Through and Overlapping

در این مجموعه از درس ها با اصل انیمیشن دنبال کردن و همپوشانی آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش 12 اصل انیمیشن در MODO

The 12 Principles of Animation in MODO

12 اصل را به عنوان بنیادی در نظر بگیرید که همه انیمیشن ها باید از آن ساخته شوند. بنابراین ، با توجه به این نکته ، ما در این آموزش MODO تلاش خواهیم کرد ، ضمن استفاده از فایل های پروژه برای هدایت هر یک از آنها ، معنای پشت هر اصل را یاد خواهیم گرفت ...


آموزش مقدمه ای بر nDynamics در مایا

Introduction to nDynamics in Maya

این مجموعه از آموزش ها بنیادی محکم برای کار با چارچوب nDynamics مایا برای شما فراهم می کنند.


آموزش نکات و ترفندهای تقلب در Softimage

Rigging Tips and Tricks in Softimage

در این دوره نکات و ترفندهای مختلف را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.2.


آموزش مقدمه ای بر Character Rigging در 3ds Max

Introduction to Character Rigging in 3ds Max

این دوره به شما پایه خوبی برای تقلب شخصیت ها در 3ds Max می دهد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.


آموزش دست زدن به 3ds Max

Rigging Hands in 3ds Max

در این مجموعه از آموزشهای 3ds Max ، ما خواهیم آموخت که چگونه سیستم های کنترل خود را برای دستیابی به نتایج قابل باورتر بهبود بخشیم. ما با یادگیری محل قرارگیری استخوان ها برای تغییر شکل طبیعی شروع خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds ...


آموزش لایه های انیمیشن در مایا

Animation Layers in Maya

یک گردش کار قدرتمند برای ویژگی لایه بندی انیمیشن جدید مجموعه در Maya 2009 بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.


آموزش شروع سریع انیمیشن در CINEMA 4D: جلد 1

Quick Start to Animation in CINEMA 4D: Volume 1

به CINEMA 4D به شروع سریع انیمیشن خوش آمدید. Quick Starts یک سری آموزشهای مخصوص است که به ترتیب دنبال می شود و شامل تمرینات ارزشمندی برای تقویت مفاهیم آموخته شده است. قالب درس این سریع ...


آموزش مقدمه ای بر تقلب در مایا 2014

Introduction to Rigging in Maya 2014

این مجموعه از آموزش ها درک درستی از ابزارهای تقلب مایا در اختیار شما قرار می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در 3ds Max 2014

Introduction to Animation in 3ds Max 2014

در این مجموعه آموزش ، با ابزارهای انیمیشن 3ds Max آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.


آموزش خط لوله نفوذی جلد 3: تقلب

'Infiltrator' Production Pipeline Volume 3: Rigging

در این دوره، ربات خرچنگی را که جاستین ساخته است، می‌گیریم و آن را بر اساس مشخصات مشخص می‌سازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.


آموزش انتقال انیمیشن بین مایا و 3ds Max

Transferring Animation Between Maya and 3ds Max

در این مجموعه از آموزشها ، روشهای انتقال انیمیشن شخصیت را که از یک دکل سفارشی ایجاد شده است ، بین مایا و 3ds Max بدون از بین بردن کنترل بر روی دکلهای خود ، فرا خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014 و Autodesk 3ds Max 2014.


آموزش مقدمه ای بر CAT در 3ds Max

Introduction to CAT in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش های 3ds Max به بررسی افزونه Character Animation Toolkit 3ds Max خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013.


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن دوربین در 3ds Max

Introduction to Camera Animation in 3ds Max

این دوره به شما پایه ای برای انیمیشن دوربین در 3ds Max می دهد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.


آموزش تقلب چهارپا در مایا

Rigging Quadrupeds in Maya

در این مجموعه از آموزش ها ، ما روش هایی را برای تقلب چهار پا در مایا یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش مقدمه ای بر Rigging در 3ds Max 2009

Introduction to Rigging in 3ds Max 2009

ملزومات تقلب را بیاموزید و یک پایه محکم ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009.


آموزش شروع سریع انیمیشن در MODO: جلد 1

Quick Start to Animation in MODO: Volume 1

به بخش 2 از شروع سریع انیمیشن در MODO خوش آمدید. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.


آموزش راهنمای مبتدیان برای تقلب در CINEMA 4D

Beginner's Guide to Rigging in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D با اصول تقلب در CINEMA 4D آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13.


آموزش تکنیک های پرداخت پویانمایی در CINEMA 4D

Animation Polishing Techniques in CINEMA 4D

در این مجموعه از آموزش های CINEMA 4D ، ما تکنیک های پرداخت انیمیشن ها را در CINEMA 4D یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14.


آموزش مقدمه ای بر Character Rigging در مایا

Introduction to Character Rigging in Maya

در این سری از آموزش ها، پایه محکمی در فرآیند تقلب شخصیت به دست خواهید آورد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش تقلب اولین شخصیت خود در MODO

Rigging Your First Character in MODO

در این آموزش MODO، مفاهیم و ابزارهای اصلی تقلب در هنگام تقلب شخصیت ها برای انیمیشن را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: MODO.


آموزش مقدمه ای بر Rigging در Softimage

Introduction to Rigging in Softimage

در این مجموعه از آموزش های Softimage، نگاهی مقدماتی به ابزارها و تکنیک های ریگ کردن برای Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Softimage 2014.


آموزش ایجاد چرخه های پیاده روی در CINEMA 4D

Creating Walk Cycles in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D با نحوه ایجاد چرخه پیاده روی در CINEMA 4D آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12.


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در XSI

Introduction to Animation in XSI

ملزومات انیمیشن و رویکردهای خلاقانه برای استفاده موثر از ابزارهای انیمیشن قوی XSI را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر.


آموزش کاوش انیمیشن در مایا: متحرک کردن یک شخصیت در حال چرخش

Exploring Animation in Maya: Animating a Swinging Character

در این مجموعه درس، نحوه متحرک سازی یک شخصیت در حال چرخش را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش ایجاد چرخه های پیاده روی در MotionBuilder

Creating Walk Cycles in MotionBuilder

در این سری از آموزش ها، نحوه ایجاد چرخه پیاده روی در MotionBuilder را خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: MotionBuilder 2012.


آموزش راهنمای مبتدیان برای انیمیشن در مایا

Beginner's Guide to Animation in Maya

در این آموزش مایا با اصول انیمیشن سازی در مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش شروع سریع تقلب در MODO: جلد 2

Quick Start to Rigging in MODO: Volume 2

به جلد 2 شروع سریع تقلب در MODO خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده به منظور دنبال کردن و توالی با تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.


آموزش تقویت مجموعه ابزار مایا با MEL

Enhancing Your Maya Toolset with MEL

در این مجموعه از آموزش ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از MEL کارایی کارآمدتری در داخل مایا داشته باشیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش نکات و ترفندهای بدن صلب در مایا

Rigid Body Tips and Tricks in Maya

در این مجموعه از آموزش ها تکنیک های مختلف بدن صلب را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش تقلب صورت در CINEMA 4D

Facial Rigging in CINEMA 4D

در این مجموعه از آموزش های CINEMA 4D با نحوه تنظیم چهره برای انیمیشن در CINEMA 4D آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13.


آموزش معرفی مایا 2016

Introduction to Maya 2016

این آموزش جامع مایا برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در مایا و کمک به شما جهت سهولت در انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.


آموزش خط تولید 'نفوذی' جلد 5: انیمیشن

'Infiltrator' Production Pipeline Volume 5: Animation

در این دوره، Infiltrator تقلبی را می گیریم و با انیمیشن آن را زنده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.


آموزش تقلب وسایل نقلیه کارتونی در مایا

Rigging Cartoon Vehicles in Maya

یک گردش کار تولید برای ایجاد دکل های وسیله نقلیه با تاکید بر عملکرد کارتونی، تکنیک های اسکواش و ریگینگ کششی و اصول ساخت دکل های مبتنی بر راه حل برای انیمیشن آسان را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008...


آموزش تکنیک های Ragdoll در MotionBuilder

Ragdoll Techniques in MotionBuilder

این سری از آموزش های MotionBuilder به گونه ای طراحی شده است که شما را با نکات و تکنیک های ragdoll در MotionBuilder آشنا کند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk MotionBuilder 2013.


آموزش شروع سریع به انیمیشن در 3ds Max: جلد 3

Quick Start to Animation in 3ds Max: Volume 3

به جلد 3 از شروع سریع انیمیشن در 3ds Max خوش آمدید، مجموعه ای از آموزش های خاص ساخته شده برای دنبال کردن به ترتیب و آمیخته با تمرین های ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds...


آموزش تقلب چهارپا در XSI

Rigging Quadrupeds in XSI

تکنیک های صرفه جویی در زمان، چهارپا و اصول ساخت دکل های مبتنی بر راه حل را برای انیمیشن سازی کارآمدتر در XSI بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر.


آموزش معرفی مایا 2015

Introduction to Maya 2015

این آموزش جامع Maya 2015 برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در مایا و کمک به شما جهت سهولت در انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2015 ، فتوشاپ. EM> توجه: این ...


آموزش ریگینگ وینگ در مایا

Rigging Wings in Maya

در این آموزش مایا، نحوه ساخت بال را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش Rigging Wings در Softimage

Rigging Wings in Softimage

در این آموزش Softimage یاد می گیریم که چگونه یک بال را در سافت ایمیج ریگ کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012.


آموزش متحرک سازی چهارپاها در مایا 8.5

Animating Quadrupeds in Maya 8.5

تکنیک های صرفه جویی در زمان انیمیشن، مکانیک چهارپا و اصول اساسی برای ایجاد انیمیشن های چهارپا متقاعد کننده را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در 3ds Max: Ease In and Ease Out

Exploring Animation Principles in 3ds Max: Ease In and Ease Out

در این مجموعه درس با اصل انیمیشن ease in and ease out آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.


آموزش جعل شخصیت پیشرفته در 3ds Max

Advanced Character Rigging in 3ds Max

در این آموزش 3ds Max ، ما چندین روش و ابزار برای ایجاد دکل های پیچیده را یاد خواهیم گرفت که توانایی تولید تغییر شکل های بسیار سبک را دارند! ما با ایجاد یک دکل مدولار که می توانیم برای انعطاف پذیری در دکل های کنترل خود قرار دهیم ، شروع خواهیم کرد ...


آموزش ایجاد ریگ های سریع با شی کاراکتر در CINEMA 4D

Creating Fast Rigs with the Character Object in CINEMA 4D

در این مجموعه آموزش، یاد خواهید گرفت که چگونه به طور خودکار موجودات را با Character Object جدید CINEMA 4D دکل کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13.


آموزش انتقال انیمیشن با MEL

Transferring Animation with MEL

در این آموزش مایا ، ما می آموزیم که چگونه ابزاری ایجاد کنیم که به ما امکان می دهد انیمیشن را به اشیا selected منتخب منتقل کنیم ، همه با کمک MEL. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.


آموزش تکنیک های پرداخت پویانمایی در مایا

Animation Polishing Techniques in Maya

در این مجموعه از آموزش های مایا ، ما با تکنیک های پرداخت انیمیشن در مایا آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.


آموزش شروع سریع تقلب در مایا: جلد 5

Quick Start to Rigging in Maya: Volume 5

به جلد 5 شروع سریع تقلب در مایا خوش آمدید ، مجموعه ای از دوره های ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و ترتیب دادن به تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش شروع سریع برای تقلب در MODO: جلد 1

Quick Start to Rigging in MODO: Volume 1

به شروع سریع برای تقلب در MODO خوش آمدید. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.


آموزش طراحی یک سیستم Jiggle برای انیمیشن در مایا

Designing a Jiggle System for Animation in Maya

در این آموزش مایا ، ما می آموزیم که چگونه یک سیستم jiggle برای انیمیشن بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.


آموزش شروع سریع تقلب در مایا: جلد 4

Quick Start to Rigging in Maya: Volume 4

به جلد 4 از شروع سریع تقلب در مایا خوش آمدید ، یک سری دوره های ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و ترتیب دادن به تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش مقدمه ای بر Character Rigging در مایا 2011

Introduction to Character Rigging in Maya 2011

این دوره به شما پایه خوبی برای تقلب شخصیت ها در مایا می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در 3ds Max: پیگیری و همپوشانی

Exploring Animation Principles in 3ds Max: Follow-through and Overlapping

در این مجموعه از درس ها با اصل انیمیشن دنبال کردن و همپوشانی آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.


آموزش عبارات برای انیماتورها در مایا

Expressions for Animators in Maya

در این مجموعه از آموزشها به شما کمک خواهیم کرد تا با ویرایشگر قدرتمند Expression Editor مایا راحت باشید ، همه این کارها را می توانید به صورت خودکار انجام دهید که در غیر اینصورت تحریک و تحریک با دست دست و پا گیر است. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.


آموزش نکات و ترفندهای انیمیشن در Softimage

Animation Tips and Tricks in Softimage

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف انیمیشن آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش انیمیشن صورت در مایا

Facial Animation in Maya

در این آموزش مایا نکاتی را یاد می گیریم و تکنیک هایی برای ایجاد انیمیشن های باورپذیر صورت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در مایا: زمان و فاصله

Exploring Animation Principles in Maya: Timing and Spacing

در این مجموعه درس با اصل انیمیشن سازی زمان بندی و فاصله گذاری آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در CINEMA 4D R12

Introduction to Animation in CINEMA 4D R12

در این آموزش با اصول انیمیشن سازی در CINEMA 4D آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر تقلب در مایا

Introduction to Rigging in Maya

در این مجموعه از آموزش ها ما با ابزارهای شگفت انگیز تقلب در داخل مایا آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در مایا: صحنه سازی

Exploring Animation Principles in Maya: Staging

در این مجموعه درس با اصل انیمیشن Staging آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر Rigging در MODO

Introduction to Rigging in MODO

این مجموعه از آموزش ها به شما درک محکمی از ابزارهای ریگ MODO ارائه می کند. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در 3ds Max: Squash and Stretch

Exploring Animation Principles in 3ds Max: Squash and Stretch

در این مجموعه درس با اصل انیمیشن اسکواش و کشش آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011.


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در 3ds Max

Introduction to Animation in 3ds Max

در این مجموعه آموزش ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ابزارهای انیمیشن 3ds Max استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2015.


آموزش متحرک چهارپا در مایا

Animating Quadrupeds in Maya

در این مجموعه از آموزش ها یاد می گیریم که چگونه یک چرخه دویدن را برای یک موجود چهارپا تحریک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش 12 اصل انیمیشن در 3ds Max

12 Principles of Animation in 3ds Max

در این دوره آموزشی 12 اصل انیمیشن سازی در 3ds Max را راهنمایی می کنیم.


آموزش تقلب و متحرک سازی رئیس بازی در 3ds Max

Rigging and Animating a Game Boss in 3ds Max

در این مجموعه از آموزشهای 3ds Max ، ما می آموزیم که چگونه یک رئیس را برای یک بازی ویدیویی تقلب و تحریک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.


آموزش Character Rigging برای تولید در 3ds Max

Character Rigging for Production in 3ds Max

در این دوره به ابزارها و تکنیک های راه اندازی ریگ کاراکتر در 3ds Max می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.


آموزش هدف گذاری مجدد MoCap به ریگ های سفارشی در مایا

Retargeting MoCap to Custom Rigs in Maya

این سری از آموزش های مایا شما را از طریق مراحل نگاشت داده های ضبط حرکت به ریگ های سفارشی با استفاده از مجموعه ای از ابزارهای استاندارد در مایا راهنمایی می کند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.


آموزش کتابخانه مرجع انیمیشن مایا: پرندگان

Maya Animation Reference Library: Birds

در این مجموعه از آموزش های مایا، هدف ما شکستن پیچیدگی های حرکات پرنده است تا بتوانید با اطمینان خاطر با تکنیک های صرفه جویی در زمان، این نوع موجودات را متحرک سازید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.


آموزش معرفی انیمیشن در Maya 2014

Introduction to Animation in Maya 2014

این مجموعه از آموزش های انیمیشن مایا، شما را از طریق ابزارهای بصری و سرگرم کننده انیمیشن مایا راهنمایی می کند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش اسکریپت تعویض آیتم در مایا

Scripted Item Swapping in Maya

در این سری از آموزش های مایا، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از MEL ابزارها و رابط های کاربری ایجاد کنید تا به شما و سایر هنرمندان کمک کند تا در مایا کارایی بیشتری داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.


آموزش ایجاد چرخه های اجرا در CINEMA 4D

Creating Run Cycles in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D یاد می گیریم که چگونه از ابزارهای انیمیشن CINEMA 4D برای ایجاد یک چرخه اجرا متقاعد کننده استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14.


آموزش معرفی 3ds Max 2014

Introduction to 3ds Max 2014

این آموزش جامع 3ds Max 2014 برای کمک به شما در درک کامل ویژگی های اصلی موجود در 3ds Max طراحی شده است و به شما کمک می کند انتقال خود را به این برنامه بسیار قدرتمند کاهش دهید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Photoshop CS6.


آموزش معرفی مایا 2013

Introduction to Maya 2013

در این آموزش Maya 2013 ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از ویژگی های اصلی Maya داشته باشید، زیرا ما شما را در هر مرحله از ایجاد یک پروژه کوتاه در Maya راهنمایی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.


آموزش مقدمه ای بر ریگینگ در مایا 2008

Introduction to Rigging in Maya 2008

پایه ای محکم ایجاد کنید و روش های انعطاف پذیر ریگ، ابزارهای مختلف ریگ کردن و تنظیم کاراکتر و ملزومات ساخت کنترل های انیماتور پسند در مایا را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای باز کردن پروژه مورد نیاز است...


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در 3ds Max: Pose to Pose و Straight Ahead

Exploring Animation Principles in 3ds Max: Pose to Pose and Straight Ahead

در این مجموعه درس، با اصل انیمیشن ژست به ژست و مستقیم آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.


آموزش کاوش انیمیشن در Maya: Climbing A Wall

Exploring Animation in Maya: Climbing A Wall

در این مجموعه از درس ها، ما در مورد طیف گسترده ای از تکنیک های انیمیشن که برای بهبود مجموعه مهارت های انیمیشن شما طراحی شده اند، یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش انیمیشن صورت و همگام سازی لب در Maya 7

Facial Animation and Lip Sync in Maya 7

با بیش از 6.5 ساعت آموزش پروژه محور، متحرک سازی صورت و تکنیک های همگام سازی لب ها و تکنیک های نوآورانه و صرفه جویی در زمان را در مایا بیاموزید. ایده آل برای هنرمندان متوسط. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در 3ds Max: Staging

Exploring Animation Principles in 3ds Max: Staging

در این مجموعه از آموزش های 3ds Max با اصل انیمیشن Staging آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.


آموزش جعل چهره انسان در مایا

Rigging the Human Face in Maya

در این آموزش مایا، با طیف گسترده ای از ابزارها و تکنیک های مفید برای اصلاح چهره انسان آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش Indie Game Pipeline Volume 6: Hero Character Rigging and Animation

Indie Game Development Pipeline Volume 6: Hero Character Rigging and Animation

در این جلد از خط تولید بازی Indie ، ما در مورد روند استفاده شده برای ایجاد دارایی های متحرک برای Unity با کمک Maya LT ، یک نسخه از مایا که به طور خاص به سمت هنرمندانی تمایل دارد که دوست دارند بازی های خود را بسازند ، یاد خواهیم گرفت.


آموزش Rigging Quadrupeds در 3ds Max 2012

Rigging Quadrupeds in 3ds Max 2012

در این آموزش 3ds Max با تکنیک های ریگ کردن چهارپا در 3ds Max آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2012.


آموزش تبدیل شدن به یک هنرمند تنظیم شخصیت در CINEMA 4D

Becoming a Character Setup Artist in CINEMA 4D

در این مجموعه از آموزش ها ، ما مفاهیم بنیادی برای تبدیل شدن به یک هنرمند تنظیم شخصیت در CINEMA 4D را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.


آموزش تکنیک های پرداخت انیمیشن در 3ds Max

Animation Polishing Techniques in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش 3ds Max ، ما تکنیک های پرداخت انیمیشن را در 3ds Max یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013.


آموزش ایجاد عضلات سفارشی در مایا

Creating Custom Muscles in Maya

در این مجموعه از آموزش‌های مایا، تکنیک‌هایی را یاد می‌گیریم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به کاراکترهای خود حجم و عضله اضافه کنید، بدون اینکه سرعت ریگ را به خطر بیندازید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.


آموزش سکوهای استاندارد در مایا

Standardizing Rigs in Maya

در این آموزش مایا ، با چرایی و چگونگی استاندارد سازی دکل های کنترل در مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.


آموزش راهنمای مبتدیان برای تقلب در 3ds Max

Beginner's Guide to Rigging in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش های ریگینگ تری دی مکس با مبانی ریگینگ در تری دی مکس آشنا خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر MotionBuilder 2014

Introduction to MotionBuilder 2014

در این مجموعه آموزش شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ابزارهای انیمیشن پیشرفته و بصری MotionBuilder استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk MotionBuilder 2014.


آموزش کاوش انیمیشن در 3ds Max: Climbing a Wall

Exploring Animation in 3ds Max: Climbing a Wall

در این مجموعه درس، با طیف گسترده ای از تکنیک های انیمیشن که برای بهبود مجموعه مهارت های انیمیشن شما طراحی شده اند، آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.


آموزش شروع سریع برای تقلب در 3ds Max: جلد 2

Quick Start to Rigging in 3ds Max: Volume 2

به جلد 2 از شروع سریع برای تقلب در 3ds Max خوش آمدید، مجموعه‌ای از دوره‌های ویژه ساخته شده برای دنبال کردن به ترتیب و آمیخته با تمرین‌های ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.


آموزش دستکاری موجودات دریایی در مایا

Rigging Sea Creatures in Maya

در این آموزش یاد می گیریم که چگونه یک موجود دریایی را در مایا دکل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012.


آموزش راهنمای مبتدیان برای تقلب در مایا

Beginner's Guide to Rigging in Maya

در این مجموعه از آموزش های ریگینگ مایا، پایه های ریگینگ در مایا را می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در 3ds Max: Solid Drawing

Exploring Animation Principles in 3ds Max: Solid Drawing

در این مجموعه درس با اصل انیمیشن Solid Drawing آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.


آموزش معرفی مایا 2012

Introduction to Maya 2012

در این آموزش مقدمه ای بر مایا 2012، به شما کمک می کنیم تا درک قوی از مایا و نحوه کار آن پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.


آموزش راهنمای هنرمند برای اسکریپت نویسی پایتون در مایا

Artist's Guide to Python Scripting in Maya

این مجموعه آموزش شما را از طریق رویکرد هنرمند پسند استفاده از پایتون در مایا راهنمایی می کند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش متحرک سازی چهارپاها در CINEMA 4D

Animating Quadrupeds in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D با نحوه متحرک سازی یک چهارپا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D.


آموزش ترکیب بین انیمیشن Keyframe و MoCap در MotionBuilder و Maya

Blending Between Keyframe Animation and MoCap in MotionBuilder and Maya

در این مجموعه از آموزشهای MotionBuilder و Maya ، ما می آموزیم که چگونه بین عملکرد پویا-متحرک و انیمیشن keyframe در MotionBuilder ترکیب شوید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk MotionBuilder 2015، Maya 2015.


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن دوربین در مایا

Introduction to Camera Animation in Maya

این آموزش پایه ای برای انیمیشن دوربین در مایا در اختیار شما قرار می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و بالاتر.


آموزش تبدیل خط تولید خط تولید جلد 8: انیمیشن

Transforming Robot Production Pipeline Volume 8: Animation

در این آموزش با روند انیمیشن سازی ربات متحول کننده آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya.


آموزش مقدمه ای بر Character Rigging در Softimage

Introduction to Character Rigging in Softimage

این آموزش Softimage به شما پایه ای برای تقلب شخصیت ها در Softimage ارائه می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2010 و بالاتر.


آموزش آج های مخزن در مایا

Rigging Tank Treads in Maya

در این آموزش مایا ما یاد می گیریم که چگونه آج مخزن را دکل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش جعل شخصیت های نسل بعدی در XSI

Rigging Next-gen Characters in XSI

یک گردش کار تولید برای ریگینگ و پوشاندن، نحوه ایجاد ابزارهای سفارشی و روش های صرفه جویی در زمان برای ایجاد ریگ کاراکترهای آماده بازی را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 یا بالاتر (XSI 7.0 برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش شروع سریع به انیمیشن در MODO: جلد 2

Quick Start to Animation in MODO: Volume 2

به جلد 2 از شروع سریع انیمیشن در MODO خوش آمدید، مجموعه ای از آموزش های ساخته شده خاص که به صورت متوالی دنبال می شوند و با تمرین های ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده در هم آمیخته می شوند. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.


آموزش تقلب شخصیت های کارتونی در CINEMA 4D

Rigging Cartoon Characters in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D با ابزارها و تکنیک های تقلب شخصیت های کارتونی در CINEMA 4D آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12.


آموزش تعامل شخصیت در Softimage

Character Interaction in Softimage

در این آموزش Softimage، نحوه متحرک سازی یک تعامل چند کاراکتری با تکنیک های صرفه جویی در زمان را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Softimage 2012.


آموزش انیمیشن با Props در مایا

Animating with Props in Maya

در این مجموعه درس با انیمیشن پروپوزال آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش تکنیک های پرداخت انیمیشن در سافت ایمیج

Animation Polishing Techniques in Softimage

در این مجموعه از آموزش های Softimage با تکنیک های پولیش انیمیشن ها در سافت ایمیج آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Softimage 2013.


آموزش نکات انیمیشن در حداکثر 3ds

Animation Tips in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش های انیمیشن مایا ، ما نکات و تکنیک هایی را یاد می گیریم که می توان هنگام استفاده از ابزار انیمیشن های بصری و سرگرم کننده 3ds Max استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.


آموزش nCloth Techniques for Characters in Maya

nCloth Techniques for Characters in Maya

در این سری از آموزش های مایا، ما بر نحوه استفاده از سیستم قوی nCloth مایا برای شبیه سازی لباس های روزمره تمرکز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.


آموزش معرفی 3ds Max 2011

Introduction to 3ds Max 2011

در این آموزش 3ds Max، ما طیف وسیعی از موضوعات را پوشش خواهیم داد تا به سرعت شما را با استفاده از 3ds Max 2011 افزایش دهیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011.


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در مایا 2013

Introduction to Animation in Maya 2013

در این آموزش انیمیشن مایا با ابزار انیمیشن سازی بصری و سرگرم کننده مایا آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.


آموزش متحرک سازی شخصیت های نسل بعدی در مایا

Animating Next-Gen Characters in Maya

یک گردش کار تولید برای انیمیشن بازی و روش های صرفه جویی در زمان برای ایجاد ریگ کاراکترهای آماده بازی، انیمیشن غیر خطی و افزودن جذابیت بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.0 و بالاتر.


آموزش ایجاد جمعیت با جمعیت در 3ds Max

Creating Crowds with Populate in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش ها ، ما به Popule خواهیم پرداخت ، یک ابزار انیمیشن جدید در 3ds Max که برای شبیه سازی جمعیت طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.


آموزش نکات و ترفندها در Softimage

Tips and Tricks in Softimage

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش طراحی کنترل ها با بازخورد تغییر شکل در مایا

Designing Controls with Deformation Feedback in Maya

در این مجموعه از آموزش های مایا ، ما می آموزیم که چگونه یک سیستم کنترل صورت را با بازخورد تغییر شکل طراحی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.


آموزش تعامل شخصیت در مایا

Character Interaction in Maya

در این آموزش مایا، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک تعامل چند شخصیتی را با تکنیک های صرفه جویی در زمان متحرک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.


آموزش Rigging Wings در 3ds Max

Rigging Wings in 3ds Max

در این آموزش 3ds Max یاد می گیریم که چگونه یک بال را ریگ کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.


آموزش مقدمه ای بر Softimage 2012

Introduction to Softimage 2012

در این آموزش Softimage، ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از Softimage و نحوه عملکرد آن داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در 3ds Max: زمان بندی و فاصله

Exploring Animation Principles in 3ds Max: Timing and Spacing

در این مجموعه درس هایی با اصل انیمیشن زمان بندی و فاصله گذاری خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.


آموزش شروع سریع برای تقلب در مایا: جلد 1

Quick Start to Rigging in Maya: Volume 1

به Start Quick to Rigging در مایا خوش آمدید. «شروع سریع» مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی ویژه است که باید به ترتیب دنبال شوند و شامل تمرین‌های ارزشمندی برای تقویت مفاهیم آموخته‌شده هستند. قالب درس برای این شروع سریع...


آموزش تکنیک های پیش نمایش در MotionBuilder

Previsualization Techniques in MotionBuilder

در این سری از درس ها، نحوه کار با MotionBuilder را به عنوان یک ابزار پیش نمایشی یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk MotionBuilder 2012.


آموزش استفاده مجدد از Rigs سفارشی با مولفه کاراکتر در CINEMA 4D

Reusing Custom Rigs with the Character Component in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D یاد خواهیم گرفت که چگونه با Character Component قالب های ریگ سفارشی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13.


آموزش متحرک سازی چهارپاها در XSI

Animating Quadrupeds in XSI

تکنیک های صرفه جویی در زمان انیمیشن، مکانیک چهارپاها، و گردش کار انعطاف پذیر برای ایجاد انیمیشن های متقاعد کننده در XSI را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر.


آموزش اصلاح صورت مبتنی بر منحنی در مایا

Curve-based Facial Rigging in Maya

در این آموزش مایا، ابزارها و تکنیک‌های اصلاح صورت مبتنی بر منحنی در مایا را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش معرفی MotionBuilder 2012

Introduction to MotionBuilder 2012

در این سری از درس ها، پایه های کار در داخل موشن بیلدر به شما ارائه می شود. نرم افزار مورد نیاز: MotionBuilder 2012.


آموزش شروع سریع انیمیشن در CINEMA 4D: جلد 3

Quick Start to Animation in CINEMA 4D: Volume 3

به جلد 3 از شروع سریع انیمیشن در CINEMA 4D خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و توزیع تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.


آموزش Facial Rigging برای بازی در 3ds Max

Facial Rigging for Games in 3ds Max

در این سری از آموزش ها، نحوه ایجاد یک ریگ صورت آماده بازی در 3ds Max را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.


آموزش متحرک سازی موجودات در مایا: حشرات

Animating Creatures in Maya: Insects

یک گردش کار هنرمند پسند برای انیمیشن موجودات در مایا بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر تقلب در 3ds Max

Introduction to Rigging in 3ds Max

در این سری از آموزش ها ، ما نگاهی مقدماتی به ابزارها و روش های تقلب در 3ds Max خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013.


آموزش انیمیشن چهارپایان در 3ds Max

Animating Quadrupeds in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش ها یاد می گیریم که چگونه یک چرخه دویدن را برای یک موجود چهارپا تحریک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.


آموزش ایجاد چرخه های اجرای در مایا

Creating Run Cycles in Maya

در این مجموعه از آموزشهای مایا ، نحوه استفاده از ابزارهای انیمیشن بصری و سرگرم کننده مایا برای ایجاد یک چرخه اجرای متقاعد کننده ارائه می شود. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در 3ds Max: Appeal

Exploring Animation Principles in 3ds Max: Appeal

در این مجموعه درس با اصل جذابیت انیمیشن آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.


آموزش Quick Start to Rigging در 3ds Max: جلد 5

Quick Start to Rigging in 3ds Max: Volume 5

به جلد 5 از شروع سریع برای تقلب در 3ds Max خوش آمدید، مجموعه‌ای از دوره‌های ویژه ساخته شده که باید به ترتیب دنبال شوند و با تمرین‌های ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته‌شده در هم آمیخته شوند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.


آموزش شروع کار با اسکریپت پایتون در مایا

Getting Started with Python Scripting in Maya

به این آموزش خوش آمدید که طراحی شده است تا شما را با اسکریپت نویسی پایتون در مایا آشنا کند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش متحرک سازی Time Warps در مایا

Animating Time Warps in Maya

در این مجموعه از آموزش های مایا، به چند روش ایجاد و ویرایش زمان تاب نگاه خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.


آموزش تقویت ریگ های خود با کلیدهای درایو در مایا

Enhancing Your Rigs with Driven Keys in Maya

در این آموزش مایا یاد می گیریم که چگونه از کلیدهای درایو برای تقویت ریگ های کنترلی خود در مایا استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش کاوش در ابزار انیمیشن استودیوی Craft Director در مایا

Exploring Craft Director Studio's Animation Tools in Maya

در این آموزش مایا، مروری بر ابزارهای انیمیشن در استودیوی Craft Director که در بسته مزیت اشتراک ادغام شده است، خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 SAP و بالاتر


آموزش تقلب شخصیت کارتونی در مایا

Cartoon Character Rigging in Maya

یک گردش کار تولید برای ایجاد ریگ های کاراکتر پیشرفته با تاکید بر تکنیک های تون، اسکواش و استرچ ریگینگ و اصول ساخت دکل های مبتنی بر راه حل را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 مورد نیاز برای پروژه ...


آموزش Rigging Wings در CINEMA 4D

Rigging Wings in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D یاد می گیریم که چگونه یک بال را در CINEMA 4D ریگ کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12.


آموزش نکات و ترفندهای شبکه سایه در مایا

Shading Network Tips and Tricks in Maya

در این دوره نکات و ترفندهای مختلف شبکه سایه را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya.


آموزش نکات و ترفندهای تقلب در مایا

Rigging Tips and Tricks in Maya

در این دوره نکات و ترفندهای مختلف را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya.


آموزش دکل های شخصیت خود را فراتر از اصول اولیه در مایا هل دهید

Pushing Your Character Rigs Beyond the Basics in Maya

در این مجموعه از آموزش ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه دکل های شخصیت خود را از اصول اولیه مایا فراتر ببریم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش کتابخانه مرجع Maya Rigging: Skeleton Menu

Maya Rigging Reference Library: Skeleton Menu

این دوره نگاهی جامع به منوی مایا اسکلت دارد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.


آموزش شروع سریع انیمیشن در مایا: جلد 3

Quick Start to Animation in Maya: Volume 3

به جلد 3 از شروع سریع انیمیشن در مایا خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و توزیع تمرینهای ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در Softimage

Introduction to Animation in Softimage

در این مجموعه از آموزش ها ، ما با ابزارهای متحرک بصری و سرگرم کننده Softimage آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Softimage 2014.


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در مایا

Introduction to Animation in Maya

در این سری از آموزش ها ما با ابزارهای انیمیشن قدرتمند و بصری مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.


آموزش شروع سریع تقلب در مایا: جلد 2

Quick Start to Rigging in Maya: Volume 2

به جلد 2 شروع سریع تقلب در مایا خوش آمدید ، مجموعه ای از دوره های ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و ترتیب دادن به تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk، Maya 2014.


آموزش تقلب شخصیت برای تولید در مایا

Character Rigging for Production in Maya

در این آموزش مایا، ابزارها و تکنیک‌های راه‌اندازی ریگ شخصیت در مایا را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.


آموزش متحرک سازی چرخه های پیاده روی در XSI

Animating Walk Cycles in XSI

چرخه های پیاده روی باورکردنی ایجاد کنید و تکنیک های انیمیشن موثر را در XSI یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر.


آموزش Unity Mobile Development Game: Rigging and Animation

Unity Mobile Game Development: Rigging and Animation

در این آموزش، فرآیند ریگینگ و انیمیشن بازی Unity خود را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012.


آموزش هدف گذاری فضایی برای انیمیشن در مایا

Space-Targeting for Animation in Maya

هدف این آموزش مایا طراحی ابزاری است که به ما امکان می دهد ضمن از بین بردن پارگی در هنگام تغییر فضا ، بین اهداف یک محدودیت جابجا شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.


آموزش اصلاح صورت در مایا 7

Facial Rigging in Maya 7

در مایا تکنیک‌های پیچیده‌ی اصلاح صورت را به راحتی یاد بگیرید که با بیش از 4.5 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه، کنترل، کارایی و واقع‌گرایی بیشتری را هنگام انیمیشن‌سازی ارائه می‌دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 6 یا بالاتر (Maya 7 برای باز کردن فایل های پروژه).


آموزش نکات و ترفندهای انیمیشن در 3ds Max

Animation Tips and Tricks in 3ds Max

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف انیمیشن آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار انیمیشن شما در 3ds Max کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max


آموزش نکاتی برای بهبود گردش کار انیمیشن در مایا

Tips for Improving Your Animation Workflows in Maya

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف انیمیشن آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار انیمیشن شما در مایا کمک کند.


آموزش مقدمه ای بر ریگینگ در مایا 2013

Introduction to Rigging in Maya 2013

در این مجموعه آموزش، نگاهی مقدماتی به ابزارها و تکنیک های ریگ در مایا خواهیم داشت! ما با یادگیری اصول اولیه شروع می کنیم، که شامل همه چیز از نحوه ایجاد قراردادهای نامگذاری جامد گرفته تا نحوه کار با مفصل مایا و...


آموزش تقویت مجموعه ابزارهای مایا با پایتون

Enhancing Maya Toolsets with Python

این مجموعه آموزش به شما می آموزد که چگونه با کمک پایتون در داخل مایا کارآمدتر کار کنید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش متحرک سازی یک قلاب گرپلینگ در مایا

Animating a Grappling Hook in Maya

در این سری از آموزش های مایا با تکنیک های متحرک سازی قلاب گراپلینگ در مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.


آموزش کتابخانه مرجع Maya Rigging: Deformers

Maya Rigging Reference Library: Deformers

در این آموزش مایا، نگاهی گسترده به منوهای Create Deformers و Edit Deformers خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012.


آموزش متحرک سازی با وسایل در MotionBuilder

Animating with Props in MotionBuilder

در این مجموعه از آموزشهای MotionBuilder ، ما یاد می گیریم که چگونه لوازم جانبی داخل MotionBuilder را متحرک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk MotionBuilder 2013.


آموزش Indie Game Pipeline Volume 7: Ross Character Character و انیمیشن

Indie Game Development Pipeline Volume 7: Boss Character Rigging and Animation

در این جلد از خط لوله توسعه بازی Indie ، ما در مورد روند استفاده شده برای ایجاد دارایی های متحرک برای Unity با کمک Maya LT ، نسخه مایا که به طور خاص به سمت هنرمندانی تمایل دارد که مایل به ساخت بازی های خود هستند ، خواهیم آموخت. .


آموزش ایجاد چرخه های پیاده روی در 3ds Max

Creating Walk Cycles in 3ds Max

در این آموزش 3ds Max ما روند ایجاد یک چرخه پیاده روی در 3ds Max را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.


آموزش راهنمای مبتدیان برای تقلب در Softimage

Beginner's Guide to Rigging in Softimage

در این آموزش Softimage، پایه های ریگینگ در Softimage را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011 و بالاتر.


آموزش شروع سریع انیمیشن در CINEMA 4D: جلد 2

Quick Start to Animation in CINEMA 4D: Volume 2

به جلد 2 از شروع سریع انیمیشن در CINEMA 4D خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده برای دنبال کردن به ترتیب و همراه با تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.


آموزش کتابخانه مرجع انیمیشن Maya: Animate

Maya Animation Reference Library: Animate

در این مجموعه از آموزش های مایا با منوی انیمیشن Maya آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012.


آموزش مقدمه ای بر Softimage 2014

Introduction to Softimage 2014

این آموزش جامع Softimage 2014 برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در Softimage و سهولت انتقال شما به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2014.


آموزش ادغام 3ds Max به MotionBuilder

3ds Max to MotionBuilder Integration

در این مجموعه آموزشی، ویژگی‌های قابلیت همکاری بین 3ds Max و MotionBuilder را بررسی خواهیم کرد. ما ویژگی‌های قابلیت همکاری بین این دو برنامه را بررسی می‌کنیم و یاد می‌گیریم که چگونه انیمیشن‌ها را به دوپا، CAT و ریگ‌های سفارشی هدف‌گیری کنیم!...


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در Maya: Appeal

Exploring Animation Principles in Maya: Appeal

در این مجموعه درس با اصل جذابیت انیمیشن آشنا می شویم.


آموزش راهنمای مبتدیان برای انیمیشن در Softimage

Beginner's Guide to Animation in Softimage

در این مجموعه از آموزش های Softimage به آموزش مبانی انیمیشن سازی در سافت ایمیج می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011 و بالاتر.


آموزش راهنمای هنرمند برای MEL در مایا

Artist's Guide to MEL in Maya

در این آموزش، مهارت های مورد نیاز برای ساخت ابزار با MEL را به دست خواهید آورد که می تواند به شما و تیمتان در صرفه جویی در زمان کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در 3ds Max: Arcs

Exploring Animation Principles in 3ds Max: Arcs

در این مجموعه درس با اصل انیمیشن سازی آرک ها آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در مایا: اسکواش و کشش

Exploring Animation Principles in Maya: Squash and Stretch

در این مجموعه درس با اصل انیمیشن اسکواش و کشش آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در مایا: پیش بینی

Exploring Animation Principles in Maya: Anticipation

در این مجموعه درس با اصل انیمیشن سازی پیش بینی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندهای مدلسازی در سافت ایمیج

Modeling Tips and Tricks in Softimage

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش تقلب در چهار پا در 3ds Max

Rigging Quadrupeds in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه چهاربعدی را در 3ds Max بازیابی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.


آموزش شروع سریع انیمیشن در مایا: جلد 1

Quick Start to Animation in Maya: Volume 1

در این جلد اولیه ، ما به اصول شروع کار با ابزارهای انیمیشن در مایا خواهیم پرداخت.


آموزش اصلاح صورت در 3ds Max

Facial Rigging in 3ds Max

در این آموزش 3ds Max با نکات و تکنیک هایی برای تقلب صورت در 3ds Max آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.


آموزش مقدمه ای بر 3ds Max 2013

Introduction to 3ds Max 2013

در این آموزش 3ds Max 2013 ، ما طیف گسترده ای از عناوین را به شما خواهیم گفت تا بتوانید با استفاده از 3ds Max 2013 به سرعت به سرعت برسید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013.


آموزش شروع سریع برای تقلب در MODO: جلد 3

Quick Start to Rigging in MODO: Volume 3

به جلد 3 از شروع سریع برای تقلب در MODO خوش آمدید، مجموعه‌ای از آموزش‌های ساخته‌شده خاص که باید به ترتیب دنبال شوند و با تمرین‌های ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته‌شده در هم آمیخته شوند. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.


آموزش Quick Start to Rigging در 3ds Max: جلد 4

Quick Start to Rigging in 3ds Max: Volume 4

به جلد 4 از Quick Start to Rigging در 3ds Max خوش آمدید، در این جلد، ما بر اساس مفاهیمی که در جلد 3 پوشش داده شده است، استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.


آموزش معرفی مایا 2011

Introduction to Maya 2011

در این آموزش مایا، ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از مایا و نحوه کار آن پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در مایا: سهولت و سهولت در آن

Exploring Animation Principles in Maya: Ease In and Ease Out

در این مجموعه از درس ها ، ما در مورد اصل انیمیشن سهولت و راحت بودن یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2011 و بالاتر


آموزش متحرک سازی بین سیستم های IK و FK در مایا

Animating Between IK and FK Systems in Maya

در این سری از آموزش های مایا، نحوه متحرک سازی بین سینماتیک رو به جلو و معکوس در مایا را خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.


آموزش شروع سریع انیمیشن در 3ds Max: جلد 1

Quick Start to Animation in 3ds Max: Volume 1

به شروع سریع انیمیشن در 3ds Max خوش آمدید. شروع سریع مجموعه ای از آموزشهای ویژه است که به ترتیب دنبال می شود و شامل تمرینات ارزشمندی برای تقویت مفاهیم آموخته شده است. قالب درس این سریع ...


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در مایا: اغراق

Exploring Animation Principles in Maya: Exaggeration

در این مجموعه درس با اصل انیمیشن سازی اغراق آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در مایا: ژست برای ژست و مستقیم

Exploring Animation Principles in Maya: Pose to Pose and Straight Ahead

در این مجموعه درس، با اصل انیمیشن ژست به ژست و مستقیم آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در 3ds Max 2009

Introduction to Animation in 3ds Max 2009

اصول اولیه انیمیشن را بیاموزید و با استفاده از یک گردش کار صرفه جویی در زمان و یادگیری ابزارهای انیمیشن موجود در 3ds Max به نتایج بیشتر برسید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2008 و بالاتر (فایل های پروژه به 3ds Max 2009 نیاز دارند).


آموزش کاراکتر پیشرفته در مایا

Advanced Character Rigging in Maya

در این سری از آموزش های مایا با تکنیک های پیشرفته تقلب شخصیت در مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن Mixer در XSI

Introduction to Animation Mixer in XSI

تکنیک‌های انیمیشن را بیاموزید که کنترل بیشتری را ارائه می‌دهند و یک نمای کلی از استفاده از Animation Mixer برای انیمیشن غیرخطی بصری در XSI ارائه می‌دهند. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر.


آموزش فشار دادن دکل های شخصیت خود را فراتر از اصول اولیه در 3ds Max

Pushing Your Character Rigs Beyond the Basics in 3ds Max

در این مجموعه از درس ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه دکمه های شخصیت خود را در 3ds Max فراتر از اصول اولیه قرار دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2015.


آموزش مقدمه ای بر 3ds Max 2015

Introduction to 3ds Max 2015

این آموزش جامع برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در 3ds Max و کمک به شما جهت سهولت در انتقال این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. بنابراین در طول این دوره ها ، شما فرصتی برای ...


آموزش کاوش در اصول انیمیشن در 3ds Max: اکشن ثانویه

Exploring Animation Principles in 3ds Max: Secondary Action

در این مجموعه درس با اصل انیمیشن اکشن ثانویه آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.


آموزش اصلاح صورت در Softimage

Facial Rigging in Softimage

در این سری از آموزش های Softimage با تکنیک های ریگ صورت در سافت ایمیج آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Softimage 2013.


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن دوربین در Softimage

Introduction to Camera Animation in Softimage

در این مجموعه درس با اصول انیمیشن دوربین در Softimage آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011 و بالاتر.


آموزش تکنیک های هدف گذاری مجدد انیمیشن در مایا

Animation Retargeting Techniques in Maya

در این مجموعه از آموزش های مایا، تکنیک های مختلفی برای هدف گیری مجدد انیمیشن ها برای صرفه جویی در زمان ساخت دارایی های انیمیشن را خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012.


آموزش شروع سریع انیمیشن در MODO: جلد 3

Quick Start to Animation in MODO: Volume 3

به جلد 3 از شروع سریع انیمیشن در MODO خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و توزیع تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.


آموزش تقلب شخصیت های بازی در مایا

Rigging Game Characters in Maya

در این مجموعه از درس ها با طیف گسترده ای از تکنیک های مفید برای تقلب شخصیت های بازی آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش شروع سریع انیمیشن در 3ds Max: جلد 2

Quick Start to Animation in 3ds Max: Volume 2

به جلد 2 از شروع سریع انیمیشن در 3ds Max خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و توزیع تمرینهای ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds ...


آموزش استفاده از سیستم عضلانی در CINEMA 4D

Utilizing the Muscle System in CINEMA 4D

در این سری از آموزش های CINEMA 4D از سیستم عضلانی قوی و کاربر پسند در CINEMA 4D برای افزایش واقع گرایی یک موجود متحرک استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13.


آموزش متحرک سازی شخصیت های بازی در مایا

Animating Game Characters in Maya

در این مجموعه درس، با طیف گسترده ای از تکنیک های مفید برای متحرک سازی شخصیت های بازی آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش تنظیم کاراکتر در XSI

Character Setup in XSI

ملزومات تنظیم کاراکترها و رویکرد صرفه جویی در زمان برای تقلب و پوشاندن کاراکترها با XSI را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 7 و بالاتر.


آموزش نکات انیمیشن در مایا

Animation Tips in Maya

در این مجموعه از آموزش های انیمیشن مایا ، ما نکات و تکنیک هایی را یاد می گیریم که می توان هنگام استفاده از ابزار انیمیشن های بصری و سرگرم کننده مایا استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.


آموزش تقلب چهارپا در CINEMA 4D

Rigging Quadrupeds in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D با تکنیک های ریگ کردن چهارپایان در CINEMA 4D آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13.


آموزش 12 اصل انیمیشن در مایا

12 Principles of Animation in Maya

در این آموزش مایا شما را با 12 اصل انیمیشن در مایا راهنمایی می کنیم.


آموزش ریجینگ صورت مبتنی بر شکل را در مایا مخلوط کنید

Blend Shape-based Facial Rigging in Maya

در این مجموعه از آموزش های مایا ، شما می توانید تکنیک های ثابت سازی صورت برای انیمیشن را که به اثبات رسیده است ، یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.


آموزش ایجاد چرخه های پیاده روی در مایا

Creating Walk Cycles in Maya

در این آموزش مایا، روند ایجاد یک چرخه پیاده روی در مایا را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و بالاتر.


آموزش راه اندازی یک سیستم Jiggle برای انیمیشن در 3ds Max

Setting up a Jiggle System for Animation in 3ds Max

در این آموزش 3ds Max ، ما می آموزیم که چگونه یک سیستم jiggle برای انیمیشن را در 3ds Max تنظیم کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2015.


آموزش پویایی مبتنی بر عملکرد در مایا

Performance-Based Dynamics in Maya

در این مجموعه از آموزش ها ، روش هایی را برای تنظیم دکل های مبتنی بر دینامیک یاد می گیریم که برای انیمیشن پایدار و راحت هستند. هدف از این دوره این است که یاد بگیریم چگونه می توان سیستم ها را برای دستیابی به نتایج مطلوب تر از ...